2020-03-29, 13:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tror som de flesta andra att det kommer stå mellan Lennie och Sami i slutet om segern. Får vidriga bilder uppspelat framför mig när Lennie vinner och Amilia ser det som om att hon själv vunnit. ” vårt lag vann Lennie” är ju något hon garanterat kommer kläcka ur sig när hon dansar valdansen tillsammans med bästis-Lennie med ett hånflin åt Samis håll.

Fyfan. Mår illa! Kan du inte be henne dra åt helvete snart Lennie så man kan glädjas med dig istället om du vinner!? Hade varit så skönt att se Amilia bli satt på plats.

Hon kommer garanterat se till att få del av vinstpengarna genom att bjuda med sig på resa osv. De har redan resplaner som de kan spinna vidare på ihop. Blir långresa för vinstpengarna för Lennie, Am, Virr och Mergim. :Fint
2020-03-29, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Var gör jag det?

Också intresserad!
2020-03-29, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hon kommer garanterat se till att få del av vinstpengarna genom att bjuda med sig på resa osv. De har redan resplaner som de kan spinna vidare på ihop. Blir långresa för vinstpengarna för Lennie, Am, Virr och Mergim. :Fint

Lennie ska ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Nu tänker jag uttrycka mig en aning osmakligt, men jag hoppas det går riktigt illa för henne efter hon kommer ut. Hon är en vidrig människa. Sorg. Depression. Självmord. Listan kan göras lång på vad jag hoppas på när det är som mörkast.
Oddsen är ganska låga om man jämför med de andra i huset.. hur många BB deltagare i Sverige har begått självmord? Känslan är att det är 4-5 st?
Medlem
Lobbaaans avatar
Vad bygger de för något?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa har även nämnt att hon röker Gräs då och då.
Så hon och Martin som mumsar Tuttifrutti och springer på rave har nog en del gemensamt.

Fast när Jassa säger att hon röker gräs menar hon troligen att hon gjort en cigg av gräs från en gräsmatta som ett litet barn, och tar hon droger menar hon nog att hennes mamma gav henne både Alvedon och Ipren på en och samma gång!
2020-03-29, 13:20
Medlem
Någon som kan länka ett klipp när Amilia o Glasman pratar om tävlingen eller återberätta??
2020-03-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Oddsen är ganska låga om man jämför med de andra i huset.. hur många BB deltagare i Sverige har begått självmord? Känslan är att det är 4-5 st?

Samuel och Sanna är dom jag vet om. Ingen har varit i närheten av Amilia i beetende och attityd. Jag jar generellt svårt för tjockisar med självförtroende.
2020-03-29, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Någon skriver att produktionen gullar med Sami genom att skicka in material att bygga med. Är i så fall lika mycket gullande med Lennie och Martin. De är minst lika glada och sugna på att bygga. Eller stod det att det var specifikt till Sami endast? Kan lika gärna tolkas som att man vill stärka Lennies varumärke genom att dra bort honom från mobbarna och visa hans glada sidor istället. Blir finfint material till kvällsavsnitten. Och nu när Virr är med grabbarna ser det också positivt ut för henne om det visas.

Har du dåligt minne eller? vad hände exakt den här dagen för en vecka sedan? En viss Glasgubbe och Sami fick för mycket fritid och satt därför och spydde på allt och bestämde sig för att lämna huset. Man kör sedan en riggad omröstning där båda får stanna, en omröstning jag är delad kring då det är anledningen till att Jullan är kvar. Men jag är inte dum i huvudet som inte fattar att den är riggad och heller inte dum i huvudet som inte fattar att detta är ett sätt för att undvika ett likadant scenario som förra veckan. Det är förmodligen din idolisering av Sami som gör dig blind och korkad.
2020-03-29, 13:23
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Nu tänker jag uttrycka mig en aning osmakligt, men jag hoppas det går riktigt illa för henne efter hon kommer ut. Hon är en vidrig människa. Sorg. Depression. Självmord. Listan kan göras lång på vad jag hoppas på när det är som mörkast.
Blåvalen älskar sig själv för mycket för att kunna göra sig själv illa.
2020-03-29, 13:26
Medlem
Citat:
Sami älskar Glasman. Sami vill ha Glasman kvar. Sami ber att han ska vara kvar. Amilia och Vicky paktar satan med en manipulerad Lennie. Lennie är kanon. Han tofflar för två monster. Jävla mobbare.
Ellerhur. Han vill ju stå i finalen med Amilia och mergim. följt av Vickan. Alltså usch nej nu får han lämna
2020-03-29, 13:26
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
https://imgur.com/a/gsIxne9
Ovan länkar jag till en print screen från Youtube, där användaren Collin Plancy skriver "har gått i samma skola som Mergim och han har aldrig varit mobbad...det är han som har mobbat andra. Har sett han kasta saker mot folk, skrika elaka ord mot folk och betet sig fruktansvärt dåligt."

Har detta avverkats innan? Intressant, ifall det stämmer.

Well well well, Mergim...
Han ska även vara känd för att stjäla hemma hos kompisar den fina förändrade Mergim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in