Det är inte min mening att trampa någon på tårna men skenar inte konspirationsteorierna lite nu..?
jag är ny.. eller nygammal. Mitt Fb konto skaffade jag medans flertalet här cyklade på uppfarten med stödhjul, dock så fick jag ordna mig ett nytt då det gamla upprättades på den tiden man kan tänkas arkivera saker i ett skåp ist för digitalt. Jag är varken lejd eller hyrd eller till salu för den delen, däremot fastnar jag för ämnen, ifrågasätter vad jag kan uppfatta som enkelspårig dumhet och jag kommer ses ifrågasätta hej vilt lite här och där för jag lägger näsan i blöt.
en av er ovan har upprätttat sitt konto mars 2020, 4 inlägg med en solklar, nyfunnen livsuppgift, en annan har ett konto sedan 2019 och redan prånglat ut över 2000 inlägg..ska man då dra slutsatsen att nån bara lägger näsan i blöt överallt utan något bättre att göra med sitt liv? Frågan är fri.
Vad jag förstått har byrån en rätt hög omsättning och då säkert flera områden att jobba runt.. alltså inte bara arbetsrätt antagligen. De kanske t.o.m jobbar med andra företag...? Är den här byrån så dålig och ondsint så hade de inte haft business överhuvudtaget.
Det kommer alltid finnas de som är missnöjda och trumpna och det faktum att man fiskar fler personer på forum tyder ju på att man inte har det tunga underlaget man säger sig ha... Man säger att juristerna tjänar pengar på desperata människor. Då säger jag att några missnöjda vill kanske tjäna sig en hacka med de desperata OCH missnöjda människorna

det finns sällan någon hjältemodig, osjälvisk riddare utan egen agenda.
Nyansering...
Hur många har inte gnällt över sina advokater, målsägande biträden, jurister för att de åkt i finkan, inte uppnått de resultat som de ville..? Åter frågan är fri