2020-03-12, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krampattack
Bokar du dessa?

Vissa av dem bokar jag, finns boostar var och varannan dag som ger en alltifrn 50kr i vinst till uppemot 400kr, eftersom jag d bokar s r det ju garanterad vinst.

Men sen har jag ocks plussat rejlt p boostade tripplar som har ett "fr hgt" marknadsvrde. Dessa bokar jag inte, sammanlagt 2.000 kr i plus dr p ngra veckor. Hr kan man ju g minus emellant men i det lnga loppet kan man ju frvnta sig att g med vinst.

Citat:
Ursprungligen postat av heavydutybody
Bttre vrde kanske. Men finns vl ingen metod som ger garanterad vinst som i matched betting, (tminstone inte hgre n ngon enstaka procent p satsat kapital om man anvnder flera sidor).

Varje enskilt bolag ger vl aldrig en boost som kommer upp i ver 100% terbetalning?

Genom att boka oddsboostarna s ger det en garanterad vinst. Vrdet r ju inte lika hgt som nr man hmtar vlkomstbonusar. Men om man har hmtat alla och vill fortstta tjna pengar varje vecka s r det allts fullt mjligt nu!
Citera
2020-03-12, 11:11
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johan.lasse77
Kan ju ocks informera om att det brjar finnas bttre och bttre vrde p oddsboostarna som dyker upp

Vilka bolag pratar vi om?
Citera
2020-03-12, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Vilka bolag pratar vi om?

Unibet, YoBetIt, Expekt, Betsafe, Betsson, Nordicbet, Coolbet och Betway n s lnge.
Citera
2020-03-14, 09:27
Medlem
nskar f lite rd. Har hmtat ut ca 10 000 kr i bonusar sedan i hstas. Har gtt jttebra tills nyligen, d jag skulle hmta ut bonusar p tv bolag (Betway och NordicBet) frlorade jag ver alla pengar till spelbolagen. Nu nr coronaviruset sprider sig har matcher med bra odds stllts in och p oddstoincomes oddsmatcher r det jttesvrt att hitta bra spel framver. Det verkar inte mjligt att f hem pengarna innan bonusen lper ut, den 1 april. Vad kan jag gra?
Citera
2020-03-14, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satuma
nskar f lite rd. Har hmtat ut ca 10 000 kr i bonusar sedan i hstas. Har gtt jttebra tills nyligen, d jag skulle hmta ut bonusar p tv bolag (Betway och NordicBet) frlorade jag ver alla pengar till spelbolagen. Nu nr coronaviruset sprider sig har matcher med bra odds stllts in och p oddstoincomes oddsmatcher r det jttesvrt att hitta bra spel framver. Det verkar inte mjligt att f hem pengarna innan bonusen lper ut, den 1 april. Vad kan jag gra?

Du fr frska hitta s bra spel som mjligt eller avbryta bonusen.
Citera
2020-03-16, 01:20
Medlem
Nstan bara Turkiet, Argentina, Australien & khl som inte stllt in allt nu, lskigt. Finns ju esport med fast mnga bettingsidor har ej det.
Citera
2020-03-18, 07:56
Medlem
Verkar bara vara Betfair som inte har esport vad jag kunde hitta, tur det. Flera ligor kommer ju kra sina events online s kommer finnas spel framver.
Citera
2020-03-19, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satuma

Det r som en annan skriver hr, du fr matcha till smre odds och rkna med strre avbrnning helt enkelt alternativt avbryta bonusen beroende p hur mkt du har dr. Jkla osis med detta...
Citera
2020-03-30, 16:52
Medlem
Funkar fortfarande detta? https://www.sharps.se/forums/taenkar...-bonustrading/
Citera
2020-04-01, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashkonto1
Funkar fortfarande detta? https://www.sharps.se/forums/taenkar...-bonustrading/

Beror p. Finns en del fallgropar fr den oerfarna, srskilt nu fr tiden. r det ngot specifikt du vill veta?
Citera
2020-04-05, 14:02
Medlem
Vad r motiveringen att spela "bonsutrading" fre att ta bra spel eller frska ta rygg p ngra dagligen och klara bonusen p varje konto. r vl rtt dumt att vaska en bonus bara fr att vinna den ena? Har provat en del men knns ju iskallt nr flesta spelproffsen knappt anvnder ordet bonustrading. Sharps/Twitter har ngra som sger det nrmare r idiotiskt till och med. Vad borde man gra om man har chans att flja bra spelare gratis, slja sitt konto till proffs eller prova bonustrading helt ut ven utanfr svenska licensen p dessa konstiga sportbooks som finns med sjuka odds p ena kanten varje gng.
Citera
2020-04-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av victorbt52
r vl rtt dumt att vaska en bonus bara fr att vinna den ena?

Gr du s gr du ngot fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in