2020-03-27, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Bildene på denne insta er 3 år gamla, og bebis på bildene rundt 1 år, så det passar jo med son på 4 år.
https://www.instagram.com/p/BUfrB9pgfue/

Se där!
Nysvensk alltså!
Vad säger statistiken om att de är mer självmordsbenägna för att de blir kränkta?
Citera
2020-03-27, 21:37
Medlem
På både filmen (den film som SVT tagit bort) och på stillbilder av bilen syns runda ljusa punkter på bak- och framdörr även när elden i bilen är släkt. Är knappast kulhål utan som flera redan skrivit reflektion av t ex bakljus på bilar. Lacken på bilen är bortbränd men den är vattenbegjuten och vattnet reflekterar ljuset .
Citera
2020-03-27, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PippiAvdesyvhav
Bildene på denne insta er 3 år gamla, og bebis på bildene rundt 1 år, så det passar jo med son på 4 år.
https://www.instagram.com/p/BUfrB9pgfue/
Visst. Men jag svarade på inlägg som gick ut på att BO skulle vara ett barn i förskolan och ett barn i grundskolan. Något barn i grundskolan i Sävja har inte dött. Ett barn i förskolan i Sävja har dött. Jag påstår inte att personerna på instagram inte skulle kunna vara BO.
Citera
2020-03-27, 22:10
Medlem
5549s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Visst. Men jag svarade på inlägg som gick ut på att BO skulle vara ett barn i förskolan och ett barn i grundskolan. Något barn i grundskolan i Sävja har inte dött. Ett barn i förskolan i Sävja har dött. Jag påstår inte att personerna på instagram inte skulle kunna vara BO.
Det saknas hur som helst ett barn i dina register då eftersom två är döda. Bodde ett av barnen i en annan ort?
Citera
2020-03-27, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5549
Det saknas hur som helst ett barn i dina register då eftersom två är döda. Bodde ett av barnen i en annan ort?
Jag har inga register. Det enda jag vet är att ett förskolebarn i Sävja är BO. Om man menar att GM är den här utpekade personen JA så vet ja inte vem det andra barnet är, om hen ska ha gått i grundskolan. Grundskola och förskola i Sävja drivs i samma byggnad. Föräldrarna till eleverna i grundskolan och förskolan fick idag meddelande om att en elev förskolan hade dött i en bilbrand. De fick inte något meddelande om att också en elev grundskolan hade dött i samma bilbrand.

Om den utpekade JA är GM så det andra barnet som han dödade kan ha varit hans bebis. Att det skulle ha varit ett grundskolebarn är bara ett påstående från någon på Flashback.
Citera
2020-03-27, 22:48
Medlem
Citat:
Jag har inga register. Det enda jag vet är att ett förskolebarn i Sävja är BO. Om man menar att GM är den här utpekade personen JA så vet ja inte vem det andra barnet är, om hen ska ha gått i grundskolan. Grundskola och förskola i Sävja drivs i samma byggnad. Föräldrarna till eleverna i grundskolan och förskolan fick idag meddelande om att en elev förskolan hade dött i en bilbrand. De fick inte något meddelande om att också en elev grundskolan hade dött i samma bilbrand.

Om den utpekade JA är GM så det andra barnet som han dödade kan ha varit hans bebis. Att det skulle ha varit ett grundskolebarn är bara ett påstående från någon på Flashback.

Pratar vi FÖRSKOLA eller FÖRSKOLEKLASS? För att det drivs i samma lokaler som själva Grundskolan stämmer väl inte riktigt, om jag minns rätt. Men Förskola och Förskoleklass drivs i samma lokaler på "lilla sidan" som dottern säger.
Citera
2020-03-27, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohorsamhet
Har inte läst tråden men har det hela med en otrogen hustru att göra eller finns det någon annan anledning till tragedin?

Skilsmässa
Citera
2020-03-27, 22:49
Medlem
5549s avatar
Citat:

Ok. "Sönerna var i förskoleåldern samt skolåldern" är dock uppgifter från Aftonbladet.
Citera
2020-03-27, 22:52
Medlem
Citat:
Ok. "Sönerna var i förskoleåldern samt skolåldern" är dock uppgifter från Aftonbladet.
Om det stämmer är det osannolikt att JA skulle vara BO.
Citera
2020-03-27, 22:58
Medlem
5549s avatar
Citat:
Om det stämmer är det osannolikt att JA skulle vara BO*.
Alternativt att det äldre barnet gick i en annan skola.

*GM
Citera
2020-03-27, 23:06
Medlem
Citat:
Alternativt att det äldre barnet gick i en annan skola.

*GM
Ja. Men hur sannolikt är det? På den påstädda GM:s FB ser man bilder på bara två barn, en bebis och ett barn i förskoleåldern. Skulle det finnas ett tredje barn, i grundskoleåldern, som skickats till en annan skola och som GM inte velat visa bilder på.
Senast redigerad av nantale 2020-03-27 kl. 23:10.
Citera
2020-03-27, 23:14
Medlem
Barnen sägs vara 7 och 4 år

https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/barnen-mordades-timmar-efter-skilsmassobeslutet/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in