2020-04-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Helt värdelöst, i måndags var det bra, sen dalade det neråt som vanligt.
vi har 9 snart 8 personer som just nu hänger löst o det är torsdag, förväntade mig minst 2 tävlingar idag, men big brother verkar totalt efterblivna. detta måste vara big brother rekord i mest dötid utan tvekan

Håller med, dom skiter i oss tittare, så länge dom får sina pengar kan dom hålla på med sin skit
2020-04-02, 10:35
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Eller någon kortklippt manlig frisyr med lätt snedbena. Han har så tjockt och mörkt hår att vad som helst hade funkat förutom ananasen. Det förvärrar hans omogna beteende
Bara för att tillägga så skulle Martin också behöva sig ett rejält klipp av kråkboet!
Medlem
Fall av Vic och Amilias plan under blockeringen. Nu kommer Julia sitta säkert , och Sami eventuellt kvar för att få ut både de två pajaserna!
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Håller med, dom skiter i oss tittare, så länge dom får sina pengar kan dom hålla på med sin skit
Ja exakt, men jag tror deltagarna kommer blir mer frustrerade att det inte är mer tävlingar tro mig
sen så hoppas jag att det inte blir någon makttävling alls utan man får tävla sig till säkerhet och typ 3-4 sitter löst på måndagsfinalen
vi får rädda 1-2 sen 1-2 tävlingar imorgon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Eller någon kortklippt manlig frisyr med lätt snedbena. Han har så tjockt och mörkt hår att vad som helst hade funkat förutom ananasen. Det förvärrar hans omogna beteende

Och Frida blir 15 år äldre med sin tantfrilla
2020-04-02, 10:37
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Jag blev totalchockad när de sa att hon också fyllde 30, tänkte att de skojade.
Medlem
ollepoll2020s avatar
Åtta personer kvar lösa (minus Julia/Martin)

Huset räddar en

Tittarna räddar en på lördag

Makttävlingen räddar en

Fem personer på måndag!?

Varför kan vi inte rädda en torsdag, fredag, lördag
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mmm, hon hade passat att ha samma längd/frisyr som Julia. Hade h9n dessutom gått ner lite i vikt så hade hon varit en riktig pingla, hon har fina ögon!
Medlem
137MGs avatar
Amilia kliver upp sist, kommer till frukostbordet sist. Kollar om det finns någon ren kopp på bordet och nej det finns det inte. Då reser sig Lennie och hämtar en ren kopp åt henne. Alltså jag blir så matt.

ABSOLUT kan man göra såna småtjänster för varandra, men Amilia förväntar sig liksom att alla gör allt för henne och att tacka händer aldrig. Lika att Lennie försvarade hennes matvecka, alltså han ser verkligen inte problemet i att alltid låta en person slippa undan
2020-04-02, 10:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 137MG
Amilia kliver upp sist, kommer till frukostbordet sist. Kollar om det finns någon ren kopp på bordet och nej det finns det inte. Då reser sig Lennie och hämtar en ren kopp åt henne. Alltså jag blir så matt.

ABSOLUT kan man göra såna småtjänster för varandra, men Amilia förväntar sig liksom att alla gör allt för henne och att tacka händer aldrig. Lika att Lennie försvarade hennes matvecka, alltså han ser verkligen inte problemet i att alltid låta en person slippa undan
Fråga till Amilia när hon hänger löst ”Vet du vad tack betyder? För det är ett ord su inte har använt en enda gång på snart 8 veckor.”
2020-04-02, 10:39
Medlem
Synd att Vicky gick ihop med Amilia i huset. Innan dess i början gillade jag henne för hon var en av de få som konfronterade Amilia. Hade hon fortsatt med det och kört sitt eget race hade hon varit en av mina favoriter. Om hon dessutom inte tonat ner ”jag vet allt” attityden.
2020-04-02, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepoll2020
Åtta personer kvar lösa (minus Julia/Martin)

Huset räddar en

Tittarna räddar en på lördag

Makttävlingen räddar en

Fem personer på måndag!?

Varför kan vi inte rädda en torsdag, fredag, lördag
Vi borde få rädda minst två pers = blir nog Sami och Jasmine. Då är det jävligt stor risk att vi kan få ut Amilia på måndag. Då vi slipper rädda Sami och Julia exempelvis. Och kan lägga all krut på att rädda Frida/få ut Amilia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in