2020-03-29, 11:00
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Alla sover. Alex är uppe nu men har ännu inte börjat hjälpa till.

Extra slött av Sami att inte stiga upp. Eftersom han var nykter igår (och alltid) så borde han orka kliva upp. Men Sami är en lat jävel tyvärr.

Mörkt rum och han sover. Borde han ställt alarmet på mobilen?
Ganska tydligt från BB att det är pinkroom som ska fixa tårtan då de tänt och försökt väcka.
2020-03-29, 11:02
Medlem
Mikeyjamess avatar
Ni är galna om ni tänker rösta ut Lennie!

Glasman är den falskaste i huset, han var inte alls deprimerad förra veckan utan mer rastlös, det var Sami som var less på huset och Glas eldade på det medvetet så mycket att Sami mådde jättedåligt. Ni måste ju sett hur förstörd han var på måndagsliven!

Glasman gjorde bort sig när han räddades och genast sprang till Sami för att snacka om finalspelet. Hur fan kan ni vilja ha kvar honom?! Glasman hugger sina närmsta i huset utan att tveka!

Detta är vår sista chans att rösta ut Glasman, annars kommer han ta hem hela rubbet! Han förtjänar inte Sami och Julia och han förtjänar fan inte att vinna. Jag hoppas av hela mitt hjärta att Glasmans YT-karriär går åt helvete!

Rainbow dör inte om han lämnar, Pink Room visar ju prov på obegåvad taktik så de kommer trilla ut en efter en!

DET VAR ETT MIRAKEL ATT JULIA RÄDDADES IGÅR! DET ÄR ETT TECKEN PÅ ATT GLASMAN SKA UT!
2020-03-29, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Alla sover. Alex är uppe nu men har ännu inte börjat hjälpa till.

Extra slött av Sami att inte stiga upp. Eftersom han var nykter igår (och alltid) så borde han orka kliva upp. Men Sami är en lat jävel tyvärr.

Minst lika dåligt av dom som drack, varför ska en som varit nykter ha andra krav?
2020-03-29, 11:03
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nä, nu gillar jag Lennie igen. Han står och steker pannkakor och gör någon hallonsås. Han visar varje pannkaka ömhet, genom att låta dem vara på galler innan han staplar dem på varandra. Fuck you Lennie. Varför är du så likeable?
Han är ju stenkorkad som inte blandar ihop grädden och sylten!
Dessutom är han alldeles för snål med sylt/grädde.
Värdelöst
2020-03-29, 11:04
Medlem
Jag röstar för att få ut Lennie. Han tillför absolut ingenting. Han är rädd att säga emot ankan och blåvalen! Daltar med bögen Mergim. Det säger ganska mycket om honom.
2020-03-29, 11:05
Medlem
Ser att massa skrivit att Amilia ska autonomineras till BB instagram konto , kan inte alla här Skriva ett DM till dom och för er som inte har Instagram så tar det 5 min att skaffa ..
2020-03-29, 11:05
Bannlyst
Ta det lungt, Lennie kommer inte åka ut, spelbolagen har t.o.m tagit spelet om att Glasman åker ut före Julia, dom vet att Glasman åker på måndag.
2020-03-29, 11:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Hur många tror att Korvläppen och Blåvalen kommer hjälpa till att städa efter festen igår?
Ingen. Båda två kommer gå från sängen till soffan och titta på när dom andra städar.
2020-03-29, 11:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Han är ju stenkorkad som inte blandar ihop grädden och sylten!
Dessutom är han alldeles för snål med sylt/grädde.
Värdelöst
Det retade mig också.
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Blåvalen kommer bli lycklig och du är med och bidrar till det 😟. Tänk på att du kommer ha det på ditt samvete innan du lägger din röst.

Lennie kommer dock klara sig kvar ändå tyvärr. Överlägset förmodligen .

Jag vet. Tar den smällen. För jag vill VERKLIGEN INTE att han åker ut.
Om jag skiter i Amila, hon åker snart ut ändå. Om jag bara tänker på vem jag faktiskt vill ska ha chans på en miljon.
Då är det Lennie.
Så denna gången röstar jag på den personen jag vill ha kvar. Inte ett lag eller på ett senare senario.
Jag kommer blöda ur ögonen när jag ser Amilia ta emot Lennie efter det. Men den blicken har jag sett så många gånger nu att jag börjar bli van. Även om bästa blicken från henne var den förra helgen.
Medlem
Ganska sjukt hur en person som absolut inte vågar säga någonting, eller gör något mer än att steka pannkakor och visa upp ett snyggt leende och ha några tatueringar och en jävligt skön stubb helt plötsligt har chansen att vinna 1 miljon kronor medan andra människor som sliter häcken av sig varje dag knappt har råd med mat på bordet.. världen kan var rätt skev ibland..
2020-03-29, 11:10
Medlem
Globalisten55s avatar
Megrim har alltså hittat på att han varit mobbat och spelat detta som ett SK offerkofta kort i BB.Väldigt falsk är han.Varför kan han inte stå upp för den personen han egentligen är..Usch tvi fasen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in