Citat:
Ursprungligen postat av
Fröken_Sverige
Tror inte de dokumenterar galet. De har ju inspelningar som sedan gås igenom noga. Dessutom godkänns transkriberingen efter det är nedskrivit. Tror HD är så insnärjd i lögner. Både sina egna och de som SD matat henne med, så hon rör ihop allt. Tror inte hon är oskyldig alls.
Det kan ju vara att Sillen helt enkelt inte var så viktig, så hon la datumen på minnet. Tror han har blivit utnyttjad, för sen slängdes han ju bort som en trasig leksak.
Tror precis som du att "Janis myst" i detta läget är en kod. De har säkert valt den för de visste den var nysläppt. Och inte omöjligt han sa att han var på väg till Västerås, heller. Han ljuger ju som en häst travar. HD och JG med. Vanemässigt och hemvant.
#TeamÅsaHiding

Citat:
Ursprungligen postat av
Medimera
Har för mig att jag läst i FUP att hon hade bara Jani*s myst kvar.
Sida 117-118 osv A. 163
Hanna skriver 14:43 till Stefan att hon slutar jobbet
Klockan 15:34 skriver hon till Stefan om W och Jensen (nån slags kick off)
Stefan svarar på det.
Klockan 16:36
Stefan: "Slagit ihop"
"Det ska bli så bra nu"
HD klockan 16:39
"Har allt klarat utom lösningen på Janis myst..."
"Nästan..."
Tid för reflektion: Detta stämmer i tid med när Judi*t (grannen stötte på henne i skogen
på eftermiddagen jag TROR hon säger mellan 16-17. Och sen slinker Hanna in på SD's tomt)
Klockan 16:46
Stefan: "Har ej kollat esta"
Klockan 17:37
Hanna: "Kolla om du får åka utomlands..."
Klockan 17:41
Stefan: "Hon vet jag ska bort"
Klockan 17:45
Hanna: "Messa när du är klar."
Stefan skulle ju hem till Hanna och barnen och äta glass efter han slutat jobbet.
Finns det bevis på att han faktiskt var där och ingen annanstans?
Nån som vet vart man kan hitta specifika mastuppkopplingar vid tidpunkten?
Han säger själv att han var hemma när Polisen ringde och ville att han skulle
komma dit på ett andra förhör, vilket borde ha varit runt den tiden?
Finns mastuppkopplingar från Hannas mobil nånstans?
Hon säger själv att hon var ute på promenad i skogen EFTER att Stefan åkt in på sitt andra förhör vilket ju då inte stämmer med vittnet?
EDIT: Har ett väldigt vagt minne av att Stefan ska ha sagt till någon att Hanna och han skulle stanna på vägen till Arlanda och lösa en myst?? Kan det ha varit Västerås i så fall?
Ringer nån klocka hos någon?
I så fall pekar en del på att Västerås kan/kunde ha varit en viktig del i pusselbiten?