2020-03-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag röstar inte att Glasman ska stanna för att han är en toppenkille utan för att reta röven av Mergim, Amelia och Victoria vill inte se dem glädjas och fortsätta sprida sin dynga

När folk fattar att Glasman är en bricka för att få bort Amilia och Vicky... så är vi hemma... Jag unnar inte Amilia någon glädje.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Varför ska han gå in i konflikter som inte är hans? Det är inte att vara konflikträdd.

Skulle han gå in i konflikter som inte är hans, så skulle han bli kallad dum i huvudet som lägger sig i 😂

Han gör helt rätt.

Hade han sagt till dom i rosa rummet att han är less på allt skitsnack så hade han dubblat sina vinstchanser. Så han gör inte alls helt rätt
Medlem
När vi ändå är inne på spåret, på vilket sätt är det synd om Sami? Hans ekonomiska situation går väl inte att skylla på någon annan? Vad jag minns är hans skulder ett reultat av att han sket i sitt jobb för att han var lat och köpte pizza på kredit medan morsan fick betala räkningarna. Att umgås med Köpings största idioter måste väl också ses som något av ett självval?
2020-03-29, 13:10
Medlem
Squin.Teyes avatar
Julia:

"Tänk så många som tittar och vill vara med!"

No way gumman! Men jäkligt intressant att följa och se hur långt man kan gå för att man tror man ska bli känd sen...
2020-03-29, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Men snälla vad fan spelar det för roll om man jublar eller inte. Det får man tåla för Samis skull.

Victoria ska ut med huvudet före direkt efter så fort hon är nominerad så lugna dig nu och tänk på sAMI.

Sami älskar Glasman. Sami vill ha Glasman kvar. Sami ber att han ska vara kvar. Amilia och Vicky paktar satan med en manipulerad Lennie. Lennie är kanon. Han tofflar för två monster. Jävla mobbare.
2020-03-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Hade han sagt till dom i rosa rummet att han är less på allt skitsnack så hade han dubblat sina vinstchanser. Så han gör inte alls helt rätt
Precis.. han tillhör den äckligaste pakten och personerna i hela huset. Vi får försöka få ut Lennie när vi nu har möjligheten.
2020-03-29, 13:12
Medlem
Lord2Moynes avatar
Tror som de flesta andra att det kommer stå mellan Lennie och Sami i slutet om segern. Får vidriga bilder uppspelat framför mig när Lennie vinner och Amilia ser det som om att hon själv vunnit. ” vårt lag vann Lennie” är ju något hon garanterat kommer kläcka ur sig när hon dansar valdansen tillsammans med bästis-Lennie med ett hånflin åt Samis håll.

Fyfan. Mår illa! Kan du inte be henne dra åt helvete snart Lennie så man kan glädjas med dig istället om du vinner!? Hade varit så skönt att se Amilia bli satt på plats.
2020-03-29, 13:13
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Glöm inte Jasses lärarassistentanställning, en skrikande brutta som slafsar hela nätterna med en pundare och erkänt att hon mumsar ”godis” på rejvfester lägg även till att hon varken kan läsa eller räkna
Jassa har även nämnt att hon röker Gräs då och då.
Så hon och Martin som mumsar Tuttifrutti och springer på rave har nog en del gemensamt.

Amilia prata en del om näsa produkter och Tabletter, morfin och amfetamin liknande medds.
Jullan pratar om folk hon känner som kan erbjuda Ayawaska i sthlm för 2000kr, och tar tuttifrutti.
Sami har testa lite av varje.
Konstigt at BB tillåter dom att prata om sånt.
2020-03-29, 13:14
Medlem
icons avatar
Någon skriver att produktionen gullar med Sami genom att skicka in material att bygga med. Är i så fall lika mycket gullande med Lennie och Martin. De är minst lika glada och sugna på att bygga. Eller stod det att det var specifikt till Sami endast? Kan lika gärna tolkas som att man vill stärka Lennies varumärke genom att dra bort honom från mobbarna och visa hans glada sidor istället. Blir finfint material till kvällsavsnitten. Och nu när Virr är med grabbarna ser det också positivt ut för henne om det visas.
2020-03-29, 13:15
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
När vi ändå är inne på spåret, på vilket sätt är det synd om Sami? Hans ekonomiska situation går väl inte att skylla på någon annan? Vad jag minns är hans skulder ett reultat av att han sket i sitt jobb för att han var lat och köpte pizza på kredit medan morsan fick betala räkningarna. Att umgås med Köpings största idioter måste väl också ses som något av ett självval?
Så är det. Han har sig själv att skylla! På den punkten är det inte ett dugg synd om honom. Förvånar mig att han har lyckats sätta sig i den situationen dock, grabben är ju inte dum i huvudet precis .
2020-03-29, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tror som de flesta andra att det kommer stå mellan Lennie och Sami i slutet om segern. Får vidriga bilder uppspelat framför mig när Lennie vinner och Amilia ser det som om att hon själv vunnit. ” vårt lag vann Lennie” är ju något hon garanterat kommer kläcka ur sig när hon dansar valdansen tillsammans med bästis-Lennie med ett hånflin åt Samis håll.

Fyfan. Mår illa! Kan du inte be henne dra åt helvete snart Lennie så man kan glädjas med dig istället om du vinner!? Hade varit så skönt att se Amilia bli satt på plats.

Nu tänker jag uttrycka mig en aning osmakligt, men jag hoppas det går riktigt illa för henne efter hon kommer ut. Hon är en vidrig människa. Sorg. Depression. Självmord. Listan kan göras lång på vad jag hoppas på när det är som mörkast.
2020-03-29, 13:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Ligg i nu att säga till BB att autonominera Amilia.
Var gör jag det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in