2020-03-24, 01:00
Medlem
Bellamorras avatar
Hahahhaa jag älskar Olga
2020-03-24, 01:01
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Ah förlåt!

Som att jämföra Justin Bieber med Pavarotti!

Jävlar vilken tabbe jag genomförde

Lugnt. Är ju olika skalor det handlar om.
Medlem
codemeds avatar
Jag älskar Julia!
Medlem
theeaglefalks avatar
Haha kom på en rolig tanke men när det väl kommit till kritan så har ju Amilia uppenbarligen med Mergim på vår topp 1 respektive 2 lista på att åka ut. När det väl har blivit måndag och ny vecka gått så har det alltid funnits en person till att störa sig på, först Anty, nu Victoria och en viss del Jassa. Förutsatt att de hänger löst framöver (Amilia o Mergim) skulle det vara kul att se hur länge de klarar sig
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahhaha, Jullans flip på Glasman
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Hon heter kanske Victoria LKlöfver😂😂
Hahahaha KLART hon gör. Att jag inte tänkte på det. Självklart hon stavar det Lklöfver. Dumma mig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Haha Olga frågar Mergim om han gillar tjejer och killar eller bara tjejer. Tjejer svarar han, då frågar hon om han någonsin varit med en kille.

Hon genomskådar honom,
Precis som 99,9% av Sveriges befolkning gör. Dom andra där inne är bara tvärdumma korkskallar som går med på hans skitsnack
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
22:10

Glasman: - Nu FAN kör vi alltså! Vi ska fucka ur, Big Brother börjar IDAG!! Vi FUCKING kör! Tittarna där ute vill ha MER av det här! Vi ska doppa pungarna i ALLT!

23:45

Glasman: - Zzz-zz..

😆
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Är det bara jag eller är Victoria nya Anty? Nästan ännu värre. Så som hon går runt och är ”vän” med alla. Gillade henne i början. Sen snackar hon skit. Men obrydd springer hon och kramar Amalia efter spytt gallord i bikten. Snackar skit om Julia mfl. för att sedan enskilt bonda med dem. Problemet med hennes spel är att vi genomskådar det - precis som vi lyckades genomskåda vem Anty är. Osäkra och tjejer med låg självkänsla som söker bekräftelse! Ja, tyvärr vet jag inte ens om jag väljer Vickan före en Amalia i röstning.
Btw. Tycker Mergim lugnat sig och de kan nog va kul att ha kvar han ett tag till.
Lenny har vuxit till en favorit. Drömmen är att ha Lenny, Julia, Sami, Alex och Martin kvar bland sista fem.

Sjukt imponerad och tycker nästan exakt samma sak. Vickan och Amalia är ju dom man helst ser lämnar, helt klart. Har alltid hatat mergim men han har klättrat två steg på listan. Har svårt för folk som ska stärka sin personlighet genom att trycka ner andra, och sen när nageln skaver, gnälla på att man haft de tufft. Han har ingen karaktär och beter sig som en bög men gillar tjejer eller? Vet inte, men falskare människa är svår att hitta. Lenny ingen favorit, inget emot honom men tycker han skiner väldigt sällan och är lite tråkig. Sami vinner fan, allt annat vore konstigt, Lenny kanske ger en bra fight. Julia och Martin tycker jag verkar vara två jävligt sköna människor, genuint sköna. Alex är ba vettig och, typ som glasman
2020-03-24, 01:02
Medlem
csfs avatar
Fyller Julia 30 imorgon eller onsdag?
Medlem
Globalisten55s avatar
Bra Julia upp med dig Glasman.Han är ju helt borta😂Julia till Megrim gillar du killar eller tjejer😂
Medlem
Jassa din glosögda anoretikerhelvete hur står du ut med att vara så falsk?! Tur att Jullan inte går på det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in