Flashback bygger pepparkakshus!
2020-03-31, 22:23
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Hipp hipp hurra, här kommer foton från firandet av svärfar

https://postimg.cc/gallery/GpvPQHV

Herregud, vilket intetsägande bildspel.
Det känns som Anna precis fått sin livs första
kamera och tar kort på allt..Absolut allt.
Ingenting kan bli för ointressant, en hårsnodd, en trosa, bilder på fönster, 99 bilder på en macka.
Det är måndag hela veckan dvs trots att Anna haft kamera sedan hon var liten, så är varje klick med kameran en heeelt ny upplevelse.. Magiska ögonklick..

Ögonbrynen ser ut som om de skulle vilja springa ifrån Anna nu, genom att de tar sig framåt mot näsan.
En vacker morgon när Anna vaknar och tittar sig i spegeln kommer vi alla få höra hennes skrik, då hon inser att brynen övergett henne för att de vill stå på egna ben.
Citera
2020-03-31, 22:34
Medlem
Citat:
hjälp!!! vad såg jag??? jag tappar fan i mig orden nu

Ytterst obehagligt!
Citera
2020-03-31, 22:35
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twiceas
Här har ni ett klipp från TikTok. Hoppas man får lägga ut sånt här.

https://vm.tiktok.com/GnQbnC/
Pussar på Ylva fogels mage.

Citat:
hjälp!!! vad såg jag??? jag tappar fan i mig orden nu

Jag är nog benägen att hålla med
The One and Only .... Anna Book...! :trumvirvel och cymbal:
Citera
2020-04-01, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Jag dog 😂😂... Anna ger bort ljusstakar
med ljus till kompisen My för "att när hon tänder de ljusen, så ska hon komma ihåg att hon inte är ensam jag finns med henne i tanken hela tiden"..
Plus att hon taggar gateau när hon nämner att hon gett bort bullar från dem.
Hoppas hon på att få presentkort för sitt inköp? .. eller har hon ett spännande samarbete med bullföretaget.. Istället för arvode i form av kronor som rullar in, så rullar bullarna in,sedemera i form av ett par extra kilo att rulla fram på.
När man just nu arbetar hemifrån, så kan jag aldrig få nog av något som kan ge ett extra skratt eller två, eller tre..
Vanligtvis bjuder kollegorna på det...
Jag kommer nog aldrig sluta läsa denna tråd.

Funderar om Anna kanske bara hängde upp en påse på en random dörr och knäppte kort, för att sedan äta upp bullarna själv.. tanken var ju god iallafall.. Och bullarna..
Haha, skulle tyvärr inte förvåna mig.
Tänk om nån granne samtidigt kikade ut genom sitt titthål och såg hela spektaklet
Anna hänger bullpåse på okänd lägenhetsdörr. Fotar bullpåsen med nya mobilen. Tittar sig omkring för att försäkra sig om att ingen ser henne.. Trycker snabbt i sig bullarna och skyndar sen därifrån så fort de korta knubbiga benen bär henne..
Kan se det framför mig!
Grannens haka nere vid golvet, och han undrar om detta han såg verkligen hände på riktigt?
Citera
2020-04-01, 09:07
Medlem
anna önskar godmorgon med en bild på sina mackor först, sen måste jag varna för efter det kommer bilder på benen i solarium igen

https://postimg.cc/gallery/by4fdHv
Citera
2020-04-01, 10:54
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag brukar bjuda hantverkarna på Coca Cola och Ballerinakakor. . Oerhört uppskattat. Ska jag upplysa alla om det? Hellre kryper jag under jorden och gömmer mej. För mej är det självklart att bjuda hårt arbetande killar och tjejer på lite förfriskning. Dom får även låna toa om dom behöver. Ren handduk bjuder jag också på. Finns detta i kärringens värld? Inte utan att profilera sej själv.

Exakt, har man en hantverkare hemma under dagen/ett par dagar är det självklart att erbjuda lite fika. Det är inget man behöver skryta om, eftersom det är en självklarhet. Anna är dock som väldigt många av de tjejer i mina tjejgrupper jag är med i på facebook. De måste skriva milslånga inlägg om deras egna förträfflighet och deras goda gärning, sen tackar de ja då aftonbladet ringer och vill ha en artkel om det. Allt för att så många som möjligt ska få se hur goda och bra medborgare de är.
Citera
2020-04-01, 12:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
anna önskar godmorgon med en bild på sina mackor först, sen måste jag varna för efter det kommer bilder på benen i solarium igen

Är det inte skadligt att sola i solarium så ofta som hon gör?
Hon ställer väl till så hon får soleksem eller cancer med allt solande .
Citera
2020-04-01, 12:17
Medlem
Citat:

Tycker hennes vänstra stortå ser skum ut...
Citera
2020-04-01, 12:18
Medlem
Det känns ju oerhört onödigt att sola solarium i corona-tider.
Citera
2020-04-01, 13:25
Medlem
Lillamig72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Och man blir rynkig som ett russin....
Citera
2020-04-01, 13:25
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Anna odlar både rynkor och hudcancer.
Jag utgår från att Anna, som knappt gått ut grundskolan inte förstått korrelation mellan detta och solande.

Antagligen tror Anna att det är ofarligt med solarium och nu när hon erkänner botox behandlingarna, tycker hon säkert att det löser rynkproblemen... Men vänta bara.
Anna är knappt 50,därefter kommer rynkorna snabbare och snabbare och bli fler och fler.
Tror inte att hon insett det. Ännu..

En positiv sak med att vara rund är dock att fettet spänner ju ut huden i ansiktet, vilket kan göra att man får en slätare hud och ett barnsligare ansikte, Anna kanske ska ta några mackor till ändå för säkerhets skull, det är bra för huden.🥪🥪🥪🥪🥪🥪🙏🙏🙏🙏👌👌👍👍
Citera
2020-04-01, 13:37
Medlem
nu äro brynen fixade också

https://postimg.cc/JtckW9Cg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in