2020-03-29, 00:19
Medlem
Scamps avatar
Nu är det fyllegråt av Frida.
2020-03-29, 00:19
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Han la väl bara undan sin egen del av godiset/choklad? Stor skillnad.
Egen del av godiset? fick dom ranson eller nått.
Frida la undan sin del av Alkoholen bara
2020-03-29, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
brÅkersberga Martin.
hade han inte haft nå problem med skulder till folk. eller vad va det han snackade förut om.
Han hade dragit till Thailand och blivit av med kortet, telefon och annat skit så en polare fick lägga ut åt han under tiden. Finns klipp om det på instagram. Om det är det du menar?
2020-03-29, 00:21
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
brÅkersberga Martin.
hade han inte haft nå problem med skulder till folk. eller vad va det han snackade förut om.

På 40 lax någonting, minns inte riktigt vad han sa förutom att han verkade inte vilja snacka om det och pratade om att han behövde lämna landet ett tag, för att de va "mycket som hände på samma gång"...
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Du har engagerat dig för mycket känslomässigt! Alla därinne snackar skit om varandra?

Amilia, Vickan, Mergim och nickedockan Lennie ligger dock i täten. Dom 2 förstnämnda har ju varit direkt mobbande i sin attityd mot Frida..
Men det är lika illa av av bögsyskonen som har noll karaktär att stå upp för folk..
Medlem
FarbrorAgges avatar
Frida har förvandlats till fylle-Glasman!
2020-03-29, 00:22
Medlem
Jävlar vad jag tycker synd om Frida. Tråkig födelsedagsfest.
Medlem
Kbyairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Var är Jasmine någonstans? Det var längesedan hon klängde på Martin??

Hon är.. eller iaf var i sovrum 2 och surade för Martin hade svarat på någon fråga på sanning eller konsekvens om vem han fann attraktiv från huset (hörde inte självaste frågan men du fattar poängen) och han svarade snabbt Antonia. Så hon blev svartsjuk och gick iväg. Sen kom Lennie och pratade med henne... och nu verkar hon ha gått ut till dom andra igen 😊
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Synd att de tre personerna Frida kommit närmst i huset ligger och sover. Så hon får fira sin födelsedag med Amilia och Victoria som snackar skit om henne vid varje tillfälle de får.
Tänkte exakt samma sak. Hoppas de kliver upp och ger henne frukost på sängen imorgon<3

Och nu säger hon att hon inte trodde att hon inte skulle få känna så mycket kärlek... när alla sitter här hemma och vet att det inte är äkta kärlek hon får nu

Frida Frida Frida.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Det är flera som är på mig så det känns som jag har fått en psykos.

Jag har tittat slaviskt på tävlingarna om dagarna. Jag har inte missat en enda makttävling. De får bara tillsägelser i högtalaren när de tävlar för de har gett tips till varandra i 50 dagar. Det är regeln de har brutit mot. Det kom in ett brev igår under banantävlingen att de kommer börja upprätthålla reglerna och att nästa som ger tips eller pratar om den kommer bli autonominerad när den pågår.

Jag vet inte var folk har fått för sig att de inte får tala om makttävlingen när den är avslutad ända tills på måndag? Har de fått varningar i bikten och jag har missat det? Eller har jag inte koncentrerat mig och jag är helt ute och cyklar? Jag känner mig sjuk i huvudet. Jag kanske måste sova.

Brevet som BB skickade in fick det att låta som att allt prat om makttävlingarna (eller alla tävlingar eg) var förbjudet och att det skulle föranleda en nominering. Jag skrev själv något under kvällen efter att Team Rainbow + Frida pratade om makttävlingen så ska alltså allihop hänga löst på måndag, och om man tolkade brevet ordagrant så hade det varit konsekvensen. Men det gör ju inte BB, de skriver sina brev och instruktioner lite hipp som happ, och om de inte är nöjda med hur deltagare eller tittare eller ens de själva tolkar texten i efterhand så ändrar de sig.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Han hade dragit till Thailand och blivit av med kortet, telefon och annat skit så en polare fick lägga ut åt han under tiden. Finns klipp om det på instagram. Om det är det du menar?
Åfan. hörde bara nått om att han fick på sig folk, men nämnde att det va pga av någon annan.
2020-03-29, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kbyair
Hon är.. eller iaf var i sovrum 2 och surade för Martin hade svarat på någon fråga på sanning eller konsekvens om vem han fann attraktiv från huset (hörde inte självaste frågan men du fattar poängen) och han svarade snabbt Antonia. Så hon blev svartsjuk och gick iväg. Sen kom Lennie och pratade med henne... och nu verkar hon ha gått ut till dom andra igen 😊
Hahah va, seriöst? Måste ju ha varit "förutom Jasmine" eller något sådant? Eller är han så dum att han svarar en annan tjej när hans "flickvän" sitter bredvid??

Hörde lite när hon pratade med Lennie, men förstod inte riktigt vad hon menade eftersom jag missade själva situationen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in