2020-03-27, 17:36
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie måste ut vid röstning.
Han säger till Amilia att han inte har med Bråket mellan Alex och Vickan att göra.
Men Lennie går till Vickan och lyssnar på henne nu.
Han är snälldum och sitter och lyssnar på de som minst behöver den sortens bekräftelse dvs Am och Virr. De blir inte hjälpta i längden av att en sån som Lennie sitter och lyssnar och indirekt bekräftar att de har rätt att bete sig som de gör.
Eller brukar Lennie komma med nåt konstruktivt som tjejerna kan använda för att bli lite mer socialt smidiga?
2020-03-27, 17:38
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Håller med!
Nä för han tror att glada tillrop till allt ska få honom att stanna enligt tittarna, har du missat hur oengagerad han är i allt förutom när det kommer brev, ingen åsikt om något, blir avrunkad av Amelia så fort han kommer in, visar inte en min. En död fisk så fort han inte får ett uppdrag som är ”asball” ingen egen åsikt om något, ägnar sig mer åt sin mitt-på-huvudet frisyr i timmar än har en åsikt om något
2020-03-27, 17:38
Medlem
HAHAHAH de tror alltså att "M" på produkter står för "meter" hahahahah

jag
dör
2020-03-27, 17:39
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Kom just in och verkar ha missat massor av kul.
Ska försöka skumma ikapp 15 timmar, men om någon vänlig själ med gott om tid orkar sammanfatta lite snabbt skulle jag vara väldigt tacksam.
Är det röstning idag, och vad röstar vi för/mot?

Höjdpunkt1: Makttävling för dem som sitter säkert, man skulle samla bananer på sin kropp med hjälp av sax och tråd. Martin vann, Frida hade bäst taktik men krigade dem sista 3 minutrarna med att försöka sätta dit den SISTA bananen, tiden tog slut och hon blev diskad. Martin hade 25 bananer färre.

Höjdpunkt2: BREV! Sami blev räddad av tittarna såg genuint glad ut, sa efteråt till Glasman att han förväntade sig det

Höjdpunkt3: Världsvana-Vicky har under dagen varit i konflikt med både Mergim och Alex. Övriga huset är eniga bakom hennes rygg om att det krävs ett "möte" för att få slut på hennes vidriga beteende, som samtliga tagit del av förutom Amilia då, hon passade på att snacka lite skit om Marek med V
Medlem
Vad fan gör Lennie i huset egentligen? Han syns ju knappt i DC eller under avsnitten? Ut med honom på måndag så får vi se blåvalen efteråt
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ligger en omröstning ute vem av glasman och julia som ska sitta säkert

både tittarna och deltagarna röstar

https://www.tv4.se/big-brother-sverige/artiklar/den-b%C3%A4sta-lyckocoachen-ska-utses-5e7e02234bd8e56f480c00b0

Oj, jäklar!
Måste genast in och rösta på min kära fyra veckor äldre storasyster Julia. Måste även mobilisera min pappa att rösta, fast det slutar väl med att han slänger luren i örat på mig då han hatar dokusåpor och framförallt BB. Men det är värt ett försök. Julia MÅSTE ju bara vara kvar.
Tack för svar.

HEJA JULIA!!!
Medlem
Kbyairs avatar
Det är hur länge produkte klarar sig sedan den är öppnad 🤯 smart Martin, Frida och Sami...
(Inte för någon följer dom råden &#128514
2020-03-27, 17:41
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnokarDoris
”12 meter”

Hahahahah

vad står det för?
2020-03-27, 17:41
Medlem
Kan någon SNÄLLA förklara för Martin, Frida och Sami att 6M, 12M m.m. på förpackningar är hållbarheten på innehållet efter att förpackningen öppnats .
2020-03-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
vad står det för?
Hållbarheten på produkten haha. Så 6 M betyder 6 månader.

Huuur kan man ens tro att det betyder "meter" haha. Roligt att Martin sa det så övertygande också att alla ba "jaaa".
2020-03-27, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Speciellt nu när Sami sade att han stannar kvar oavsett så finns det ingen riktig anledning att rösta kvar Glasman. Såvida man inte vill få en repris på hans hybris från förra måndagen. "FUCK alla i det här FUCKING huset".
Det kan ändå vara viktigt att behålla någons allians, så att denna har större chans att bli räddad av deltagarna t.e.x.
2020-03-27, 17:43
Medlem
Varför har viccan så mycket problem med att alex är mer omyckt än henne? Sjukt beteende.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in