Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-03-31, 06:33
  #1
Avstängd
Om man vill rösta för globalisering och avveckling av sverige vilket parti ska man röst på då?
Jag tycker det är bra att vita heterosexuella män förföljs och förtrycks, jag tycker nationalstaten är skapad av det vita patriarkatet, jag tycker vi inte kan sova gott om nätterna när vi är rika och de fattiga lider, jag vill krossa heteronormen, jag vill radera vithetsnormen.
Citera
2020-03-31, 06:54
  #2
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volumen
Om man vill rösta för globalisering och avveckling av sverige vilket parti ska man röst på då?
Jag tycker det är bra att vita heterosexuella män förföljs och förtrycks, jag tycker nationalstaten är skapad av det vita patriarkatet, jag tycker vi inte kan sova gott om nätterna när vi är rika och de fattiga lider, jag vill krossa heteronormen, jag vill radera vithetsnormen.
Då får du nog hitta på ett nytt parti.
Citera
2020-03-31, 06:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Då får du nog hitta på ett nytt parti.

Behövs inte, det finns redan en hel bunt av dem.
Citera
2020-03-31, 07:03
  #4
Avstängd
53280s avatar
Vpk , dom har alltid hatat det svenska folket.
Citera
2020-03-31, 07:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volumen
Om man vill rösta för globalisering och avveckling av sverige vilket parti ska man röst på då?
Jag tycker det är bra att vita heterosexuella män förföljs och förtrycks, jag tycker nationalstaten är skapad av det vita patriarkatet, jag tycker vi inte kan sova gott om nätterna när vi är rika och de fattiga lider, jag vill krossa heteronormen, jag vill radera vithetsnormen.

Miljöpartiet så länge de lyckas hålla sig kvar i regeringen. Annars Socialdemokraterna.
Citera
2020-03-31, 07:36
  #6
Medlem
GoatPunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Vpk , dom har alltid hatat det svenska folket.

Då ses vi i tidsmaskinen efter lunch
Citera
2020-03-31, 07:40
  #7
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoatPunk
Då ses vi i tidsmaskinen efter lunch

Behövs väl inte. VPK är populärare än någonsin. Skulle det har varit val idag så skulle Vänsterpartiet Kommunisterna få 11%, så stöveltrampen ifrån Stalins lakejer hörs snart på våra gator.
Citera
2020-03-31, 07:42
  #8
Avstängd
53280s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBerntsson
Miljöpartiet så länge de lyckas hålla sig kvar i regeringen. Annars Socialdemokraterna.

CP är riktiga quislingar. Bondeförbundet vill ha en generös invandring för att söndra välfärden. Även FP står för en massa liberalt skit som förstör Sverige.
Citera
2020-03-31, 08:47
  #9
Medlem
sfrges avatar
MP är ju det stora katastrofpartiet.
Tänk en regering där dom och FI styr tillsammans. Då är Sverige som nation förstörd.
Citera
2020-03-31, 08:50
  #10
Medlem
REWalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volumen
Om man vill rösta för globalisering och avveckling av sverige vilket parti ska man röst på då?
Jag tycker det är bra att vita heterosexuella män förföljs och förtrycks, jag tycker nationalstaten är skapad av det vita patriarkatet, jag tycker vi inte kan sova gott om nätterna när vi är rika och de fattiga lider, jag vill krossa heteronormen, jag vill radera vithetsnormen.

Här är konkurrensen hård mellan PK-partierna, men jag tror att MP är ditt parti.
Citera
2020-03-31, 09:01
  #11
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53280
Behövs väl inte. VPK är populärare än någonsin. Skulle det har varit val idag så skulle Vänsterpartiet Kommunisterna få 11%, så stöveltrampen ifrån Stalins lakejer hörs snart på våra gator.
Fast du tänker på Vänsterpartiet.
Citera
2020-03-31, 09:49
  #12
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volumen
Om man vill rösta för globalisering och avveckling av sverige vilket parti ska man röst på då?
Jag tycker det är bra att vita heterosexuella män förföljs och förtrycks, jag tycker nationalstaten är skapad av det vita patriarkatet, jag tycker vi inte kan sova gott om nätterna när vi är rika och de fattiga lider, jag vill krossa heteronormen, jag vill radera vithetsnormen.

Rösta på S de har avtalat detta redan 1994, med muslimerna.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback