2020-03-27, 19:04
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Aweee Mergims bästa moment i huset var när Lennie kom in, men han vågade inte kolla på honom (för han var kär säkert, vid första ögonkast).

”Vi blev syskon direkt” ja visst, okej
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hahhahahahahahahahhahahahahahahaha jag håller med dig. Hon är snäll.
Kul att de får lite egentid. Tror nog att Mergim behöver någon som lyssnar kravlöst, peppande och inte för att skapa drama eller liknande.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Ja, då är man tillbaka efter ohörsamhets-avstängningen.

Fyfan vad Ankan är vidrig. Hon är förfan vidrigare än Fettot, till och med. Och då är det jävligt illa.

Finns det något Ankan inte kan?

I Wikipedia har de ändrat om, det står att det var hon som uppfann tyngdlagen.

Jävla ankjävel.

Visste att hon skulle hitta till fettot till slut. Sa att Ankan är Anty 2.0 redan när hon klev in.

Det visade sig vara gånger miljoner.

Välkommen tillbaka, jag har saknat dig.

Ja, Victoria har verkligen byggt upp sin image nu.
Från populär till en av husets mest hatade. Och nu kör hon offerkofte-kortet. Försent, lilla gumman. De flesta med fler än två hjärnceller har redan sett igenom din falska fasad och din vidriga personlighet.
Du kommer åka ut med dunder och brak, men först ska du förnedras och lida ditt vidriga as!
2020-03-27, 19:06
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Aweee Mergims bästa moment i huset var när Lennie kom in, men han vågade inte kolla på honom (för han var kär säkert, vid första ögonkast).

”Vi blev syskon direkt” ja visst, okej
Han är alltid så söt när han pratar om Lennie. Det lyser verkligen i ögonen på honom.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hur menar du?

Vickan verkar ofta sluta upp med de som hon tror att tittarna gillar. Och förresten som hon har hållit på och nästan "tvingat" folk att rädda henne. I början var det Martin. Senast jag såg så sade Mergin att han skulle rädda henne. Vickan: Lovar du det?
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Snyggt! Tror hon är inne på 2 timmar i sängen nu.
Fattar inte. Hade blivit sjukt rastlös om jag Hade legat i sängen hela dagen...
2020-03-27, 19:07
Medlem
5596s avatar
Fridas bästa ögonblick var när hon petade Martin i rumpan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Kul att de får lite egentid. Tror nog att Mergim behöver någon som lyssnar kravlöst, peppande och inte för att skapa drama eller liknande.
Du är verkligen på g med dina analyser i kväll!! Håller verkligen med. Är väl därför han tycker så mycket om Lennie, tänker jag. Han lyssnar på honom och triggar inte honom med massa skitsnack. Han tar ned honom på jorden lite.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Fridas bästa ögonblick var när hon petade Martin i rumpan.

önskar de fanns ett klipp
2020-03-27, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Välkommen tillbaka, jag har saknat dig.

Ja, Victoria har verkligen byggt upp sin image nu.
Från populär till en av husets mest hatade. Och nu kör hon offerkofte-kortet. Försent, lilla gumman. De flesta med fler än två hjärnceller har redan sett igenom din falska fasad och din vidriga personlighet.
Du kommer åka ut med dunder och brak, men först ska du förnedras och lida ditt vidriga as!

Tack så mycket!

Har faktiskt inte sett så mycket senaste dagarna.

Är det någon i huset med fler än två hjärnceller då?

Kör hon offerkoftan nu?

Vilka är det som har sett igenom vidriga Ankan?
2020-03-27, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
HAHAH det var det värsta jag hört, vilka påfrestningar är det du syftar på för några sådana har jag inte sett mycket av? Det funkar inte att det bara ska vara tittarna som bestämmer när sociala medier är så utbrett, varje säsong kommer man veta exakt vem som vinner långt innan. Det funkar heller inte om man tar in semi-kända personer som man har gjort den här gången eftersom det ger alldeles för mycket fördelar. Finns noll spänning kvar med ditt Big Brother.
Det är en påfrestning att vara där inne, instängd med personer de kanske inte passar med, utan att kunna fly bort från dem och med kameror som filmar dygnet runt. Löpsedlar om de gör nåt fel osv. Vissa teman har varit påfrestande för dem också.

Din teori om sociala medier stämmer bevisligen inte eftersom Anty åkte ut först.

Finns snarare noll spänning i att veta vilka som vinner tävlingar varje vecka och att folk som tittarna knappt vill kolla på får vara kvar pga det.
2020-03-27, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Vickan verkar ofta sluta upp med de som hon tror att tittarna gillar. Och förresten som hon har hållit på och nästan "tvingat" folk att rädda henne. I början var det Martin. Senast jag såg så sade Mergin att han skulle rädda henne. Vickan: Lovar du det?
Jahaa, ja! Håller med. Har väl varit lite samma sak med Jasmine också. Hon har ju sagt att hon inte vill att Victoria ska rädda henne för att hon inte ska vara "skyldig" henne något. Säger ju ganska mycket om henne (Victoria, alltså) som person, tycker jag. Att någon har den uppfattningen om henne liksom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in