2020-03-29, 11:10
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag är mest glad för aty ingen kommer o lägger sig i och försöker lägga äckliga bananer i tårtan!
Lennie ville INTE ha på tårtan i onsdags men.victoria ville det så då blev de så.
Nu gör lennie själv och den ser sååååååå god ut!!!
Nej, för lite grädde och sylt
2020-03-29, 11:11
Medlem
Är Glasman och Julia som har blivit firade med och hjälper till inför firandet av Frida eller sover de ”sött”?
2020-03-29, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Megrim har alltså hittat på att han varit mobbat och spelat detta som ett SK offerkofta kort i BB.Väldigt falsk är han.Varför kan han inte stå upp för den personen han egentligen är..Usch tvi fasen

Nej om du kollar på idol klippet som är uppe på honom, så hade du fattat att han varit mobbad, folk har retat han föratt vara feminin
2020-03-29, 11:13
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag vet. Tar den smällen. För jag vill VERKLIGEN INTE att han åker ut.
Om jag skiter i Amila, hon åker snart ut ändå. Om jag bara tänker på vem jag faktiskt vill ska ha chans på en miljon.
Då är det Lennie.
Så denna gången röstar jag på den personen jag vill ha kvar. Inte ett lag eller på ett senare senario.
Jag kommer blöda ur ögonen när jag ser Amilia ta emot Lennie efter det. Men den blicken har jag sett så många gånger nu att jag börjar bli van. Även om bästa blicken från henne var den förra helgen.
Alltså... mitt problem är att jag egentligen tycker att Lennie förtjänar att vinna, men jag tycker samtidigt att Sami gör det. Dessutom har Sami skulder. Jag tycker synd om honom.

Jag skulle inte ha ett problem om finalisterna var Sami, Lennie och Julia/Frida, men jag skulle vara rädd att Sami inte får pengarna.
2020-03-29, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Megrim har alltså hittat på att han varit mobbat och spelat detta som ett SK offerkofta kort i BB.Väldigt falsk är han.Varför kan han inte stå upp för den personen han egentligen är..Usch tvi fasen
Han ljuger om allt. Fullständigt osäker kille som inte vågar komma upp med att han är homosexuell. Hans kåta blickar och närhet mot Lennie säger allt. Hans familj kommer halshugga honom.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Är Glasman och Julia som har blivit firade med och hjälper till inför firandet av Frida eller sover de ”sött”?
Bara Lennie och Alex uppe sist jag kollade.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
HAHAHA! Min gubbe hade älskat dig. Du har hört rykten om hur man går tillväga i köket. 🙃

Alex är vetgirig, helt klart! Det är ett stort hus och många manicker att upptäcka.
Jag ska inte ljuga, jag gör mer skada än nytta i ett kök så jag håller mig helst därifrån

Jag kan däremot vara behjälplig Alex om han vill ha lite tips och trix hur man äter på ett sätt som inte får bordsgästerna att spy.

Sitter och tittar på Enhörningens Hemlighet med äldsta sonen nu men har BB på lite snyggt i bakgrunden, Bianca Castafiore måste vara Amilias mamma. De är lika på mer än ett sätt!

Vart är du föresten Amilia, dags att kliva upp! Solen skiner och du kommer snart få proteiner i magen
2020-03-29, 11:16
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Ugnen är för mycket för Lennys lilla hjärna
2020-03-29, 11:17
Medlem
Är ju lite svårt för dom i sovrum 1 att gå upp och hjälpa till om det är svart i sovrummet och dom faktiskt sover
2020-03-29, 11:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Jag ska inte ljuga, jag gör mer skada än nytta i ett kök så jag håller mig helst därifrån

Jag kan däremot vara behjälplig Alex om han vill ha lite tips och trix hur man äter på ett sätt som inte får bordsgästerna att spy.

Sitter och tittar på Enhörningens Hemlighet med äldsta sonen nu, Bianca Castafiore måste vara Amilias mamma. De är lika på mer än ett sätt!

Vart är du föresten Amilia, dags att kliva upp! Solen skiner och du kommer snart få proteiner i magen
Äcklas varje gång den där kvinnan glufsar i sig från det som andra arbetat ihop i köket. Själv lyfter hon aldrig ett finger.
2020-03-29, 11:20
Medlem
Globalisten55s avatar
Genier spekulerar om hur klockan på ugnen ställes in😂🤪😅
2020-03-29, 11:23
Medlem
Det har rasslat till på BBs Instagram och kanske även facebook angående Amilias regelbrott.
Bra att det inte bara är två anonyma människor som skriver utan att alla som kan gör det så kanske de känner sig tvungna att agera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in