Citat:
Ursprungligen postat av
boqpod
Varför ”mot förmodan” får Corona?
Hon kan mycket väl åka på det och då är det slut, tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
User30
Det är ingen tävling.
Citat:
Ursprungligen postat av
.-fuckYUO-.
Ålder?
Låter ju inte som en bra kombination. Inte ens säkert att hon kan få vård.
Så var försiktiga.
Citat:
Ursprungligen postat av
mr.demon
Behöver inte betyda att hon dör. Har också en gammal far med underliggande sjukdomar. Man får hoppas på det bättre.
Försökte inte få det till en tävling, jag bara menar att informationen är bristande om vad som potentiellt kan hända, min mor är 60 år gammal.
Men vill jättegärna ha henne kvar i 20-30 år till då denna person betyder mer för mig än mitt egna liv.
Har även en mormor på 82 år som betyder lika mycket för mig som min egna mor som jag handlar åt, bevakar och ser till att hon har vad hon behöver.
Dessa två individer är hela mitt liv då jag varken har fru eller barn, detta virus får under INGA omständigheter ta dessa två liv ifrån mig då dessa personer (+ pappa som klarar sig dock), är allt jag har.
Citat:
Ursprungligen postat av
pjabas
Man har missat tillfället att i tid banka vett i regionernas samlade finansingenjörskap för deras just-in-time experiment.
Framåt marsch för att aldrig mer låta dessa kretiner få fäste i samhällskritisk verksamhet.
I näringslivet må de härja tills ägarna får nog.
Jag och en drös andra i min närhet garvade ihjäl oss när ingen av oss blev förvånade att Sverige valde att gå en annan väg än 95% av alla andra länder för att försöka dölja oroande siffror.