2020-04-03, 01:43
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Haha åfan du har järnkoll på de här du.
Tyckte jag såg huvudet på Jassa skumpa under täcket men då var det en synvilla altså.
Ja tidiga utlösningar är ingen hit.

Äntligen sa Sami ifrån. Älskar karln ännu mer om det ens är möjligt.
Och nu ska SD-Jassa tjafsa emot Sami. Hon är nog snäppet värre egoist än Analia någonsin varit, må jag säga.

Fan vad gött. Kolla nu sticker hon!
2020-04-03, 01:44
Medlem
"åååh jag blir så arg, jag blir så arg uhu-uhu"
2020-04-03, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Glas och Julia hade sex flera gånger med sami i sovrummet? Vad snackar du om

Det var skillnad mellan Glas o Jullan - där sa de pang i rödbetan och så var de avklarat.
Dvs. Jullan fick ett skott i råttan och det var bra så.
Men Martin och Jassas äckliga smaskande är en helt egen kategori.
Det är så jävla vidrig att lyssna på det där prasslet och smacket, även som TV-tittare. Man vill sparka in munnen på na så de aldrig mer smaskas igen.
2020-04-03, 01:45
Medlem
Bulletzs avatar
Jävla sprutluder rent ut sagt .
2020-04-03, 01:47
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Det var skillnad mellan Glas o Jullan - där sa de pang i rödbetan och så var de avklarat.
Dvs. Jullan fick ett skott i råttan och det var bra så.
Men Martin och Jassas äckliga smaskande är en helt egen kategori.
Det är så jävla vidrig att lyssna på det där prasslet och smacket, även som TV-tittare. Man vill sparka in munnen på na så de aldrig mer smaskas igen.
Yepp. Halleluja. Du sade det jag tänker. Jävla as. De kunde inte sova i rosa rummet för Alex kör sin motorsåg och flyttade tillbaka. De vet att det alltså är irriterande med oljud men kör sin skit varje dag.
2020-04-03, 01:48
Medlem
Skadat godss avatar
Hahahaha.... Jassa i Poolrummet. Poolens jävla ljud kommer driva henne BANANAS
Så går det när man kukretas i sjutton evigheter
2020-04-03, 01:50
Medlem
Förstår exakt vad som precis hände.

Martin och jassa har hållt på ett tag nu. Sami har sagt ifrån för att han inte kan sova. De fortsätter och sami säger efter ca 30 min till en andra gång.

Jassa känner sig lite bortgjord och ångestfylld eftersom hon vet att sami har problem med att sova samt att hon ”inte vill hålla på i tv” för mycket. Hon blev arg och gick ut.

Martin förstår sami och ber genuint om ursäkt och tycker att jassa överreagerar då sami faktiskt har rätt.

BRA SAMI helt rätt att säga ifrån. Varje natt är jobbigt och de kan hålla på i ett annat rum.
2020-04-03, 01:51
Medlem
Nu ska nysprutade Martin böla in i kudden och Sami har en tom blick riktad mot taket.
Helt rätt Samipojken! Känn ingen ånger eller sorg. Väntat på detta moment i evigheter.

Vill dom knulla så kan dom ta efter Jullan & Glaset o sköta de snyggt eller dra till rosa sovrummet och knulla mellan Virran och Analia.

Imorgon kommer Jassa lägga allt över på Jullan ”men ingen sa till när Jullan och Glasman knullade”.
Men hon är så jävla trögfattad, det handlar inte om själva knullet, det handlar om de där vidriga smack-ljuden kombinerat med det eviga prasslet med täcket, ditt vider. FATTA DET NÅN GÅNG!

Nu ligger Jassa ensam i poolrummet o de är sååå synd om henne buhuu :’) hon trodde väl korvryttar-Martin skulle springa efter.
2020-04-03, 01:51
Medlem
likebananass avatar
Har aldrig förstått sprutludret från Halmstad, att hon är så poppis. Ett totalt jävla svin under hela BB. Får ludret inte som hon vill börjar hon sura som en bäbis. Fyfan. Stick till Halmstad vi vill inte ha dig i Göteborg.
Ser jag henne på stan klappar jag nästan fan till henne.
2020-04-03, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Yepp. Halleluja. Du sade det jag tänker. Jävla as. De kunde inte sova i rosa rummet för Alex kör sin motorsåg och flyttade tillbaka. De vet att det alltså är irriterande med oljud men kör sin skit varje dag.

Men fyfan kolla martyrstilen Jassa kör med. Det är nästan skrattretande. Vet någon hur gammal hon är? Orkar inte googla. Inte ens en trotsig flicka i högstadiet håller på såhär.
O nu ska hon dunka med disken så inåt helvete.
Vilken hemsk känsla att aldrig få sova när man är trött.
2020-04-03, 01:54
Medlem
Flaxifluxs avatar
Kan inte Jassa och Martin bara knulla och få det överstökat? Så otroligt jobbigt att se dem gå och pussa på varandra hela dagarna
2020-04-03, 01:54
Medlem
Bbbloopers avatar
Va sa Sami egentligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in