2020-03-29, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Är det Alex som håller på och gnisslar sönder sina tänder??
Glasman
2020-03-29, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Blygläpparna ja.

Inte blyga de där läpparna
2020-03-29, 00:54
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men jag är ju inte ens ett rainbow-fan haha? Förstår inte varför folk fått för sig det? Jag gillar inte Glasman öht och vill helst att han ryker. Jag gillar Sami och Julia men inte för att de är en del av RaInBoW utan för att de är sköna människor. Det enda fanet jag är är LENNIES fan, det trodde jag alla här förstod :/

Ja, absolut. Häromdagen låg de och viskade så in i helvete halva natten. Antar att de inte vill skrika ut i högtalarna när alla sover, men nu var det ju bara Victoria och Mergim i rummet och då borde de kunna säga åt dem. Blir provocerad av att de aldrig får konsekvenser för sina regelbrott.

Kan vara för du håller med många som också har den stämpeln och då tolkas som ett hardcore rainbow fan 🙈.
Säg emot dom ibland. Det gör dom gott 😂

Nej men eller hur?! förstår varför inte... men samtidigt kanske det skulle göra dom lite gott också då alla i gula är så arg på deras viskande. Det kanske får dom att ge sig.
Det gör det dessutom ännu tydligare vad Jassas charad till Martin i köket betydde... ”ge mig tittartid så jag får vara kvar” ”våran romans är så äkta”. För varför göra det framför alla köket när det går att viska på kvällen i sängen?
Medlem
Det är glasman som gnisslar med sina tänder.
Medlem
Blaisens avatar
Är det något tjall mellan Jasse och Martin?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag heter fortfarande inte Lennie!

Victoria och gänget får nog viska hemligheter och skitsnack, skulle dom inte få göra det skulle dom ju inte ha något att prata om
Hahaha du vet att jag är ett fan av dig också<3

Förstod helt ärligt inte varför hon började viska när hon skulle dra Goliat-historian? Innan det pratade hon ju med normal samtalston och sedan ba *visk visk* "Har du hört David och Goliat"?

Kul också att hon drar upp det som Lisa gick runt och tjatade om hahah. ÅH LISA. Såg förresten på Instagram idag att hon kommenterade något om att "Det verkar muntert i huset, så hade gärna gått in och livat upp alla sötnosar" hahaha. Fint ändå att hon sa att det var MUNTERT.
2020-03-29, 00:55
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Låter som en anka i somrum 1?

Är det Vickans läppar?

Det var Glasman eller Julia som gnisslade tänder i sömnen. Extremt högt lät det.
2020-03-29, 00:56
Medlem
geek12s avatar
Frida lever livet nu <3
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Glasman

Inget dåligt gnisslande! Han lär ha ont i käkarna när han vaknar.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Victoria avslutar dagen med att ligga och snacka skit om Sami.

Vickan avslutar VARJE dag med att prata skit. Hon BÖRJAR också varje dag med att snacka skit. Tiden däremellan ägnar hon åt att SNACKA SKIT!
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Är det något tjall mellan Jasse och Martin?

basically, martin fick en fråga under sanning eller konka, typ vem han tyckte var snyggast om han inte fick välja jasmine eller nått sånt (han valde anty) och nu är jasmine avundsjuk.
2020-03-29, 00:57
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Är det Alex som håller på och gnisslar sönder sina tänder??
Aldrig hört Alex gnissla tänder. Är nog Glasman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in