Citat:
Ursprungligen postat av
theeaglefalk
Är det bara jag eller är Victoria nya Anty? Nästan ännu värre. Så som hon går runt och är ”vän” med alla. Gillade henne i början. Sen snackar hon skit. Men obrydd springer hon och kramar Amalia efter spytt gallord i bikten. Snackar skit om Julia mfl. för att sedan enskilt bonda med dem. Problemet med hennes spel är att vi genomskådar det - precis som vi lyckades genomskåda vem Anty är. Osäkra och tjejer med låg självkänsla som söker bekräftelse! Ja, tyvärr vet jag inte ens om jag väljer Vickan före en Amalia i röstning.
Btw. Tycker Mergim lugnat sig och de kan nog va kul att ha kvar han ett tag till.
Lenny har vuxit till en favorit. Drömmen är att ha Lenny, Julia, Sami, Alex och Martin kvar bland sista fem.
Sjukt imponerad och tycker nästan exakt samma sak. Vickan och Amalia är ju dom man helst ser lämnar, helt klart. Har alltid hatat mergim men han har klättrat två steg på listan. Har svårt för folk som ska stärka sin personlighet genom att trycka ner andra, och sen när nageln skaver, gnälla på att man haft de tufft. Han har ingen karaktär och beter sig som en bög men gillar tjejer eller? Vet inte, men falskare människa är svår att hitta. Lenny ingen favorit, inget emot honom men tycker han skiner väldigt sällan och är lite tråkig. Sami vinner fan, allt annat vore konstigt, Lenny kanske ger en bra fight. Julia och Martin tycker jag verkar vara två jävligt sköna människor, genuint sköna. Alex är ba vettig och, typ som glasman