Citat:
Du har allts under dina 9r som medlem aldrig skrivit en mening kring AAS, du skrev inte nr du krde frsta kuren och hur besviken du var av att det inte hnde ett skit. Du skrev heller inte att du brjade med omgng 2 med pro oil utan du bara dk upp hr frn tomteland och skrev att pro oil r s bra vilket polarn rekomenderade medans ni krde bnkpress p gymmet......(!?)
Av det man lser har dom anvnt samma batch nr sen dag ett, en produkt med samma batch nr ska INTE skifta i varken kvalite,frg eller ens molekyr fr att det r ju som det lter EN BATCH!!
trist nr reklam poster dyker in och frstr fr resten, jag brjar se detta mer och mer i FB.
Nu berr inte doping mig men jag mrker att detta problem sprider sig...
Detta var ju bara s pass uppenbart att jag som en simpel svensson crossfitt (ibland) trnare mrkte hur ihligt det va...
OCH DU! spar mig din frklaring tack....
Av det man lser har dom anvnt samma batch nr sen dag ett, en produkt med samma batch nr ska INTE skifta i varken kvalite,frg eller ens molekyr fr att det r ju som det lter EN BATCH!!
trist nr reklam poster dyker in och frstr fr resten, jag brjar se detta mer och mer i FB.
Nu berr inte doping mig men jag mrker att detta problem sprider sig...
Detta var ju bara s pass uppenbart att jag som en simpel svensson crossfitt (ibland) trnare mrkte hur ihligt det va...
OCH DU! spar mig din frklaring tack....
Du har helt rtt att jag inte varit ppen om aas och min nyfikenhet kring mnet. Ber s hemskt mycket om urskt och jag ska lgga p minnet att du ogillar om man inte enbart hller sig till samma delar hr p forumet. Vill ju inte rka ut fr den hr utskllningen igen s imorgon kommer jag meddela dig hur mnga pappersark jag anvnt efter mitt toalettbesk fr det r inte heller ngot jag nmnt tidigare
Hahaha du r rolig du. Du har en frmga att verdriva lite. Jaja jag drar det igen s kanske du frstr. Han som rekommenderade mrket r inte direkt en polare utan mer en bekant via gymmet. Och det var inte bnkpress vi krde, det var hantelpress haha.
OCH DU! Skicka ett privat meddelande till mig s kan vi snacka mer. Vi kanske till och med kan riva av ett crossfit pass ihop, det vore riktigt kul.
Ta hand om dig nu