2020-04-02, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Dom tycker illa om att hon trycker på folks knappar, ger kommentarer på dumma uttalanden som folk gör. Och allmänt sätter dom på plats 🙂

Hon är en bitsk liten kärring som skyller allt på att hennes morsa är spanjorska.
2020-04-02, 11:51
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Om inte till och med fjårtiz-fansen ser igenom ludret nu så vettifan.

Eller hur. Ber till bb gudarna att den här veckans skitsnack från Jassa kommer med i avsnitten 🙏🏻
2020-04-02, 11:52
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Amilia kliver upp sist, kommer till frukostbordet sist. Kollar om det finns någon ren kopp på bordet och nej det finns det inte. Då reser sig Lennie och hämtar en ren kopp åt henne. Alltså jag blir så matt.

ABSOLUT kan man göra såna småtjänster för varandra, men Amilia förväntar sig liksom att alla gör allt för henne och att tacka händer aldrig. Lika att Lennie försvarade hennes matvecka, alltså han ser verkligen inte problemet i att alltid låta en person slippa undan

FY FAAAN vad jag blir tokig på att hon är så jävla otacksam?!
Jag försöker att aldrig säga elaka saker om någons utseende, bara så jag är uppfostrad. Men Amilia som är så osäker på sin egna kropp borde förstå att hennes tjockhet framträder mer ju latare hon är, automatiskt börjar man tänka på att det är pga hennes vikt! Tjockhet + lathet =
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nej men det har tidigare framkommit att hon har problem med muskelvärk/ryggvärk.
Ok. Hon kanske knarkar på smärtstillande. Precis som Martin. 🙄
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon är en bitsk liten kärring som skyller allt på att hennes morsa är spanjorska.

Så vadå du hatar henne därför?😂
Kappvändaren är fan värre. Och Alex är trååååkigt så också Martin.
2020-04-02, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Bra! Bara sami kvar att rädda. Sen kan vem som helst åka ut, gärna vickan eller amilia
Eventuellt att Frida behöver räddas. Hon är ju ändå snäll.
2020-04-02, 11:53
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Har typ missat varför alla hatar Victoria extremt, berätta lite
Dramaqueen, manipulativ av rang, falsk, elak, saknar helt självinsikt. Springer och slickar röv hos de/dem hon tror är mest pupulär bland tittarna för tillfället. Listan kan göras lång. Vilken duo hon och Amilia är
2020-04-02, 11:54
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Cunt och fitta, helgonet levererar

Just för att Amilia och Vickan (och Mergim ibland) snackar så mycket skit så borde Jassa satsa på att göra tvärtom, annars har hon inget att klaga på när det kommer till skitsnack.
Hur länge har hon och Jullan snackat skit nu?
Medlem
Kbyairs avatar
Det är oftast inte kul att kolla på dig heller Julia 🤯🤤
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Fast det har inte bara med det å göra, kanske är det bara hans tråkiga jävla personlighet? Bara för att man syns mycket så blir man inte populär, kolla på Sami?

Det är sant. Men jag tror han hade haft mer att ge utan Jasse. Hans familj bad honom att visa sin person mer.
Lite som jag uppfattade att Glasman drog ner Sami.
Men vem vet. Jag själv tycker ingenting om Martin.
2020-04-02, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Eventuellt att Frida behöver räddas. Hon är ju ändå snäll.
Om vi ska rösta på den vi vill ha kvar kommer Frida behöva röster för att Victoria eller Amilia ska åka.
2020-04-02, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Så vadå du hatar henne därför?😂
Kappvändaren är fan värre. Och Alex är trååååkigt så också Martin.

Hatar inte någon, men hon är de facto fett kort i tonen och en besserwisser och därför har hon och Amilia funnit varandra. Så att de kan sitta och rätta och härma alla.
Finns ingen jag genuint gillar i huset dock.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in