Citat:
Ursprungligen postat av
Amantes
Men vad är det för jävla låga krav du har? De är värda en miljon för att de är instängda och får äta ris i två dygn? och klagar de lite till produktionen får de självklart slippa undan tävlingen, för inte ska någon må psykiskt dåligt
Stämmer inte min teori? Jag var säker på att Anty skulle åka för att i alla kommentarsfält och grupper där Big Brother diskuteras var det en stor majoritet som ville ha ut henne. Har gissat rätt på precis alla omröstningar med min kassa teori. Precis därför vet jag redan nu att om det är bara tittarna som bestämmer så kommer Sami vinna i slutändan. Tävlingarna även om de är kassa är defintivt det enda som det finns viss spänning i fortfarande, men det är knappt eftersom de ofta är för mesiga.
Take a chill pill. Har du problem med andras åsikter, att de inte tycker som du så är nog flashback (yttrandefrihet) inte rätt ställe för dig att vistas på. Du behöver inte göra det till nån debatt för att någon inte tycker som du om ett program och dess upplägg. BB är ett socialt experiment, unikt i sitt slag. Det bör inte vara ett tävlingsprogram likt Robinsson.
Det är inga låga krav att vara instängda i 100 dagar med personer och filmas dygnet runt. Jag har redan förklarat det. Det är däremot låga krav att kunna vara hur opopulär som helst hos tittarna, göra vad som helst, för att sen bara glida på en räkmacka pga tävlingar en gång i veckan. Dessa personer kommer ändå inte vinna miljonen. Det leder bara till att de stannar kvar länge fast tittarna inte vill det.
Nej, din teori stämde inte? Vet du inte vad du själv skriver? Du skrev att det inte gick att lämna över makt till tittarna pga sociala medier...att vissa där inne har många följare. Det var ditt argument. Mitt motargument mot det var att Anty åkte först, alltså kan tittarna visst ha makt oavsett folks sociala medier. Nu säger du emot ditt eget argument och påstår att du visste att Anty skulle åka ut?

Gör mig en tjänst och sluta skriv till mig.