2020-03-29, 01:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
EDIT: Hon går ju runt och säger att Sami är skit sexig och snygg. Har hon glömt bort det?

Kvinnor är dubbelmoralens morsor.
Medlem
Varför gnisslar folk med tänderna?
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Jag har inte stenkoll på om Jassa gör det på riktigt. Jag låter det vara osagt. Jag hoppas iallafall att det är så. Vart går gränsen för mobbning i den här jävla produktionen? Jag tycker att det är osmakligt av Amalia och Viktoria. Autonominera dom jävlarna för regelbrott.

Tycker gruppens hat mot Victorias personlighet är mobbning. Finns ingen anledning att elda upp folk så som dom har gjort (speciellt psykologJulia). Räcker att dom talar med henne en och en dom som blivit sårad av det hon har sagt. När hon gör det.
Mergim var ur kontroll men att folk blir triggad av Vickans snäsighet är inte anledning nog för att bete sig så som dom har gjort. TYCKER JAG.
Medlem
Bbbloopers avatar
Måndag= Lennie out
2020-03-29, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Vickan avslutar VARJE dag med att prata skit. Hon BÖRJAR också varje dag med att snacka skit. Tiden däremellan ägnar hon åt att SNACKA SKIT!
hahaha så jävla sant riktigt smutsig är hon
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför gnisslar folk med tänderna?

https://www.folktandvardenstockholm.se/rad-om-tandhalsa/sjukdomar-och-besvar/gnissling-och-press/
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
basically, martin fick en fråga under sanning eller konka, typ vem han tyckte var snyggast om han inte fick välja jasmine eller nått sånt (han valde anty) och nu är jasmine avundsjuk.

Ja hon är väldigt svartsjuk av sig. Konstigt att hon inte bet fast mer i frågan om Martins flirtande i huset.
2020-03-29, 01:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Om ni inte ser en jävulskt Sami och Glasman. Ta och skit ner er. Nu röstar vi fan Glasman kvar om ni har vett. Lennie skall ut på måndag. Vi kör flashback och vi som är old timers här!

Glasman håller tillbaka Sami, låt han få spread his fucking wings i huset. Grinar Glasman över en sån sak är han fan inte en ärlig vän i min bok.
Medlem
Jag stör mig varje gång vickan förställer rösten. Hon tror att hon är rolig, men man skäms för henne.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
hehehe.. Martin sugen på att punda loss på Rave med Jullan. hehehe

Tuttifrutti-Godis-Droger för dom som inte är med i svängarna.

Tror martin är glad i både ecstasy och doset men han är ju från Åkersberga så jag är inte förvånad.

Aldrig sett Martin på rave, kanske ingen kille jag hade lagt märke till ioförsig. Däremot en jävligt dimmig Julia/olga dök på mig i toa kön en gång och aggressivt tryckte upp mig mot väggen. Trodde jag skulle få en smäll men hon insisterade på ett väldigt olga-aktigt vis att hon var bäst på att slicka och ville slicka min fitta. Där och då avböjde jag men vem vet vad man gick miste om
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Måndag= Lennie out

han är något så fruktansvärt tråkig. Känns konstigt om någon tycker han ska stanna och samtidigt klagar på dålig tv. Glasman bjuder trotsallt på fylletårar, drama och live-porr. Missförstå mig inte, jag gillar inte glasman som person för 5 öre, gillar bara hans handlingar, tillskillnad från Lennie som. bara. sitter. i. soffan.
2020-03-29, 01:05
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
https://illvet.se/manniskan/hjarnan/iq-test/forskare-man-har-storre-hjarna-och-hogre-iq-an-kvinnor

Detta gäller dock inte Ankan.

Världens mest intelligenta kvinna!

Verkligen! Hon motbevisar alla studier! Heja Ankan! Quack!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in