2020-03-27, 20:07
Medlem
Victorias uppsyn vid matbordet just nu...
2020-03-27, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tog ett glas vin trots helvetet andfåddhet och hosta.
Loggar jag aldrig in mer har jag uppskattat Flashbacktiden
Eller så vaknar jag upp gladare imorrn 😅
Jag kör på trots Corona. Har ju knappt kunnat andats på en vecka men nu ska jag dricka vin och hoppas på fylla och bråk!!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Hon sa hon ser honom också som en bror, när Mergim sa han älskar Lennie mest och ser honom som en storebror. Hon kanske inser det är ett hemligt språk för den man är mest intresserad av i huset, hon tyckte ju han är snyggast av alla killar i huset
Jamenvisst. Och när Mergim skulle säga sitt bästa minne från huset: "när Lennie kom in". .....GAAAAAY! Jag blev helt "...oh you gotta be fucking kidding me!" 😂 Vem fan säger så om man inte ät kär? Haram!
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Tror inte att den där läkaren som kom till huset berättade om hur omfattande den här pandemin är och hur stilla världen står. Det är trots allt en historisk händelse, så man kan förstå att de inte fattar, när de inte upplever det. Förstå paniken när de kommer ut!
Jag vet inte hur det ser ut i andra städer, men tycker folk beter sig som vanligt typ. Fattar inte hur man kan tillåta att folk åker på skidsemester och shopping mm. Men det är en annan tråd...tror dom kommer få en chock iaf! Många har stora planer för resor de ska göra som antagligen inte kommer hända...
2020-03-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Äh, då öppnar jag vinarn. Har någon Riesling och en Chardonnay. Inga värstingviner. Vilken rekommenderar du?

Ont: Frida ser sugen ut på Martin. Eller kommer hon hålla sig till tjejerna?

Jag suger på viner så kan tyvärr inte hjälpa dig 😂 det enda röda jag vet är gott är Amarone!
Men dricker helst vitt själv under denna säsongen.
Men fan. Va rädd om dig 🔥

Har inte kunnat kolla senaste ca 2 timmarna. Har något hänt? Möte? Lennie-Amilia-Vicky?
Något? 😄
2020-03-27, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag kör på trots Corona. Har ju knappt kunnat andats på en vecka men nu ska jag dricka vin och hoppas på fylla och bråk!!

Då är vi tre i denna tråden! Duschade innan och trodde jag skulle dö haha.
Men skulle det hända nu är det i gott sällskap.
2020-03-27, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Victoria är HÄSTLÄNGDER värre än Mergim och Amilia. Utan snack.

ALLA där inne har ju insett det. Till och med Sami. Alla ser igenom hennes keffa attityd. Lekte mobboffer när Anty var inne i huset. Kolla vad hon själv gör.
Anty kanske kände dessa vibbar?
Medlem
FarbrorAgges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Blir Olga den som provocerar fram Världsvana-Vickys raseriutbrott?

Hoppas nån därinne sätter fläskarslet Victoria på plats en gång för alla. Victoria är den största wanna-be som någonsin har varit med i BB.
Medlem
Citat:
Såg någon Lennies portion? Måste vara pasta för en tre personer.

Pasta är det bästa jag vet. Och bröd. Allt med kolhydrater. Hade rullat fram likt random person om vi varit ett par
2020-03-27, 20:11
Medlem
Är Lennie bög? Varför släpper han inte bara in Mergim till sitt hål?
Medlem
Citat:
Såg någon Lennies portion? Måste vara pasta för en tre personer.

Han sitter ju fan aldrig still så går väl åt lite bränsle Han är säkert en sån som har typ 39 grader i normal kroppstemperatur också
Medlem
Haha äter Mergim och Frida en second dinner??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in