2019-12-11, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Etaro
Du har alltså under dina 9år som medlem aldrig skrivit en mening kring AAS, du skrev inte när du körde första kuren och hur besviken du var av att det inte hände ett skit. Du skrev heller inte att du började med omgång 2 med pro oil utan du bara dök upp här från tomteland och skrev att pro oil är såååååååå bra vilket polarn rekomenderade medans ni körde bänkpress på gymmet......(!?)

Av det man läser har dom använt samma batch nr sen dag ett, en produkt med samma batch nr ska INTE skifta i varken kvalite,färg eller ens molekyr för att det är ju som det låter EN BATCH!!

trist när reklam poster dyker in och förstör för resten, jag börjar se detta mer och mer i FB.
Nu berör inte doping mig men jag märker att detta problem sprider sig...
Detta var ju bara så pass uppenbart att jag som en simpel svensson crossfitt (ibland) tränare märkte hur ihåligt det va...

OCH DU! spar mig din förklaring tack....

Du har helt rätt att jag inte varit öppen om aas och min nyfikenhet kring ämnet. Ber så hemskt mycket om ursäkt och jag ska lägga på minnet att du ogillar om man inte enbart håller sig till samma delar här på forumet. Vill ju inte råka ut för den här utskällningen igen så imorgon kommer jag meddela dig hur många pappersark jag använt efter mitt toalettbesök för det är inte heller något jag nämnt tidigare

Hahaha du är rolig du. Du har en förmåga att överdriva lite. Jaja jag drar det igen så kanske du förstår. Han som rekommenderade märket är inte direkt en polare utan mer en bekant via gymmet. Och det var inte bänkpress vi körde, det var hantelpress haha.

OCH DU! Skicka ett privat meddelande till mig så kan vi snacka mer. Vi kanske till och med kan riva av ett crossfit pass ihop, det vore riktigt kul.

Ta hand om dig nu
Citera
2019-12-30, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lekbarn
Etaro här ovan har inte postat eller varit inloggad sen 2015 och då skrevs det om äcklig öl får sedan för sig att posta i pro oil tråden.
Nu verkar inte smurftrollet bättre när man kollar, historiken.

Men håller med om reklam kan vi bespara oss detsamma gäller även smutskastning.

Fan du måste ju ha en kabel direkt kopplad till rövhålet ditt som lixom nyyyper till så fort någon kritiserar eller skriver illa i denna tråd.
Det lixom nyper till i rövhålet på dig så du skyndar dig fort fort och försvara...

Din mupp! jag kritiserar varken märket,oljan eller säljaren!!!!
Min kritik går till smurftrollets inlägg,jag påstar varken att pro oil är bra eller dåligt,jag har själv aldrig postat inom steroider så förstår inte hur du gemnför oss?
Jag läser mycket men när det kommer solklara reklam inlägg som denna säger jag ifrån för jag tycker det är rätt.

Tråkiga är att jag inte visste om koppar platerade ledningen du har kopplat till ditt anal som nyper vid varje minsta negatibva kommentar.
OCH nej vi vet du har inte samröre med märket....( och grisar flyger)
Citera
2020-01-02, 11:01
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Fan du måste ju ha en kabel direkt kopplad till rövhålet ditt som lixom nyyyper till så fort någon kritiserar eller skriver illa i denna tråd.
Det lixom nyper till i rövhålet på dig så du skyndar dig fort fort och försvara...

Din mupp! jag kritiserar varken märket,oljan eller säljaren!!!!
Min kritik går till smurftrollets inlägg,jag påstar varken att pro oil är bra eller dåligt,jag har själv aldrig postat inom steroider så förstår inte hur du gemnför oss?
Jag läser mycket men när det kommer solklara reklam inlägg som denna säger jag ifrån för jag tycker det är rätt.

Tråkiga är att jag inte visste om koppar platerade ledningen du har kopplat till ditt anal som nyper vid varje minsta negatibva kommentar.
OCH nej vi vet du har inte samröre med märket....( och grisar flyger)

Jag kritiserade er båda då båda av er inte har postat på år och dar!!
Jo tjena du loggade in 5 år senare helt plötsligt och var tvungen att kommentera då detta var ett "reklam inlägg". Ja och grisarna verkar flyga I mängder hos dig, härliga personliga påhopp också du skriver.
Citera
2020-01-18, 17:23
Medlem
W.Smiths avatar
Har nyligen köpt Pro Oil Sustanon. Reagerade på att oljan kändes mer lättflytande och ljusare jämfört med tex Testo P som jag också har därifrån, och som jag vet är äkta. Hoppas verkligen att det är äkta vara i sustanonet, annars var det min sista beställning från det stället.

Någon som testat deras susta på sistone?
Citera
2020-01-18, 19:47
Medlem
-Gustavssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith
Har nyligen köpt Pro Oil Sustanon. Reagerade på att oljan kändes mer lättflytande och ljusare jämfört med tex Testo P som jag också har därifrån, och som jag vet är äkta. Hoppas verkligen att det är äkta vara i sustanonet, annars var det min sista beställning från det stället.

Ligger på deras Susta när jag bryggar (dvs innan blast) Kör var 10e dag och som du säger är den väldigt lättflytande. Men sustanon är det och doseringen stämmer nog annars hade jag känt av det då jag sätter den så sällan.

Deras tren A gör verkligen jobbet och det fanns det en analys på såg jag också.
Citera
2020-01-19, 09:35
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Gustavsson
Ligger på deras Susta när jag bryggar (dvs innan blast) Kör var 10e dag och som du säger är den väldigt lättflytande. Men sustanon är det och doseringen stämmer nog annars hade jag känt av det då jag sätter den så sällan.

Deras tren A gör verkligen jobbet och det fanns det en analys på såg jag också.

Skönt att höra! Jag har bara mycket bra erfarenhet av dom sedan tidigare, men det verkar ju ha varit lite strul ett tag.
Citera
2020-01-25, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av W.Smith

Svajjigt märke av det man läst. Samma batch nr som dock skiljer sig i Viskositet,färg och andra punkter vilket i praktiken är omöjligt om det är samma batch.
Föreställ dig en lång tub fylld med olja,vätskan på topppen ska va gul,i mitten av tuben är vätskan genomskinlig och mer trögflytande och i botten på tuben är oljan orange.
Vilket praktiskt taget är omöjligt om vi inte snackar cocktail drinkar

Jag kan inte gå i god för märker för jag har aldrig prövat detta men ja...Du kommer långt med sökning sedan är det mycket reklam som är köpta.....
Jag kan inte heller rekomendera något annat märke för den delen heller utan vad jag kan är att söka och bilda din egen uppfattning ist för att fråga här då FB inte längre är vad det en gång var....suck..
Citera
2020-02-05, 17:10
Medlem
W.Smiths avatar
Citat:
Svajjigt märke av det man läst. Samma batch nr som dock skiljer sig i Viskositet,färg och andra punkter vilket i praktiken är omöjligt om det är samma batch.
Föreställ dig en lång tub fylld med olja,vätskan på topppen ska va gul,i mitten av tuben är vätskan genomskinlig och mer trögflytande och i botten på tuben är oljan orange.

Jag kan inte gå i god för märker för jag har aldrig prövat detta men ja...Du kommer långt med sökning sedan är det mycket reklam som är köpta.....
Jag kan inte heller rekomendera något annat märke för den delen heller utan vad jag kan är att söka och bilda din egen uppfattning ist för att fråga här då FB inte längre är vad det en gång var....suck..

Sustan är legit.
Citera
2020-02-06, 21:48
Medlem
caecos avatar
Citat:

Du kan inte gå i god för märket, men du kan gå i god för att det är dåligt?

Jag kan inte gå i god för sustan då jag aldrig provat den. Jag kan gå i god för produkter som jag personligen testat vilket är en hel del annat. Fan det kommer bli som narkotikashoppar att trådarna blir låsta. Testa märket, skriv en recension. Har fan legat på deras testo i över 2 år utan att någonsin märkt en dipp eller haft ett prov som visat något annat. Max har aldrig ens erbjudit mig något "trots" kurrapporten och mina inlägg här. Har du inte testat märket och kan anmärka på något så håll dig undan från tråden. Finns folk med trovärdighet som haft synpunkter/kritik vilket blir dolt av användare som dig.
Gällande diskussionen om att samma batchnummer används för flera batcher är av intresse även för mig. Men det bör diskuteras/bevisas, ladda upp en jävla bild på vialerna så vi vet att du köpt prylarna. Så jobbigt är det inte att ta bort exif-info. Återkommer med bild på vialerna jag besitter senare imorgon, även om de nästan är tomma. Kan bidra med det i varenda recension jag skriver framöver oavsett märke trots att mitt konto inte precis vaknat till liv.

Var lack när jag skrev inlägget, lyckades inte posta det då internet/VPN strulade. Men orkar bara inte att trådarna blir låsta. Har ni inte skrivit ett inlägg på flera år, så kan ni åtminstone lägga fram något bevis och inte enbart spekulationer.
Citera
2020-02-27, 15:15
Medlem
-Gustavssons avatar
Pro Oils Testo 320mg E och Deca 300mg var riktigt bra, len pipfri och levererade allt man kunde önska sig.
Citera
2020-03-23, 13:54
Medlem
caecos avatar
Varit lite seg som alltid. Här kommer bilder på mina fyra vialer som dök ned i lådan idag, de är dock inte märkta. Men ska vara testo E.
https://cdn-31.anonfile.com/l4kba5jc...68451/jeff.png
Citera
2020-03-27, 18:28
Medlem
gronbuskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Varit lite seg som alltid. Här kommer bilder på mina fyra vialer som dök ned i lådan idag, de är dock inte märkta. Men ska vara testo E.
https://cdn-31.anonfile.com/l4kba5jc...68451/jeff.png

Är det rost eller skit på 3e vialen från vänster?På metallen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in