Citat:
Ursprungligen postat av
Prisonchick
Jag tror ju att jag hamnar på en trea och då finns det inte så många att välja på. Färingsö är närmast men jag hoppas nästan att jag hamnar långt åt helvete i stället. Det är inte rationellt och jag inser ju att jag kommer ändra mig men som jag känner nu vill jag inte ha några besök.
Ska dottern komma måste hon ha sin pappa med sig och honom vill jag inte se röken av. Han vägrar att gå med på lösningen jag presenterade för honom med annan vuxen och soc säger att det är han som kommer bestämma hur det ska skötas.
Ok. Det är ditt val jag hade inga besök själv under en vända och de var riktigt tråkigt när de andra hade besök men i slutändan är de lite skit samma
Hamnar du på färingsö på den öppna delen är den liten på 5 eller 10 platser men du kommer klara av de galant ja förstår du är nervös men detta är A och O
Hygien
Kunna bete dig
Ta ingen skit
Och var bara tyst om du har pengar kvar ... Från brottet dvs ... Folk är falska som satan där inne ...
Av alla ja satt med så verkar flera av dem va riktiga losers i verkligheten men där snacka de om att de hade ... Ta de me en nya salt