2020-04-01, 04:12
Medlem
Legoschnass avatar
Aight. Bra gjort tv4, då går vi som är uppe och kollar o lägger oss. Bye
2020-04-01, 04:13
Medlem
Blaisens avatar
BB vinner, jag säger gonatt!
Medlem
xrlpyts avatar
BB gick väl in och sa att nu får det väl för fan räcka Amilia, låt Lennie sova. Det låter som en utmärkt ide, god natt!
Medlem
Maaareeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaha? Censur nu också? Vafan!
Kommer väl en riktig tillrättavisning nu. Hoppas!! Men om det här är olidligt för oss och produktionen kan jag tänka mig att det är tortyr för lennies nära och kära. Orosanmälan för lennie och kontaktförbud för blåvalen
2020-04-01, 04:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Näsan är det väl inget fel på? Hon sminkar sig dock väldigt konstigt för hon får näsan att se större ut.

Nu skojar du väl med mig?! Ta på dig glojärnen o ta en titt till.
Inget fel på näsan? Jaja, smaken är som baken.
Oavsett vad så gör hennes fula insida hela henne ful. Hon kunde va miss world men ändå va brutalt ful i mina ögon med tanke på hennes vidriga sätt att vara.

Och DÄR är monolog-drottningen Analia igång igen
2020-04-01, 04:16
Medlem
Lenny är helt förstörd. Fyfan den mannen förtjänar en rejäl sovmorgon imorrn (läs: idag), utan pardon!
Analia ska väckas upp med tuppen senast 05-06!
2020-04-01, 04:19
Medlem
Nu har Analia sugit ur sista musten ur Lenny o måste va helnöjd över att ha fått spendera all denna qualitytime med honom utan Mergims ögon på sig. Detta måste va den bästa dagen i blåvalens liv
2020-04-01, 04:46
Medlem
Lyckad skräckdag.

Amilia har satt skräck i oss alla.
2020-04-01, 05:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Härligt BB. Sändningen fortsätter strax
Undra varför dom bröt?
Och nu när det ändå är paus: Finns det några reflektioner kring varför människan Analia valde att operera in silikon i tissarna som inte ens syns, istället för att göra något åt den där brutala näsan?
Eller en magsäcksoperation
2020-04-01, 06:04
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag sov, men kollade klippen på appen nu. Helt ok natt i terror ändå, tycker jag. Jag har dock ett klagomål: rösterna i högtalaren kommer på tok för frekvent. Så snabbt på varandra att man memorerar själva inspelningen. Mer effektfullt vore det att använda inspelningarna sparsamt. Det blir inte ens i närheten lika läskigt om allt kommer så snabbt på en gång. Någon i kontrollrummet är alldeles för ivrig.

Annars är jag rätt nöjd.

Nu återstår det att se om det blir fler nätter i skräck. Jag vill se åtminstone två nätter till. Sömnbristen hos deltagarna kommer göra dem psykiskt labila. Det blir bra TV. Kom igen nu.
2020-04-01, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag sov, men kollade klippen på appen nu. Helt ok natt i terror ändå, tycker jag. Jag har dock ett klagomål: rösterna i högtalaren kommer på tok för frekvent. Så snabbt på varandra att man memorerar själva inspelningen. Mer effektfullt vore det att använda inspelningarna sparsamt. Det blir inte ens i närheten lika läskigt om allt kommer så snabbt på en gång. Någon i kontrollrummet är alldeles för ivrig.

Annars är jag rätt nöjd.

Nu återstår det att se om det blir fler nätter i skräck. Jag vill se åtminstone två nätter till. Sömnbristen hos deltagarna kommer göra dem psykiskt labila. Det blir bra TV. Kom igen nu.

Kollade precis jag också! Blev positivt överraskad då jag inte trodde att någon skulle komma in och skrämmas. Kom de med Corona också

Såg klippet med Alex i stolen först och tyckte fan det var en hund som kom in och tänkte att Alex kommer ju bli sååå rädd hahaha. Men det var ju ingen hund.

Nä men absolut godkänd skräcknatt! Äntligen något som inte fick underkänt
2020-04-01, 07:21
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Kollade precis jag också! Blev positivt överraskad då jag inte trodde att någon skulle komma in och skrämmas. Kom de med Corona också

Såg klippet med Alex i stolen först och tyckte fan det var en hund som kom in och tänkte att Alex kommer ju bli sååå rädd hahaha. Men det var ju ingen hund.

Nä men absolut godkänd skräcknatt! Äntligen något som inte fick underkänt
Hahahaha jag tänkte också att de kanske kom med Corona. Det märker vi inom 2 veckor!

Ja, verkligen! Låt oss nu hoppas att det här inte var allt. Det krävs minst två sömnlösa nätter för att få igång paranoian på allvar. Gärna tre!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in