2020-03-28, 23:57
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Lägg inte ner mer energi och tid att svara dessa Rainbow dickrajders! 😂 De kommer dö inombords när inget hänt tills på måndag

OnT: Analia är bitter som fasiken utan alkohol i huset
Det är flera som är på mig så det känns som jag har fått en psykos.

Jag har tittat slaviskt på tävlingarna om dagarna. Jag har inte missat en enda makttävling. De får bara tillsägelser i högtalaren när de tävlar för de har gett tips till varandra i 50 dagar. Det är regeln de har brutit mot. Det kom in ett brev igår under banantävlingen att de kommer börja upprätthålla reglerna och att nästa som ger tips eller pratar om den kommer bli autonominerad när den pågår.

Jag vet inte var folk har fått för sig att de inte får tala om makttävlingen när den är avslutad ända tills på måndag? Har de fått varningar i bikten och jag har missat det? Eller har jag inte koncentrerat mig och jag är helt ute och cyklar? Jag känner mig sjuk i huvudet. Jag kanske måste sova.
2020-03-28, 23:58
Medlem
Nu råkar jag vara en heterokille, men jag skulle INTE kalla Martin för en fuckboy.
"Ja, jag vet. Med mitt utseende så får folk en speciell bild av mig."
Jag tycker att han ser ut som en 40-årig pundare.
Han ser verkligen inte ut att vara 30 år.
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Sista fyllan med Glasman nu då....

Lennie vs Glasman på måndag....rätt uppenbart

Oddsen från spelbolagen som slutvinnare:;
Lennie Hansson
2.50

Daniel Glasman
12.00

Kommer vara solklart att Glasman åker ut på måndag precis i halvtid.

Du kan ju inte använda oddsen som slutvinnare i måndagsfinalen.. På måndag kan mycket väl Sami och Julias fans rösta på Glasman. Likaså kan ju folk som vill förstöra för Sami rösta på Lennie.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det har jag inte uppfattat, men jag vet bättre än att hävda att jag VET att det inte är så. Puss på näbben! <3

Ingen tycks ha blivit diskad av BB, ingen har fått någon varning av BB sedan brevet. Jag tycker att det verkar som att deltagarnas snack antingen är helt okej enligt BB, eller så bryr de sig bara inte.
Nu är det inte bara jag som hävdar detta, dock. Det är fler som säger att det är som jag säger än som säger att det inte är det. De säger åt dem att inte prata om tävlingen, efter att den är avslutad, av en anledning.

Det är ingen nyhet att BB inte bryr sig eller ger konsekvenser om om de bryter mot reglerna, det har ju deltagarna till och med själv förstått och därför skiter i dem.
Medlem
Jasmine är verkligen en Jasmine(fjortonåring som lever på instagram och vloggar på youtube) om hon tycker Antonia är den snyggaste av alla.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Tack, de kommer inte några varningar då det är tillåtet.

I brevet så lovade dem att upprätthålla reglerna om de pratar under tävlingen. Nästa man som pratar om tävlingen när den pågår blir autonominerad.

Ja, det var så jag uppfattade det. Eller, så här, om man tolkade BB:s brev ordagrant så skulle alla som nämnde makttävlingen hänga löst, oavsett när de pratade om den, men med lite eftertanke var det ju uppenbart att de aldrig skulle genomdriva den regeln stenhårt..
2020-03-28, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn
Fan vilken tråkig säsong. Det händer ju mer på ett äldreboende än i huset.

Huset pendlar mellan barnkalas och äldreboende.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartaapan420
har dom druckit upp flaskan som julia och frida gömde i slussen?
hoppas dom glömmer bort flaskan i soptunnan. BB tar den när dom tömer soppor
Medlem
csfs avatar
Fam jasse och lennie hade varit ert fint par!
2020-03-29, 00:00
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Får de in Carlsberg?

Jävlar BB har cash i år.

Det är trefemmor...
2020-03-29, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, det var så jag uppfattade det. Eller, så här, om man tolkade BB:s brev ordagrant så skulle alla som nämnde makttävlingen hänga löst, oavsett när de pratade om den, men med lite eftertanke var det ju uppenbart att de aldrig skulle genomdriva den regeln stenhårt..

Nä, eftersom upprepade varningar aldrig betyder nåt i huset så vore det ju otroligt om dom skulle ge nån ett straff för en förseelse(fastän dom har skrivit att dom skulle ge straff)
2020-03-29, 00:01
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumblebee
Sista fyllan med Glasman nu då....

Lennie vs Glasman på måndag....rätt uppenbart

Oddsen från spelbolagen som slutvinnare:;
Lennie Hansson
2.50

Daniel Glasman
12.00

Kommer vara solklart att Glasman åker ut på måndag precis i halvtid.

Anty vs Lennie var 2.50 vs 20.00 o vem vann?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in