Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
De finns dessutom sådana helt i metall. Om det ska vara till MC eller cykel ska jag låta vara osagt, men jag har haft ett sådant till en cykel. Då blev den inte ens stulen i Malmö.

Sannolikt lättare att såga isär själva cykelstället än själva låset.
Men jag tror fortfarande även på en taktisk ficklampa.
Oavsett så ligger nog vapnet säkert i det där dyiga vattnet folk har pratat om här. Passade nog mannen som hävdar att han gymmar i simbyxorna. Och det var säkert ett vapen som skulle kännas naturligt i hans friskisochhurtig-liv. Ficklampa eller bygellås, låter inte otroligt något av det.
#TeamÅsaHiding

Ja du... Det jag såg idag satt fast i cykelstället. Utan cykel. Så i det fallet kanske det var lättare att såga isär själva cykeln...
Jo, jag tror också att det ligger sänkt i vatten. Lillån, Svartån, vattnet vid Boglundsängen - han har ju varit uppkopplad mot mast i Vivalla och poesigatan under natten till den 12e - men han skulle väl handla på City Gross, eller hur var det.. vet inte vilken mast som gäller vid just naturreservatet, men det ligger ju inte långt därifrån? Finns ju många pölar i Örebro.
I alla fall så är han en sökande människa den kvällen natten mellan larmsamtal osv:
19:04-21:08: Googlar på Kungsörsvägen 18, Arboga. Plöjarvägen 11 Enhörna, Drottninggatan 66,
Sannahedsvägen 40 Hallsberg, Kriebensgatan 9 Eskilstuna.
20:40: Googlar på wheels4fun och Star wars episode 7, Myndigheten för samhällsskydd
och beredskap.
00:32: 4695886921227, 469588684119 - FedEx - spåra min försändelse, 4695886920551
01:12: Verifieringskoder Outlook Email x 3
(Tiderna är baserade på vart mobilen är mastuppkopplad, men jag valde att ta bort namnen på dessa då jag inte begriper mig på hur det där med master funkar. Ni kan läsa det i tidslinjen i a.145 iaf)