Citat:
Håller med. JG satt på första parkett och såg vilken terror skräck-Lena utsatte paret för. Han gjorde det för HDs skull.
När hon valde att fortsätta tillsammans
med SD så valde JG att fortsätta vara vän
med dem och försöka stötta dem.
SD visade ånger och skam över vad han
gjort mot både HD och LW.
LW ångrade ingenting och skämdes
inte. Utan kämpade bara vidare för att
förstöra SD och HDs äktenskap.
Jag tror att han inte orkar inse att han och
LW inte var vänner när hon dog. Att han
försöker intala sig att det inte var så.
Det finns säkert psykologiska orsaker till
det och är inte detsamma som att ljuga
medvetet eller mened.
När hon valde att fortsätta tillsammans
med SD så valde JG att fortsätta vara vän
med dem och försöka stötta dem.
SD visade ånger och skam över vad han
gjort mot både HD och LW.
LW ångrade ingenting och skämdes
inte. Utan kämpade bara vidare för att
förstöra SD och HDs äktenskap.
Jag tror att han inte orkar inse att han och
LW inte var vänner när hon dog. Att han
försöker intala sig att det inte var så.
Det finns säkert psykologiska orsaker till
det och är inte detsamma som att ljuga
medvetet eller mened.
Aktbilaga 147 förhör SD (2) sid 33
Förhörsledare Peter Springare (innan han kickades)2018-05-29 11 :28 14:40
MT: Äh det närmaste vi kan komma (suckar) nått annat det var, knappt, knappt värt och
nämna men nu började jag i alla fall ( ohörbart) äh geocaching är ju att man letar, behållare
gömda på olika platser och, vi hamnade på samma ställe jag och Hanna äh kom till en plats
och sen korn Lena efteråt det var på en liten grusväg äh och då, parkerade Lena in oss så vi
var tvungna och vänta till hon var färdig och då kom hon fram till bilen och, äh, var ganska så
otrevlig i mun jag minns inte exakt vad hon sa, men hon var ganska otrevlig.
Citat:
Läs en gång till och lär om en ondskefull person.Inte så snyggt om man uttrycker sig milt.
"Vittnet berättar nu om när han träffade Lena sista gången. Vittnet var först på plats vid en geocachinggömma som Lena hade lagt ut. Lena mötte vittnet på plats och vittnet tror att hon hade hoppats på att 45-åringen skulle ha dykt upp istället. Det här var i mars 2018."
"Gömman som Lena Wesström hade var utformad som en gåta. Svaret var ett tal, som hade samma siffror som datumet då 45-åringen och hans ex-fru lämnade in skillsmässoansökan."
https://www.na.se/artikel/just-nu-nya-vittnen-ska-horas-folj-direktrapporten-fran-rattegangen-om-hjarstamordet
"Vittnet berättar nu om när han träffade Lena sista gången. Vittnet var först på plats vid en geocachinggömma som Lena hade lagt ut. Lena mötte vittnet på plats och vittnet tror att hon hade hoppats på att 45-åringen skulle ha dykt upp istället. Det här var i mars 2018."
"Gömman som Lena Wesström hade var utformad som en gåta. Svaret var ett tal, som hade samma siffror som datumet då 45-åringen och hans ex-fru lämnade in skillsmässoansökan."
https://www.na.se/artikel/just-nu-nya-vittnen-ska-horas-folj-direktrapporten-fran-rattegangen-om-hjarstamordet
Lena jobbade mycket hårt under lång tid på att bli mördad. Ondskan personifierad vilket säger allt om hos lynchmobben som identifierar sig så hårt med Lenas person att dom tar hennes samvetslöshet i försvar.
Den nakna sanningen är: Lenas val att styras av den lede försvaras för att skyla över att det var anledningen att hon mördades.
Skräckförfattaren Steven King hade fått många bra uppslag av Lena.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-31 kl. 16:36.
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-03-31 kl. 16:36.