2020-03-27, 18:59
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ja, jag gillar Mergin. Funderade på vad jag gillar. Han är rolig, har ett roligt kroppsspråk. Alltså han är säkert roligt att umgås med.

Mergin: Hahahha, fisken simmar i min mun.

Jag tycker Mergim är den roligaste i huset och efter Julia den bästa underhållaren

Han behöver inte vara rolig med flit heller. Han är bara så blåst i huvudet med sin skeva verklighetsuppfattning och kommer med roliga kommentarer. Paranoida Mergim är när han är som roligast. Eller när han slåss med Amilia över Lennie-gos.
Medlem
Victoria och Amilias nya pakt. De är de mest hatade av tittarna
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Välkommen tillbaka! Ja dom där två är som klippt och skurna för varandra. Kan säkert fiffla ihop en riktigt vidrig youtubekanal tillsammans där dom sitter och är äckliga tillsammans!

Tack!

Tycker dock vi ska vara jävligt tacksamma mot Ankan.

Bokstäverna du och jag använder när vi skriver, är det hon som uppfunnit
2020-03-27, 19:00
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Han ÄR ju ganska skön när han är på tumanhand med folk på det här sättet (när han inte är arg alltså haha). När han är såhär lugn och avslappnad så är det ju verkligen inget fel med honom.

hoppas detta håller bara.. jag menar om han nu går och snckar skit om henne till dom andra i rosa rummet efter detta då sjunker han igen för mig!
2020-03-27, 19:00
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Haha kul att Mergim tar upp att Victoria försöker dra Lennie ifrån dem

Lite rätt har han ju, though.

Fast kanske mer för att han blev räddad av tittarna tidigare.
2020-03-27, 19:01
Medlem
Citat:
Ja, nu har jag avsatt min kväll till det här.
Jag med! Ska bli sköj det här!!
2020-03-27, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
hoppas detta håller bara.. jag menar om han nu går och snckar skit om henne till dom andra i rosa rummet efter detta då sjunker han igen för mig!
Jaa, agreed! Jag tror han tycker om Frida ändå, men hakar på skitsnacket när det drar igång för att det är "enkelt" typ och han vill inte hamna utanför. Men jag HOPPAS att han inte gör det längre. Hade varit gött att höra honom säga "Jag gillar faktiskt Frida" när snacket drar igång i kväll, för det kommer det göra så småningom.
Medlem
Frida verkar faktiskt genuint snäll. Gulligt att hon ger Mergin de bitar han gillar.
Medlem
Citat:
Fast kanske mer för att han blev räddad av tittarna tidigare.
Hur menar du?
2020-03-27, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Med ditt tankesätt så borde Anty ha vunnit och inte åkt ut först av alla.

Nej, är man ett as åker man ut vilket som. är man inte ett as rakt igenom däremot så kommer man långt på ett semi-kändiskap och någon form av fanskara sedan innan. Tråkigt och föutsägbart. Big Brother borde endast ha med folk som varken är kända eller känner kändisar sedan innan. Så jävla svårt är det inte att hitta.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Frida verkar faktiskt genuint snäll. Gulligt att hon ger Mergin de bitar han gillar.

Hahhahahahahahahahhahahahahahahaha jag håller med dig. Hon är snäll.
Medlem
csfs avatar
Citat:
Jaa, agreed! Jag tror han tycker om Frida ändå, men hakar på skitsnacket när det drar igång för att det är "enkelt" typ och han vill inte hamna utanför. Men jag HOPPAS att han inte gör det längre. Hade varit gött att höra honom säga "Jag gillar faktiskt Frida" när snacket drar igång i kväll, för det kommer det göra så småningom.

Precis! Alltså den gamla mergim hade inga problem att säga ifrån, så jag hoppas vi får se något sådant ikväll

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in