Citat:
Ursprungligen postat av
krauthammer
Hade Hahne fortfarande varit SD medlem så skulle han hyllas och munskydden skulle sälja som smör därför att Sverjevännerna vill äga hela vänstern.
SD är en sekt
Citat:
Ursprungligen postat av
Gurglaren
Nja, SD har sympatisörer precis som alla partier. Att säga att de som röstar SD är en "sekt" tyder på osäkerhet, rädsla och avundsjuka och förmodligen är du dum i huvudet.
Citat:
Det betyder inte på något sätt att politiker eller andra ska avstå från att lyssna på experter. Häromdagen sade Jimmie Åkesson att ”en regering som bara förlitar sig på expertkunskaper inger inget förtroende”.
Vilka ska man annars förlita sig på? Astrologerna? Eller kanske Sverigedemokraternas chefsideologer?
Vad det förmodligen rör sig om är sverjevännernas försök att projicera . De vet att idioter som Stefan jacobsson precis dömts för 49 fall av bedrägeri mot staten och nu tycker det att en småföretagare som inte begått något brott , är det värsta Sverige har sett.
Tror ni att Stefan jacobbson(SD) bemöts av likadan kritik här på flashback? Nej då, allt är som det brukar vara.
Ibland gör även AFS fel. Jag skyller på William Hahnes unga ålder. Han gjorde fel och har valt att avgå så att partiet inte drabbas ytterligare.
Stefan jacobsson (SD) är över 50 år. Patrick Renslow med. Bägge valde att stjäla ifrån riksdagen. Bägge blev ertappade.
Jacobsson (gift) tyckte det var rätt att bjuda en yngre iransk tjej på thaimassage och låta skattebetalarna få ta notan. Sen kopplades en åklagare in. Därefter blev han åtalad. Så sent som i början av mars så tryckte Stefan på för att få riksdagen att återbetala hans 8000kr i utlägg. Riksdagen vägrar med hänvisning till pågående utredning av ekobrottsmyndigheten.
Jimmie smsar till stefan (kliv av,så löser vi det på nåt annat sätt) och ger Stefan en tjänst på riksdagskansliet.
INGET ANNAT PARTI har så många ledamoter med klåpfingrar och giriga bukar.
Jag tål verkligen inte hycklare. SD är hycklare. AFS är politiskt konsekventa. Och när AFS medlemmar gör fel så tar de konsekvenserna av sitt agerande och avgår självmant.
Jag vill se en SD-ledamot göra samma sak.
Jävla skräpparti. Ett gäng stollar som inte ens kan anförtros ett förtroendevalt uppdrag.
Än värre är att väljarna inte verkar bry sig om rätt eller fel längre.
Undrar vad det säger om medlemmarnas förmåga till källkritiskt tänkande