Citat:
Ursprungligen postat av
notknapparen
Vad menar du????
Det här är
enbart utvalda delar,
hoppat över alla andra skador och frakturer på händerna/armarna som har avvärjningsskador:
Aktbilaga 147/727" då är det tre sårskador i skallen med underliggande fraktur, det är en till vänster i huvudet omfattande vänster ytteröra med underliggande fraktur och skador på hjärnhinna och hjärna, en sårskada i den vänstra ögonregionen med underliggande fraktur och en sårskada bakom vänster ytteröra med underliggande fraktur."
" Sen fortsätter det med skallen men då är det mjukdelsblödningar med underliggande fraktur och då är det mjukdelsblödningar i den vänstra tinningsmuskeln med underliggande krossfraktur med en större skada då på hjäss och tinningsben samt flera andra skelettdelar och mjukdels blödningar på vänster pek och långfinger med underliggande fraktur. "
Sen går hon in på rena frakturer då är det fraktur på högra tinningsbenet, höger
nackben, vänstra okbensbågen, vänstra ögonhålan och högra överkäksbenet.
(okbenet är kindbenet, min egen kommentar)
"undersökningsfynden talar starkt för att dödsorsaken varit omfattande intrakraniella skadorna i kombination med skada på mellersta hjärnhinneartär och åtföljande blödningar .. "
Vad menar du med att det inte riktades slag mot ansiktet?
- Vä öra, skallfraktur och skador på hjärnan
- Vä öga, fraktur under
- Bakom vänster öra, fraktur
- Vä okbensbågen fraktur
- Vä tinningen, krossfraktur
- Större skada hjäss och tinningsben
- Hö tinningeben, fraktur
- hö nackben, fraktur
- höger överkäksben fraktur
- Omfattande skador på hjärnan med med åtföljande blödningar
Av enbart detta förstår man att det finns inte en enda bit av L*enas huvud som är helt.
Till och med slag rakt i ögat.
Hur kan du säga att det inte handlar att slagen är riktade mot ansiktet?????
Hjärnan är helt förstörd.
Skallen är krossad!!!
Fattar du inte???
Vad är det med dig?
Jag har en avvikande åsikt när det gäller frågan om att våldet var riktat mot ansiktet av personliga skäl och vrede. Är förvånad över att du går igång på detta.
Om du läser informationen så framstår det som att våldet har bestått av slag (svingar?) från sidorna. Eventuellt även hjässan och bakhuvud. Men ingenstans kan jag utläsa att våldet
har riktats mot specifikt ansiktet och då med utslagna tänder, krossat näsben osv som följd. Men absolut kan jag ha missat det, du får gärna peka ut var den informationen finns.
Diskussionen som du kom in i handlade om att förövaren riktat in sig på ansiktet av personliga skäl.