2020-03-28, 21:36
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Jag tycker mig minas att jag läste att det var ett exempel, som sedan plockades upp av en eller fler och så blev det en trådsanning. Finns inget verifierat. Men det är som jag minns det.

Det var nog inget annat än en trådsanning, Annars borde det ha stått i FUP tycker jag,Om inte annat så borde väl Lenas barn ha saknat basebollträet
Citera
2020-03-28, 21:37
Medlem
Fröken_Sveriges avatar
Citat:
Jag har hängt här i hyfsat antal år, och tack vare FS har jag också lärt mig länka enskilda inlägg nu. Hahaha! Tack FS!

Hela ärendet är vidrigt. Och läser man SDs svar på vissa frågor så undrar man vad han är gjord av.

1. Kanske blir Skol-FrökenSverige numera? Nice när man kan hjälpa någon! Så var det ju för mig själv i början här med.

2. Ingen aningen av VAD han är gjord av, men det är inte av empati i alla fall. Upplever dessvärre exakt detsamma med HD - och till viss grad JG med. Det är riktigt otäckt.

Och sen storljugaren MH, som ljuger bättre och mer sammanhängande än alla andra. De som har läst hela eller delar av bloggen vet vad jag menar med det.

Mvh
/FS

#TeamÅsaHiding
Citera
2020-03-28, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fröken_Sverige
1. Kanske blir Skol-FrökenSverige numera? Nice när man kan hjälpa någon! Så var det ju för mig själv i början här med.

2. Ingen aningen av VAD han är gjord av, men det är inte av empati i alla fall. Upplever dessvärre exakt detsamma med HD - och till viss grad JG med. Det är riktigt otäckt.

Och sen storljugaren MH, som ljuger bättre och mer sammanhängande än alla andra. De som har läst hela eller delar av bloggen vet vad jag menar med det.

Mvh
/FS

#TeamÅsaHiding
Uppenbarligen har jag missat något igen. Vem är MH?
Citera
2020-03-28, 21:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Uppenbarligen har jag missat något igen. Vem är MH?
UW:s fru efter LW. Kortvarigt, han insåg väl hur skruvad hon var
Citera
2020-03-28, 21:44
Medlem
landbandys avatar
Det värsta är att ingen av oss vet ju vad allihopa pysslade med ,vem som sa vad ,vem som var elak ,vem som var gränslös ,vem som var ledaren ,vem som följde ledaren i denna härva osv .osv.

Och jag som gick med i geocaching för naturupplevelser och frid och fröjd med harmoni som ledord...Herre Min Je ,vad jag måste ha misstagit mig ...
Senast redigerad av landbandy 2020-03-28 kl. 21:47.
Citera
2020-03-28, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
UW:s fru efter LW. Kortvarigt, han insåg väl hur skruvad hon var
Ok, har du ett helt namn? Tror jag sett det innan faktiskt, men totalt glömt bort då hon inte figurerat så mycket här.
Citera
2020-03-28, 21:52
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ok, har du ett helt namn? Tror jag sett det innan faktiskt, men totalt glömt bort då hon inte figurerat så mycket här.
Mal*n H*lgendorf tror jag. (Ö)känd i tråden för sin rabiata, hatiska och genomvidriga blogg där hon bl. a. hängde ut barnen W. Och LW tror jag. Och förstås UW
Citera
2020-03-28, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
Det som talar emot det är ju att försvaret ska förhöra HD i 2 timmar, och Hiding vill bara ha 15 min på sig. Det är både skumt, och oroväckande.

Ja. Advokaten har naturligtvis haft långa samtal med både SD, JG och HD mfl. Tecknen är ju att han/de insett att SD skulle bli huvudmisstänkt och att det var nödvändigt att koka in andra i soppan för att väcka rimligt tvivel. Därför har man pekat mot HD och hon har dessutom uppträtt som en kriminell i förhören.

För advokaten innebär det här att han har en potentiell anstiftare/mördare. Ett drömläge för en advokat som ska väcka rimligt tvivel. Jag är rätt säker på hur han kommer att gå fram.
Citera
2020-03-28, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pittsmurfen2000
15 minuter med rätt frågor kan helt klart förstöra hela HD’s trovärdighet inför försvarets 2 timmar.

Rubar, menar du att HD skulle kunna sitta på info om potentiella gärningsmän som ej utretts än? Knappast.

Nej, menar inte att HD kommer att presentera några konkreta namn. Men att Backman kanske kommer att leda in samtalet på hur LW var i sociala/geocachsammanhang etc: att hon var färgstark och nog hördes och syntes och också satte ett och annat manshjärta i brand.
Vilket kanske inte uppskattades på alla fronter.
Någon strategi måste Backman ha med att sätta ut två timmar. Och lekmannadomarna är ju lekmän, trots allt.
Och fup har de inte läst.
Kanske kan de tycka att man ändå inte till 100 kan utesluta någon annan. I avsaknad av direkt konklusiv bevisning mot SD.
Citera
2020-03-28, 21:57
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landbandy
Det värsta är att ingen av oss vet ju vad allihopa pysslade med ,vem som sa vad ,vem som var elak ,vem som var gränslös ,vem som var ledaren ,vem som följde ledaren i denna härva osv .osv.

Och jag som gick med i geocaching för naturupplevelser och frid och fröjd med harmoni som ledord...Herre Min Je ,vad jag måste ha misstagit mig ...

Med facit i hand så tror jag ingen människa skulle ha kunnat förutse vad som utspelade sej i den innersta kretsen, Om jag får gissa så tror jag SD var den obestridde ledaren och resten av gänget var schackbrickor i SDs spel.
Citera
2020-03-28, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Mal*n H*lgendorf tror jag. (Ö)känd i tråden för sin rabiata, hatiska och genomvidriga blogg där hon bl. a. hängde ut barnen W. Och LW tror jag. Och förstås UW
Tack - låter som en "trevlig" kvinna. Jag följde inte tråden första året. Det blev för mycket GC och det blev helsnurrigt. Skall läsa på.
Citera
2020-03-28, 22:01
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Tack - låter som en "trevlig" kvinna. Jag följde inte tråden första året. Det blev för mycket GC och det blev helsnurrigt. Skall läsa på.
Påminner mig om att jag hittills hoppat över att läsa förhöret med henne; får åtgärda det och se hur hon framstår... det finns ju kristna och sen finns det "kristna". Hon var väl också nån frikyrkopastor vad jag minns
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in