Citat:
Du har alltså under dina 9år som medlem aldrig skrivit en mening kring AAS, du skrev inte när du körde första kuren och hur besviken du var av att det inte hände ett skit. Du skrev heller inte att du började med omgång 2 med pro oil utan du bara dök upp här från tomteland och skrev att pro oil är såååååååå bra vilket polarn rekomenderade medans ni körde bänkpress på gymmet......(!?)
Av det man läser har dom använt samma batch nr sen dag ett, en produkt med samma batch nr ska INTE skifta i varken kvalite,färg eller ens molekyr för att det är ju som det låter EN BATCH!!
trist när reklam poster dyker in och förstör för resten, jag börjar se detta mer och mer i FB.
Nu berör inte doping mig men jag märker att detta problem sprider sig...
Detta var ju bara så pass uppenbart att jag som en simpel svensson crossfitt (ibland) tränare märkte hur ihåligt det va...
OCH DU! spar mig din förklaring tack....
Av det man läser har dom använt samma batch nr sen dag ett, en produkt med samma batch nr ska INTE skifta i varken kvalite,färg eller ens molekyr för att det är ju som det låter EN BATCH!!
trist när reklam poster dyker in och förstör för resten, jag börjar se detta mer och mer i FB.
Nu berör inte doping mig men jag märker att detta problem sprider sig...
Detta var ju bara så pass uppenbart att jag som en simpel svensson crossfitt (ibland) tränare märkte hur ihåligt det va...
OCH DU! spar mig din förklaring tack....
Du har helt rätt att jag inte varit öppen om aas och min nyfikenhet kring ämnet. Ber så hemskt mycket om ursäkt och jag ska lägga på minnet att du ogillar om man inte enbart håller sig till samma delar här på forumet. Vill ju inte råka ut för den här utskällningen igen så imorgon kommer jag meddela dig hur många pappersark jag använt efter mitt toalettbesök för det är inte heller något jag nämnt tidigare
Hahaha du är rolig du. Du har en förmåga att överdriva lite. Jaja jag drar det igen så kanske du förstår. Han som rekommenderade märket är inte direkt en polare utan mer en bekant via gymmet. Och det var inte bänkpress vi körde, det var hantelpress haha.
OCH DU! Skicka ett privat meddelande till mig så kan vi snacka mer. Vi kanske till och med kan riva av ett crossfit pass ihop, det vore riktigt kul.
Ta hand om dig nu