2019-12-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etaro
Du har allts under dina 9r som medlem aldrig skrivit en mening kring AAS, du skrev inte nr du krde frsta kuren och hur besviken du var av att det inte hnde ett skit. Du skrev heller inte att du brjade med omgng 2 med pro oil utan du bara dk upp hr frn tomteland och skrev att pro oil r s bra vilket polarn rekomenderade medans ni krde bnkpress p gymmet......(!?)

Av det man lser har dom anvnt samma batch nr sen dag ett, en produkt med samma batch nr ska INTE skifta i varken kvalite,frg eller ens molekyr fr att det r ju som det lter EN BATCH!!

trist nr reklam poster dyker in och frstr fr resten, jag brjar se detta mer och mer i FB.
Nu berr inte doping mig men jag mrker att detta problem sprider sig...
Detta var ju bara s pass uppenbart att jag som en simpel svensson crossfitt (ibland) trnare mrkte hur ihligt det va...

OCH DU! spar mig din frklaring tack....

Du har helt rtt att jag inte varit ppen om aas och min nyfikenhet kring mnet. Ber s hemskt mycket om urskt och jag ska lgga p minnet att du ogillar om man inte enbart hller sig till samma delar hr p forumet. Vill ju inte rka ut fr den hr utskllningen igen s imorgon kommer jag meddela dig hur mnga pappersark jag anvnt efter mitt toalettbesk fr det r inte heller ngot jag nmnt tidigare

Hahaha du r rolig du. Du har en frmga att verdriva lite. Jaja jag drar det igen s kanske du frstr. Han som rekommenderade mrket r inte direkt en polare utan mer en bekant via gymmet. Och det var inte bnkpress vi krde, det var hantelpress haha.

OCH DU! Skicka ett privat meddelande till mig s kan vi snacka mer. Vi kanske till och med kan riva av ett crossfit pass ihop, det vore riktigt kul.

Ta hand om dig nu
Citera
2019-12-30, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Etaro hr ovan har inte postat eller varit inloggad sen 2015 och d skrevs det om cklig l fr sedan fr sig att posta i pro oil trden.
Nu verkar inte smurftrollet bttre nr man kollar, historiken.

Men hller med om reklam kan vi bespara oss detsamma gller ven smutskastning.

Fan du mste ju ha en kabel direkt kopplad till rvhlet ditt som lixom nyyyper till s fort ngon kritiserar eller skriver illa i denna trd.
Det lixom nyper till i rvhlet p dig s du skyndar dig fort fort och frsvara...

Din mupp! jag kritiserar varken mrket,oljan eller sljaren!!!!
Min kritik gr till smurftrollets inlgg,jag pstar varken att pro oil r bra eller dligt,jag har sjlv aldrig postat inom steroider s frstr inte hur du gemnfr oss?
Jag lser mycket men nr det kommer solklara reklam inlgg som denna sger jag ifrn fr jag tycker det r rtt.

Trkiga r att jag inte visste om koppar platerade ledningen du har kopplat till ditt anal som nyper vid varje minsta negatibva kommentar.
OCH nej vi vet du har inte samrre med mrket....( och grisar flyger)
Citera
2020-01-02, 11:01
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Fan du mste ju ha en kabel direkt kopplad till rvhlet ditt som lixom nyyyper till s fort ngon kritiserar eller skriver illa i denna trd.
Det lixom nyper till i rvhlet p dig s du skyndar dig fort fort och frsvara...

Din mupp! jag kritiserar varken mrket,oljan eller sljaren!!!!
Min kritik gr till smurftrollets inlgg,jag pstar varken att pro oil r bra eller dligt,jag har sjlv aldrig postat inom steroider s frstr inte hur du gemnfr oss?
Jag lser mycket men nr det kommer solklara reklam inlgg som denna sger jag ifrn fr jag tycker det r rtt.

Trkiga r att jag inte visste om koppar platerade ledningen du har kopplat till ditt anal som nyper vid varje minsta negatibva kommentar.
OCH nej vi vet du har inte samrre med mrket....( och grisar flyger)

Jag kritiserade er bda d bda av er inte har postat p r och dar!!
Jo tjena du loggade in 5 r senare helt pltsligt och var tvungen att kommentera d detta var ett "reklam inlgg". Ja och grisarna verkar flyga I mngder hos dig, hrliga personliga phopp ocks du skriver.
Citera
2020-01-18, 17:23
Medlem
W.Smiths avatar
Har nyligen kpt Pro Oil Sustanon. Reagerade p att oljan kndes mer lttflytande och ljusare jmfrt med tex Testo P som jag ocks har drifrn, och som jag vet r kta. Hoppas verkligen att det r kta vara i sustanonet, annars var det min sista bestllning frn det stllet.

Ngon som testat deras susta p sistone?
Citera
2020-01-18, 19:47
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Har nyligen kpt Pro Oil Sustanon. Reagerade p att oljan kndes mer lttflytande och ljusare jmfrt med tex Testo P som jag ocks har drifrn, och som jag vet r kta. Hoppas verkligen att det r kta vara i sustanonet, annars var det min sista bestllning frn det stllet.

Ligger p deras Susta nr jag bryggar (dvs innan blast) Kr var 10e dag och som du sger r den vldigt lttflytande. Men sustanon r det och doseringen stmmer nog annars hade jag knt av det d jag stter den s sllan.

Deras tren A gr verkligen jobbet och det fanns det en analys p sg jag ocks.
Citera
2020-01-19, 09:35
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ligger p deras Susta nr jag bryggar (dvs innan blast) Kr var 10e dag och som du sger r den vldigt lttflytande. Men sustanon r det och doseringen stmmer nog annars hade jag knt av det d jag stter den s sllan.

Deras tren A gr verkligen jobbet och det fanns det en analys p sg jag ocks.

Sknt att hra! Jag har bara mycket bra erfarenhet av dom sedan tidigare, men det verkar ju ha varit lite strul ett tag.
Citera
2020-01-25, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith

Svajjigt mrke av det man lst. Samma batch nr som dock skiljer sig i Viskositet,frg och andra punkter vilket i praktiken r omjligt om det r samma batch.
Frestll dig en lng tub fylld med olja,vtskan p topppen ska va gul,i mitten av tuben r vtskan genomskinlig och mer trgflytande och i botten p tuben r oljan orange.
Vilket praktiskt taget r omjligt om vi inte snackar cocktail drinkar

Jag kan inte g i god fr mrker fr jag har aldrig prvat detta men ja...Du kommer lngt med skning sedan r det mycket reklam som r kpta.....
Jag kan inte heller rekomendera ngot annat mrke fr den delen heller utan vad jag kan r att ska och bilda din egen uppfattning ist fr att frga hr d FB inte lngre r vad det en gng var....suck..
Citera
2020-02-05, 17:10
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Svajjigt mrke av det man lst. Samma batch nr som dock skiljer sig i Viskositet,frg och andra punkter vilket i praktiken r omjligt om det r samma batch.
Frestll dig en lng tub fylld med olja,vtskan p topppen ska va gul,i mitten av tuben r vtskan genomskinlig och mer trgflytande och i botten p tuben r oljan orange.

Jag kan inte g i god fr mrker fr jag har aldrig prvat detta men ja...Du kommer lngt med skning sedan r det mycket reklam som r kpta.....
Jag kan inte heller rekomendera ngot annat mrke fr den delen heller utan vad jag kan r att ska och bilda din egen uppfattning ist fr att frga hr d FB inte lngre r vad det en gng var....suck..

Sustan r legit.
Citera
2020-02-06, 21:48
Medlem
caecos avatar
Citat:

Du kan inte g i god fr mrket, men du kan g i god fr att det r dligt?

Jag kan inte g i god fr sustan d jag aldrig provat den. Jag kan g i god fr produkter som jag personligen testat vilket r en hel del annat. Fan det kommer bli som narkotikashoppar att trdarna blir lsta. Testa mrket, skriv en recension. Har fan legat p deras testo i ver 2 r utan att ngonsin mrkt en dipp eller haft ett prov som visat ngot annat. Max har aldrig ens erbjudit mig ngot "trots" kurrapporten och mina inlgg hr. Har du inte testat mrket och kan anmrka p ngot s hll dig undan frn trden. Finns folk med trovrdighet som haft synpunkter/kritik vilket blir dolt av anvndare som dig.
Gllande diskussionen om att samma batchnummer anvnds fr flera batcher r av intresse ven fr mig. Men det br diskuteras/bevisas, ladda upp en jvla bild p vialerna s vi vet att du kpt prylarna. S jobbigt r det inte att ta bort exif-info. terkommer med bild p vialerna jag besitter senare imorgon, ven om de nstan r tomma. Kan bidra med det i varenda recension jag skriver framver oavsett mrke trots att mitt konto inte precis vaknat till liv.

Var lack nr jag skrev inlgget, lyckades inte posta det d internet/VPN strulade. Men orkar bara inte att trdarna blir lsta. Har ni inte skrivit ett inlgg p flera r, s kan ni tminstone lgga fram ngot bevis och inte enbart spekulationer.
Citera
2020-02-27, 15:15
Medlem
-Gustavssons avatar
Pro Oils Testo 320mg E och Deca 300mg var riktigt bra, len pipfri och levererade allt man kunde nska sig.
Citera
2020-03-23, 13:54
Medlem
caecos avatar
Varit lite seg som alltid. Hr kommer bilder p mina fyra vialer som dk ned i ldan idag, de r dock inte mrkta. Men ska vara testo E.
https://cdn-31.anonfile.com/l4kba5jc...68451/jeff.png
Citera
2020-03-27, 18:28
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Varit lite seg som alltid. Hr kommer bilder p mina fyra vialer som dk ned i ldan idag, de r dock inte mrkta. Men ska vara testo E.
https://cdn-31.anonfile.com/l4kba5jc...68451/jeff.png

r det rost eller skit p 3e vialen frn vnster?P metallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in