2020-03-27, 19:56
Medlem
Trollsvanss avatar
Garanterat att Amilia vill plocka Frida ur Mergim nu. Han var alldeles för glad när han kom ut från dejten för att hon ska känna sig bekväm med det.

Kan dom byta till kameran på gården, NU
2020-03-27, 19:57
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Livet är orättvist 🙃
Livet är hårt men orättvist. Särskilt om är paranoid och tror att allt kretsar kring en själv (nämner inga namn men..)
2020-03-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxiflux
Hallå där FB, börja inte hata Vickan för mycket nu och glöm inte bort att Amilia ska ut ur huset så fort det bara går, även om dessa 2 sitter löst mot varandra
Jag vet ärligt talat inte vem jag avskyr mest av dem. Jag tycker både ska brännas på bål typ, bredvid varandra.
2020-03-27, 19:58
Medlem
Citat:
Det var en fin middag för Mergim och Frida. Har han provat hennes plugg än?

Vad ska jag ta? Cider eller vin? Har fortfarande Corona, men det gör inget ssschhhhh

Tog ett glas vin trots helvetet andfåddhet och hosta.
Loggar jag aldrig in mer har jag uppskattat Flashbacktiden
Eller så vaknar jag upp gladare imorrn 😅
2020-03-27, 19:58
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Rätt sjukt. Scenariot att de sista i huset kommer gå ut till ett Sverige i lockdown är inte långt bort tyvärr.
Tror inte att den där läkaren som kom till huset berättade om hur omfattande den här pandemin är och hur stilla världen står. Det är trots allt en historisk händelse, så man kan förstå att de inte fattar, när de inte upplever det. Förstå paniken när de kommer ut!
2020-03-27, 19:59
Medlem
icons avatar
Min moderliga sida vill rädda Virr från att göra bort sig själv mer. Skrev för nån vecka sedan att hon borde röstas ut för sin egen skull och det står jag fast vid fortfarande. Min egosida vill bara slippa hennes tråkiga ton när jag kollar liven.
2020-03-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Kom inte och påstå att Victoria pratar norrländska!
Då vette tusan vad hon pratar? Jag bor ju i Stockholmsområdet och tycker det är solklar norrländskan. Bor alldeles för nära fittidioten, måste kanske flytta bara därför. Hon kanske har spätt ut sin norrländska med något annat?
2020-03-27, 20:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Tog ett glas vin trots helvetet andfåddhet och hosta.
Loggar jag aldrig in mer har jag uppskattat Flashbacktiden
Eller så vaknar jag upp gladare imorrn 😅
Äh, då öppnar jag vinarn. Har någon Riesling och en Chardonnay. Inga värstingviner. Vilken rekommenderar du?

Ont: Frida ser sugen ut på Martin. Eller kommer hon hålla sig till tjejerna?
2020-03-27, 20:00
Medlem
icons avatar
Citat:
Tror inte att den där läkaren som kom till huset berättade om hur omfattande den här pandemin är och hur stilla världen står. Det är trots allt en historisk händelse, så man kan förstå att de inte fattar, när de inte upplever det. Förstå paniken när de kommer ut!
Man fattar ju knappt själv. Det går fort nu. Tur man kan glo på BB-liven för att fokusera på andra som är mer begränsade
2020-03-27, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Kom inte och påstå att Victoria pratar norrländska!
Haha verkligen! Hon har ju ingen dialekt alls heller.

Fan vad jag blev provocerad när hon satt och tjafsade om att "Sundsvall inte är Norrland" och la till något i stil med "Jag är en äkta norrlänning". SNÄLLA Östersund är lika lite Norrland som Sundsvall är, om vi ska vara sådana.
2020-03-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja dubbel 30 årsfest för julia och frida imorgon kan bli episkt

Ouuu det ser man fram emot, äxkelfrida och äxkeljulia
2020-03-27, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Rätt sjukt. Scenariot att de sista i huset kommer gå ut till ett Sverige i lockdown är inte långt bort tyvärr.
Verkligen! Är ju tveksamt om de kör på i femtio dagar till. Men även om de har fått info fattar de inte ”allvaret” då senast i morse pratade om resultat i olika fotbollsligor och om EM. Allt är ju inställt! Hela jorden är typ satt på paus!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in