2020-03-29, 13:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Lennie ska ut.
Hoppas. För hans skull också. Få distans till mobbarna innan han blir ännu mer insnärjd.
2020-03-29, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Andas, du tar det här på för stort allvar. Tror en sväng i friska luften skulle göra dig gott. Ett tips i all välmening.

Jag är nog den första som vågar erkänna att jag behöver lite frisk luft. Tanken på att Amilia och Vicky existerar och lyckas hålla sig kvar vecka efter vecka har fått mig att kräkas två gånger idag.
2020-03-29, 13:31
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Jobbigt när argumenten tryter kompis!
Har inget behov av att argumentera. Jag lägger fram lite olika sätt att se på saker utan att framhålla att det senaste jag skriver är hela sanningen. För den kan ingen av oss känna till. Vi är helt utlämnade till våra egna vilda spekulationer om hur saker hänger ihop därinne. Tror man på allvar att man är den enda som genomskådat sanningen då är man rätt illa ute.
2020-03-29, 13:33
Medlem
Att någon påstår sig känna någon och gått i samma skola får man nog ta med en nypa salt. Säger inte att jag inte köper det han påstår heller men det är inte ovanligt att sånt skrivs.
2020-03-29, 13:33
Medlem
Citat:
Hoppas. För hans skull också. Få distans till mobbarna innan han blir ännu mer insnärjd.

Ja, man får tycka att Glaset är ett rövhål och en egoist. Amilia och Vicky förtjänar inte att vara där.
2020-03-29, 13:35
Avslutad
Citat:
Sami älskar Glasman. Sami vill ha Glasman kvar. Sami ber att han ska vara kvar. Amilia och Vicky paktar satan med en manipulerad Lennie. Lennie är kanon. Han tofflar för två monster. Jävla mobbare.

Hur bra tror du Sami kommer lyckas må bra och hålla sig kvar med Glasman i farten. Du är ju absurt jävla dum. Du verkar ju fortfarande inte förstå att det är Glasman som försöker köra ut Sami. Det finns absolut INGET som tyder på att folk utanför vill få ut Sami, och inte heller i huset.

Det finns bara en enda person som försöker sätta galler på hans huvud och det är äcklet.
2020-03-29, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Ja, det var väldigt osmakligt. Men det säger nog mer om dig än henne, förmodligen är du nog för känslomässigt engagerad i programmet och behöver en paus. Psykopat är du troligtvis också.

Citat:
Jag ska också ut i solen och fina vädret snart. Bara njuta klart av en fantastisk lunch på nyfångad röding som min tonåring fångade igår och nu har tillagat. Skulle hen fastna vid BB skulle jag som förälder stänga av och ner och peppa göra något annat. BB är inget barn/tonårsprogram. Hoppas du får mår bättre under dagen. Inget underhållningsprogram är värt att kräkas över.

Mobbningen mit Frida får mig känslomässigt engagerad.
2020-03-29, 13:41
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han ska även vara känd för att stjäla hemma hos kompisar den fina förändrade Mergim
Mergim har en väst med sig in i BB som han sagt att han Baxatt (Snott).
Han värkar även sno i butiker.
Medlem
Nu Pratar Hon Om Tävlingen Igen !!!!!!!
Medlem
icons avatar
Citat:
Mobbningen mit Frida får mig känslomässigt engagerad.
Usch ja. Jag pallar inte kolla det så därför låter jag bli det. Am har samma beteende som personer jag stött på i jobblivet. De ger sig inte. Skapar kaos på en arbetsplats om ingen chef säger ifrån. Mardröm för de i huset att ha såna personer där.
2020-03-29, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det finns bara en enda person som försöker sätta galler på hans huvud och det är äcklet.

Griller i, inte galler på
2020-03-29, 13:43
Medlem
manodepressivs avatar
Vilken regel bröt Amilia mot igår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här