2020-03-31, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smhf
Gemenskapen verkar inte vara så sund i denna burkletar-sekt, lite falska kramar och en del pussar och lite onda blickar och förtal emellanåt, när de träffas, säkert finns det vettiga personer som utövar denna hobby i Svedala.

Men Hjärsta-gänget med en del invalda från lite varstans verkar totalt gränslösa jag anser det vara på hobbynivå för att komma ut i naturen och träffa likasinnade och att ha trevligt tillsammans, jag anser att så ska en hobby vara.
Känns lite "inavel" och osund konkurrens samt extremism och besatthet.
Sund hobby för att komma ut i naturen? Jag tipsar: orientering. Nästan samma.
Citera
2020-03-31, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hinta lite. Vad innehåller den?

Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Indiciemål är inte så vanlig hos oss. Men tro mig: han fälls.

Absolut blir SD fälld och får skaka galler tillslut, undrar om han överlever fängelse, kvinnomördare är inte jätte poppis bakom gallret
Citera
2020-03-31, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grubbelman
Absolut blir SD fälld och får skaka galler tillslut, undrar om han överlever fängelse, kvinnomördare är inte jätte poppis bakom gallret
Han får skaka galler med likasinnade. Billy Fagerström, Martin Jonsson... de har säkert mycket att prata om och kan bonda rejält.
Citera
2020-03-31, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Som en nödig tjuv om natten...
Det verkar helt konstigt. Om man inte har något att dölja gällande sitt besök i vännens hus.
Det håller jag med dig om.
Undra vad SD och JG pratade om på det hemliga Telegram kan man ju undra över.
Citera
2020-03-31, 20:19
Medlem
Smhfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoCashAsh
Här kan man ju undra varför inte J'onas H'åård finns med, det var ju han som trots allt räddade livet på LW på fredagsnatten, mycket märkligt!

Tänkte även på poliserna som ville se vad SD hade på sig, kan det va så att SD hade sån jävla tur att han lyckades dölja handstrålkastaren/mordvapnet, eller såg dom bara toppen och antog att det bara var en "vanlig" ficklampa?

Det här med barnen va ju intressant, hur ska han kunna slingra sig ur det?

J*onas H*åård har jag missat, på vilket sätt räddade han livet på LW vad hade hänt henne?

Vad som är mordvapnet har väl inte riktigt framkommit, det har ju inte ens hittat det, mordvapnet är borta för all framtid.

Ja, barnen är en annan lögn av många lögner.
Citera
2020-03-31, 20:20
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grubbelman

Tänk om det är han som slår ihjäl en annan
Citera
2020-03-31, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Det är något mycket STÖRT över deras relation.
Vilket framgår ännu tydligare nu efter förhöret.

Citerar @piastrone:
Lena Wesström
jag har alltid sagt, långt innan detta, att YD är den enda som älskar S mer än jag

5 jun 2017 02:36
Ja det är något stört över det hela.
Citera
2020-03-31, 20:22
Medlem
Cocinellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Champagneoclock
Noterar att många här i tråden tror, eller vill, att SD ska fällas för mordet på Lena.
Jag tillhör skaran som tror han kommer frias. Varför gör jag det då kanske ni undrar? Det finns massor med indicier som pekar mot honom. Dock finns inget som binder SD till gärningen. Inget mordvapen, inget direkt motiv, inget annat tekniskt.
Vem är då mördaren? Enligt mig pekar allt mot SD, men att få honom fälld tvekar jag på. Glöm inte fallet med Linda Cheng
https://www.aftonbladet.se/a/G10b9Q

Att Mats Alm inte blev fälld för mordet berodde på att man inte kunde fastställa hur Linda dött, hon kunde med andra ord ha dött en naturlig död. Han blev fälld för det man kunde fälla honom för, dvs brott mot griftefriden.

Lena är mördad och det är fastställt så vi får hoppas att SD får sin dom, annars lär han ältas i all evighet i denna tråd.
Citera
2020-03-31, 20:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Var bilden på strumpklämmorna ett hot
till SD?

”Kom hit genast annars...”

Precis som fotot på den borttagna
cachremsan den 14:de?

Hade han tröttnat på att vara hennes
”manshora”?

Nä, det otrogna aset njöt nog av att vara en manshora. Han slapp pippa med sin bleka vårt-fru och fick istället sätta på en vacker exotisk energifylld kvinna. Flera gånger i veckan. Så han var nog nöjd med livet, den lilla manshoran. Tänk vad han skrek ut sin orgasm med sin pipiga röst. Måste ha låtit som två flickor skulle jag tro. Samtidigt låg Hanna jättesjuk där hemma Medans Stefan joddlade på grann-Kärringen. Härlig kille den där mans-horan. Visst var han det Gloris.?
Citera
2020-03-31, 20:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nja jag har väldigt svårt att tro att strumpklämmorna var ett hot som antydde det du skrev. Säkerligen bara en fjant bild.

Typ.
- titta vad du har glömt hos mig.. Du skall inte komma ner och hämta dom, om du ändå är vaken.

Och vips så sprang Stefan ut igen och mötte grannen runt 01.35.

Värre än så var det nog inte...
Citera
2020-03-31, 20:35
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr
Typ.
- titta vad du har glömt hos mig.. Du skall inte komma ner och hämta dom, om du ändå är vaken.

Och vips så sprang Stefan ut igen och mötte grannen runt 01.35.

Värre än så var det nog inte...

Nä precis. Dom skickade en massa bilder ju och mkt nonsens bilder.
Citera
2020-03-31, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det är jag inte så säker på.

Det kan vara ett hot som bara de två
förstod. Något internt.

Japp... He he he... Du har nog rätt.
- om du inte gör som jag säger så kommer jag att berätta för Hanna att du har nytvättade strumpor här och en gul klänypa. Så passa dig väldigt noga nu.....

He he he he.! Ge dig nån gång.!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in