För att Sami inte är en skitsnackande horunge som majoriteten av dom andra där inne? Visst, dom har paktat osv men han har haft sitt gäng från början och viljat ha ut samma personer hela vägen, han har varken sagt bu eller bä när Glasman höll på med sina idéer, just därför är han en värdig vinnare, ingen gillar ormar utom du.
Haha va? Hur gillar jag ormar? Sami är min favorit.
Mergim var starkare än vad dom trodde, Alex hataren speciellt som försökte få honom se mer dålig ut i tv, han får Sami att prata mer och mer skit bara så ni vet kommer han förstöra för Sami.
Är det inte underbart att se hur besviken och arg Amalia är när hon insåg att Victoria fått lämna.
För ni hörde väl att Amalia först svarar någon av tjejerna vill hon ha tillbaka och direkt efter säger hon Victoria.
Så hon va nog inte helt nöjd med att få tillbaka Jasmine.
Efter en otroligt jämn och spännande veckofinal stod det klart att X tvingades att lämna Big Brother. I dag vaknar deltagarna upp till Påskveckan och finalspelet sätter igång.
Påskharar, kycklingar och påskkärringar gör enrté när det blivit dags för Påskveckan. Nu är även finalspelet igång vilket innebär att deltagarna inte längre kommer hänga löst genom tävlingar utan att de istället nominerar varandra. Under finalspelsveckorna kommer deltagarna att tävla i lag eller individuellt om olika fördelar. Det kan vara extra poäng att dela ut i en nominering eller immunitet eller annat. Idag kommer du som tittare att avgöra vem av deltagarna som kommer att få dela in lag inför dagens tävling där vinnande laget gemensamt delar ut en extra nomineringspoäng till en person.
Under veckan kommer delagarna bland annat att gömma ägg, tävla om immunitet och dessutom utsättas för ett lögndetektortest.
Som vanligt är du med och påverkar vad som händer i huset.
Då hoppas jag att alla är med på att vi ska rösta så att Sami får välja hur lagen ser ut. För han kommer inte välja Amilia i sitt lag
Haha och där kom det från louderet själv; Nu kan folk sluta oroa sig över att jag är stark bland tittarna. Det är just det hon har gråtit över hela tiden! Hahaa