2020-04-02, 20:44
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Okej nu tycker till och med jag synd om Frida, hela husets bajamaja.
Frida bara sväljer skiten gång på gång!
Såg i bikten där Frida grät över hur stämningen är i huset och att hon inte kan lita på någon i huset men i verkliga livet så litar hon på ALLA!
Frida är för naiv om hon tror att hon kan lita på alla bara för att hon är godhjärtad! Inget fel i det hon gör men det funkar inte.
Evt skulle Frida och Lennie vara the perfect match!
Lennie blir aldrig arg, snäll, uppassande osv, Frida glad och tacksam och ett vilddjur i sängkammaren...Lennie fistar såklart när han vart 10e år blir arg och Frida bara skrattar hahaHAHAHAHAHAHHAHAHA!
2020-04-02, 20:44
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Hon är riktigt oskön. Jasmine är den sista som ska klaga på Victorias dåliga attityd.
Nej, Vicky är värre. Men jag kan inte längre låtsas som att de inte har vissa likheter...
2020-04-02, 20:45
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Jag har försvarat henne väldigt länge nu, men det var fan plågsamt att lyssna på henne under taktiksnacket..! Det var väl liiiite Alex fel som hela tiden ska upprepa samma poäng om och om igen, men Jass borde ju fatta att hon inte måste svara varje gång.

Är väl ungefär så hon har varit denna och förra veckan. Stört sig på allt och alla, gnällt över varenda liten rörelse någon gjort och ord någon sagt.
2020-04-02, 20:45
Medlem
Kbyairs avatar
Är det någon som vet varför det ser ut som Lennie har gråtit bort sitt smink?😯
2020-04-02, 20:46
Bannlyst
OM Alex och Frida vore smarta så skulle dom snacka ihop sig och sälja sina gemensamma röster till nåt rum, för dom två kan avgöra och det är dessutom deras enda chans att nå långt.
2020-04-02, 20:46
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Glasman ska ha en frågestund om BB tsm med Jessica som han var så kåt på och inne i tre dagar.

https://instagram.com/pamlinjessica?

Men gud, om han stoppar in sin 24 centimetare i henne så kommer hon ju spricka som en tappad hamster.
2020-04-02, 20:47
Medlem
Har tjocksmocken vaknar till liv nu när det vankades mat. Munnen går i ett också.
2020-04-02, 20:48
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Är väl ungefär så hon har varit denna och förra veckan. Stört sig på allt och alla, gnällt över varenda liten rörelse någon gjort och ord någon sagt.
Hon är snäll mot Frida i alla fall.
2020-04-02, 20:49
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Lennie har varit den stora behållningen denna vecka.
Spelbolagen håller Lennie nästan lika stor favorit som Sami.
Underskatta inte snällhet och ödmjukhet.
Hanna J som vann 2012 var ingen som trodde på i början.
Sami kan förlora om han gör som Gurkan, dvs blir för kaxig och självsäker.

Spelbolagen hade Anty som BB vinnare. Tror inte ett dugg på dom. Spelar ibland och de har lika ofta fel eller rätt som en vanlig svensson. Sedan Trump och Brexit går jag aldrig på spelbolag längre.
Man skall definitivt inte underskatta någon. Det svänger snabbt. Jag har dock följt flera forum och den ende som flyter på "rock solid" är Sami. Han ökar t.o.m.

Sami ligger etta överallt mycket högt över andra och det enda som kan stoppa det är han själv. Dvs om han inte lämnar själv eller gör bort sig helt på något sätt. Eller att programmet tappar tittare i en exodus.
Sami är inte Gurkan.

Det är synd att folk blundar för hur Lennie är mot andra deltagare. Snäser av och fnyser. Han är extremt otrevlig i många situationer. Det kommer säkert fram om Amelia eller Mergim skulle lämna.
Han känns inte äkta på något sätt alls. Bara fejk och kramar mot Mergim. Rent äckligt ibland.

Men Sami, om han sköter sig, kommer att vinna BB 2020.
2020-04-02, 20:50
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Har tjocksmocken vaknar till liv nu när det vankades mat. Munnen går i ett också.
Jag undrar också vad som fick hennes humör att vända 180 grader, från att ligga i ett nedsläckt rum och snyfta till att sitta med alla andra och skratta och skoja. WTF?
2020-04-02, 20:51
Medlem
Globalisten55s avatar
Jasmine är en räv brukar på nätterna viska om just nomineringar med Martin.Så mig lurar hon ingen detta är ett spel för att kunna se bra ut för tittarna.
2020-04-02, 20:52
Medlem
Som läget troligtvis ser ut just nu, när de kommer till nomineringar.

Alex- Mergim
Julia- Amilia
Sami- Amilia
Jasmine- Amilia
Martin- Amilia
Frida- Mergim?

Lennie- Frida?
Mergim- Frida?
Amilia- Jasmine?
Vickan- Jasmine?

Kan ju såklart förändras från dag till dag. Men tycker de ser intressant ut om de stannar vid detta

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in