Är jag den enda som aldrig har ätit sushi? Jag bodde över en sushirestaurang och det luktade alltid röv i trappuppgången. Jag har aldrig vågat smaka. Det kan väl inte vara så gott som Mergim nu verkar tycka det är?
Sushi är livet!
Tror vi det blir bråk ikväll mellan Victoria och Jassa/Alex/Mergim??
Han ÄR ju ganska skön när han är på tumanhand med folk på det här sättet (när han inte är arg alltså haha). När han är såhär lugn och avslappnad så är det ju verkligen inget fel med honom.
Ja, då är man tillbaka efter ohörsamhets-avstängningen.
Fyfan vad Ankan är vididgt. Hon är förfan vidrigare än Fettot, till och med. Och då är det jävla illa.
Finns det något Ankan inte kan?
I Wikipedia har de ändrat om, det står att det var hon som uppfann tyngdlagen.
Jävla ankjävel.
Visste att hon skulle hitta till fettot till slut. Sa att Ankan är Anty 2.0 redan när hon klev in.
Det visade sig vara gånger miljoner.
Välkommen tillbaka! Ja dom där två är som klippt och skurna för varandra. Kan säkert fiffla ihop en riktigt vidrig youtubekanal tillsammans där dom sitter och är äckliga tillsammans!
Manipulativ. INTE intelligens. Inte här, inte nu. Knullar Olga för att Jullan faktiskt hade något pågång med Sami. Och fortfarande har. Han besudlar henne för att cockblockar Sami. Totalt respektlöst. Satt och drev och bara ville genera dem innan han kom till. Ett rikssvin. Pratar fortfarande i vi-form om han och Sami. UT på måndag så ska vi se hur mycket ”VI sa svinskiten, innan han dog”, som min gamla pappa brukade säga om folk med övertro på strunt!
Jag håller inte med men det är väl skönt att vi är olika. Jag gillar Glasis, tycker han är smart även om han är narcissistisk.