2020-04-03, 01:55
Medlem
Imorgon kommer det snackas i huset om att sami bara säger till henne och Martin men inte glasman och Julia.

Fb och instagram-folket kommer tycka sami är orättvis.

Suck.
2020-04-03, 01:56
Medlem
Noterade precis en vit binda i Jassas muttskåra. Där har vi anledningen till att det inte blev med än så mellan henne och Martin.
Och att Martin kom snabbt måste bero på hennes illaluktande mun kombinerat med värmen under täcket. Han ville bara få det snabbt överstökat. Hujeda mig!
Nu fattas bara att spökena träder fram när offerJassa ligger ensam i stora rummet, då hade min kväll varit komplett.
2020-04-03, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Va sa Sami egentligen?
Något i stilen

”Måste ni hålla på varje natt, man kan ju inte sova”

”När ni vill att det ska släckas tidigt för att ni vill sova, varför sover ni då inte för?”

”Det har låtit en halvtimme”
2020-04-03, 01:58
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Men fyfan kolla martyrstilen Jassa kör med. Det är nästan skrattretande. Vet någon hur gammal hon är? Orkar inte googla. Inte ens en trotsig flicka i högstadiet håller på såhär.
O nu ska hon dunka med disken så inåt helvete.
Vilken hemsk känsla att aldrig få sova när man är trött.

Har själv melatonin för natten och öronproppar. Jag har haft sömnproblem i snart 10 år. Gått i terapi och lyssnat på meditation på min telefon inför natten. Inget hjälper och man är ett ras på dagen. Så jag förstår Sami pôjken. Och den jävla skithögen från Halmstad kör bäbisen. Ut med henne.
2020-04-03, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Har aldrig förstått sprutludret från Halmstad, att hon är så poppis. Ett totalt jävla svin under hela BB. Får ludret inte som hon vill börjar hon sura som en bäbis. Fyfan. Stick till Halmstad vi vill inte ha dig i Göteborg.
Ser jag henne på stan klappar jag nästan fan till henne.

Nu vill hon ha in melatonin. Där ser man bristen på respekt. Kan inte Jassa sova så ska ingen annan heller få sova.
2020-04-03, 01:59
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Ditt ordförråd behöver uppdateras, annars hade jag älskat att se dig säga allt det där live
Vad är det du dillar om? Vi snackar BB här inne och inte dina problem.
2020-04-03, 02:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Nu vill hon ha in melatonin. Där ser man bristen på respekt. Kan inte Jassa sova så ska ingen annan heller få sova.
Exakt. JÄVLA specialbehandling för ludret igen och igen och igen. När fan tar det slut.
2020-04-03, 02:00
Medlem
Skadat godss avatar
Citat:
Noterade precis en vit binda i Jassas muttskåra. Där har vi anledningen till att det inte blev med än så mellan henne och Martin.
Och att Martin kom snabbt måste bero på hennes illaluktande mun kombinerat med värmen under täcket. Han ville bara få det snabbt överstökat. Hujeda mig!
Nu fattas bara att spökena träder fram när offerJassa ligger ensam i stora rummet, då hade min kväll varit komplett.
+1. BB, Kör för fan!
2020-04-03, 02:01
Medlem
Nu ligger jassa i soffan och tänker på hur orättvist allting är.
2020-04-03, 02:02
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Nu ligger jassa i soffan och tänker på hur orättvist allting är.
Det bästa är att Martin bad om ursäkt och skiter i henne nu
2020-04-03, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Exakt. JÄVLA specialbehandling för ludret igen och igen och igen. När fan tar det slut.

Det sköna me det här är att melatonin tar 1-2h tills de kickar igång. Så Jassa får ligga där och våndas en stund
2020-04-03, 02:03
Medlem
Skadat godss avatar
Sovrum1; Spikmattan har nu huvudrollen, bra där kameraoperatören Sören.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in