Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Men jag är ju inte ens ett rainbow-fan haha? Förstår inte varför folk fått för sig det? Jag gillar inte Glasman öht och vill helst att han ryker. Jag gillar Sami och Julia men inte för att de är en del av RaInBoW utan för att de är sköna människor. Det enda fanet jag är är LENNIES fan, det trodde jag alla här förstod :/
Ja, absolut. Häromdagen låg de och viskade så in i helvete halva natten. Antar att de inte vill skrika ut i högtalarna när alla sover, men nu var det ju bara Victoria och Mergim i rummet och då borde de kunna säga åt dem. Blir provocerad av att de aldrig får konsekvenser för sina regelbrott.
Kan vara för du håller med många som också har den stämpeln och då tolkas som ett hardcore rainbow fan 🙈.
Säg emot dom ibland. Det gör dom gott 😂
Nej men eller hur?! förstår varför inte... men samtidigt kanske det skulle göra dom lite gott också då alla i gula är så arg på deras viskande. Det kanske får dom att ge sig.
Det gör det dessutom ännu tydligare vad Jassas charad till Martin i köket betydde... ”ge mig tittartid så jag får vara kvar” ”våran romans är så äkta”. För varför göra det framför alla köket när det går att viska på kvällen i sängen?