2020-03-29, 10:50
Medlem
Trollsvanss avatar
Jag kommer röst för att Lennie ska vara kvar. Ni ser ju själva.
Punkt slut.
Dom andra kommer inte klara sig ändå. Slipper mer än gärna Glasman och får se Sami växa till sig där inne.

Glasman är patetisk, stel och tråkig. Det enda han gör på plussidan är att han drar upp snittet på intelligensen där inne.
Men han drar bara ner Sami.
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Squin.Teye
Lennie omtänksam som han är gör vad han kan med "rester". Pysslar och donar för Frida. Var är alla andra?

Alla sover. Alex är uppe nu men har ännu inte börjat hjälpa till.

Extra slött av Sami att inte stiga upp. Eftersom han var nykter igår (och alltid) så borde han orka kliva upp. Men Sami är en lat jävel tyvärr.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag är mest glad för aty ingen kommer o lägger sig i och försöker lägga äckliga bananer i tårtan!
Lennie ville INTE ha på tårtan i onsdags men.victoria ville det så då blev de så.
Nu gör lennie själv och den ser sååååååå god ut!!!
Han är ju som en toffla. Önskar Victoria något så blir det så. ”Victoria ville det så det blev så”.
2020-03-29, 10:51
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Jag är mest glad för aty ingen kommer o lägger sig i och försöker lägga äckliga bananer i tårtan!
Lennie ville INTE ha på tårtan i onsdags men.victoria ville det så då blev de så.
Nu gör lennie själv och den ser sååååååå god ut!!!
Helt rätt. Man har fan inte bananjävlar på någon tårta!
2020-03-29, 10:51
Bannlyst
Vad står på schemat idag, städning, Glasman deppig och inget mer?
2020-03-29, 10:52
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
https://imgur.com/a/gsIxne9
Ovan länkar jag till en print screen från Youtube, där användaren Collin Plancy skriver "har gått i samma skola som Mergim och han har aldrig varit mobbad...det är han som har mobbat andra. Har sett han kasta saker mot folk, skrika elaka ord mot folk och betet sig fruktansvärt dåligt."

Har detta avverkats innan? Intressant, ifall det stämmer.

Well well well, Mergim...
Ja, man blir inte ett skvatt förvånad!
2020-03-29, 10:52
Medlem
Globalisten55s avatar
Dem fick prinsesstårta igår kväll så hur mycket tårta 🎂 skall dem häva i sig🤪Lenny är ju den som spelar mest i BB.Men han är avslöjad och borde skickas hem
2020-03-29, 10:54
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vilket häftigt rafsande ljud det blir när Alex gnuggar plastpåsen mot sitt afro. Det är verkligen en helt annan textur på stråna.
Han skulle kunna vara till nytta i varje kvinnas kök. Svinto och stålull är alltid användbart har jag hört. Om någon förbarmade sig över hövdingen kanske han även skulle lära sig att äta på ett sätt så att inte bordsgrannen lägger en spya av hans jävla smaskande. Nu har han ju även kommit på vad de där lustiga metallbitarna var till för och att det även finns ett namn för dem - bestick!

Det finns ingen gränser vad Alex kan uppnå om han får upptäcka och prova med lite coachning vid sin sida 🙂
2020-03-29, 10:55
Medlem
Squin.Teyes avatar
Lennie-tårtkungen!
2020-03-29, 10:57
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Jag kommer röst för att Lennie ska vara kvar. Ni ser ju själva.
Punkt slut.
Dom andra kommer inte klara sig ändå. Slipper mer än gärna Glasman och får se Sami växa till sig där inne.

Glasman är patetisk, stel och tråkig. Det enda han gör på plussidan är att han drar upp snittet på intelligensen där inne.
Men han drar bara ner Sami.
Blåvalen kommer bli lycklig och du är med och bidrar till det 😟. Tänk på att du kommer ha det på ditt samvete innan du lägger din röst.

Lennie kommer dock klara sig kvar ändå tyvärr. Överlägset förmodligen .
2020-03-29, 10:57
Medlem
icons avatar
Lennie älskar att ha något att göra, särskilt när det gäller matlagning. Han är alltid uppe tidigt av sig själv. Att fixa tårta är en belöning för honom och inte något betungande. Win-win-situation eftersom han får massa plus-poäng av att göra nåt snällt för Frida och hon får känna sig uppvaktad samtidigt som han får göra något han gillar.
2020-03-29, 10:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Han skulle kunna vara till nytta i varje kvinnas kök. Svinto och stålull är alltid användbart har jag hört. Om någon förbarmade sig över hövdingen kanske han även skulle lära sig att äta på ett sätt så att inte bordsgrannen lägger en spya av hans jävla smaskande. Nu har han ju även kommit på vad de där lustiga metallbitarna var till för och att det även finns ett namn för dem - bestick!

Det finns ingen gränser vad Alex kan uppnå om han får upptäcka och prova med lite coachning vid sin sida 🙂

HAHAHA! Min gubbe hade älskat dig. Du har hört rykten om hur man går tillväga i köket. 🙃

Alex är vetgirig, helt klart! Det är ett stort hus och många manicker att upptäcka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in