2020-04-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag undrar också vad som fick hennes humör att vända 180 grader, från att ligga i ett nedsläckt rum och snyfta till att sitta med alla andra och skratta och skoja. WTF?
Lennie kanske petade lite på henne mellan låren?
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Spelbolagen hade Anty som BB vinnare. Tror inte ett dugg på dom. Spelar ibland och de har lika ofta fel eller rätt som en vanlig svensson. Sedan Trump och Brexit går jag aldrig på spelbolag längre.
Man skall definitivt inte underskatta någon. Det svänger snabbt. Jag har dock följt flera forum och den ende som flyter på "rock solid" är Sami. Han ökar t.o.m.

Sami ligger etta överallt mycket högt över andra och det enda som kan stoppa det är han själv. Dvs om han inte lämnar själv eller gör bort sig helt på något sätt. Eller att programmet tappar tittare i en exodus.
Sami är inte Gurkan.

Det är synd att folk blundar för hur Lennie är mot andra deltagare. Snäser av och fnyser. Han är extremt otrevlig i många situationer. Det kommer säkert fram om Amelia eller Mergim skulle lämna.
Han känns inte äkta på något sätt alls. Bara fejk och kramar mot Mergim. Rent äckligt ibland.

Men Sami, om han sköter sig, kommer att vinna BB 2020.

Anty vann aldrig nåt och var helt körd, Lennie har vunnit flera tittartävlingar och är väldigt populär på sociala medier.
Många kvinnor 30+ som tittar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Spelbolagen hade Anty som BB vinnare. Tror inte ett dugg på dom. Spelar ibland och de har lika ofta fel eller rätt som en vanlig svensson. Sedan Trump och Brexit går jag aldrig på spelbolag längre.
Man skall definitivt inte underskatta någon. Det svänger snabbt. Jag har dock följt flera forum och den ende som flyter på "rock solid" är Sami. Han ökar t.o.m.

Sami ligger etta överallt mycket högt över andra och det enda som kan stoppa det är han själv. Dvs om han inte lämnar själv eller gör bort sig helt på något sätt. Eller att programmet tappar tittare i en exodus.
Sami är inte Gurkan.

Det är synd att folk blundar för hur Lennie är mot andra deltagare. Snäser av och fnyser. Han är extremt otrevlig i många situationer. Det kommer säkert fram om Amelia eller Mergim skulle lämna.
Han känns inte äkta på något sätt alls. Bara fejk och kramar mot Mergim. Rent äckligt ibland.

Men Sami, om han sköter sig, kommer att vinna BB 2020.
Men jag blir helt till mig av det du skriver för jag instämmer, TOTALT.
2020-04-02, 20:53
Medlem
Någon som vet hur det kommer se ut på måndag??? Vilka kommer hänga löst och kommer vi få rädda någon?? Alt. Huset???
2020-04-02, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Någon som vet hur det kommer se ut på måndag??? Vilka kommer hänga löst och kommer vi få rädda någon?? Alt. Huset???

Ingen vet, kul om alla andra var nominerade.
2020-04-02, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Som läget troligtvis ser ut just nu, när de kommer till nomineringar.

Alex- Mergim
Julia- Amilia
Sami- Amilia
Jasmine- Amilia
Martin- Amilia
Frida- Mergim?

Lennie- Frida?
Mergim- Frida?
Amilia- Jasmine?
Vickan- Jasmine?

Kan ju såklart förändras från dag till dag. Men tycker de ser intressant ut om de stannar vid detta

Du tror att Amilia kommer att slå ut Sami? Vad har du rökt denna kväll?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Jasmine är en räv brukar på nätterna viska om just nomineringar med Martin.Så mig lurar hon ingen detta är ett spel för att kunna se bra ut för tittarna.
Hon ser inte bra ut för tittarna. Hennes egna fans börjar svika henne för de tycker hon är alldeles för hård mot Victoria och att hon snackar för mycket taktik.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan

Blir nog som de kommer se ut vissa veckor framöver. Vi får först rösta om, om en ska åka ut eller om båda ska stanna kvar.
2020-04-02, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Du tror att Amilia kommer att slå ut Sami? Vad har du rökt denna kväll?

Nej! väljer
Medlem
Saxat:
Julia , Alex , Sami om vilka de kommer att nominera.

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/deltagare
Medlem
askungens avatar
Nu tycks Amilias huvudvärk och/eller mensvärk försvunnit iallafall!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Som läget troligtvis ser ut just nu, när de kommer till nomineringar.

Alex- Mergim
Julia- Amilia
Sami- Amilia
Jasmine- Amilia
Martin- Amilia
Frida- Mergim?

Lennie- Frida?
Mergim- Frida?
Amilia- Jasmine?
Vickan- Jasmine?

Kan ju såklart förändras från dag till dag. Men tycker de ser intressant ut om de stannar vid detta
Ser rätt ut fast tror:
Mergim - Alex
Amilia - Alex
Ev Frida - Victoria

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in