2020-03-31, 00:43
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Lärar-Marcel blev ju så hatad att han var tvungen att fly Sverige ett tag. Undra hur fläskberget ska kunna göra detsamma nu när alla gränser är stängda runt om i världen.

Med all rätt som han satt och hackade på Hannah inför hela gänget! Det var vidrigt! De här ryggradslösa kretinerna kan snacka skit, men aldrig - ALDRIG - säga det rakt ut! Fattar inte, om de tycker Frida är så jävla jobbig med sitt kramande PRATA med henne. HUR ska hon veta om ingen säger något? Visst, hon kanske får signaler, men de är inte övertydliga!
2020-03-31, 00:45
Medlem
Men kan de SLUTA ställa frågor om vem man vill skicka ut, inte litar på osv där det uppenbara svaret är Frida. Det är så jävla taskigt att skjuta ned henne gång på gång på gång. Och hon bara sitter där och nickar och ler.
2020-03-31, 00:46
Medlem
Maaareeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jag är inte ensam om att ha en bild på Amilia. Flera som har hennes fejs men vi var överens om att det kommer mer skit från andra änden än den som pryder min profil.
hon skulle ta sitt lilla liv om hon såg sitt platta stringarsle som profilbild på alla här. Omg jag måste byta
Medlem
__Alez__s avatar
Lennie har börjat bli dryg också.

Jävlar vilka rötägg vi har i det där huset
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Med all rätt som han satt och hackade på Hannah inför hela gänget! Det var vidrigt! De här ryggradslösa kretinerna kan snacka skit, men aldrig - ALDRIG - säga det rakt ut! Fattar inte, om de tycker Frida är så jävla jobbig med sitt kramande PRATA med henne. HUR ska hon veta om ingen säger något? Visst, hon kanske får signaler, men de är inte övertydliga!

Det är för att Amilia innerst inne är så osäker på sin fallerande kropp. Frida må vara lite smårund, men hon bär upp det med stil och säkerhet. Frida tar för sig och vet vad hon vill ha.
Medlem
meduzan2013s avatar
inte kunnat kolla sen Gladet åkte ut, hur mår min Sami booooi ?
2020-03-31, 00:47
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ångrar så in i helvete att jag sa igår att jag inte ville att Mergim skulle lämna. Hade slängt ut honom med huvudet före om jag kunde nu. Han sa typ tre meningar och sjönk så in i helvete i mina ögon igen. En jävla snorunge är vad han är.
Så är det när man tror man är älskad av hela Sverige, de tror ju båda att Lennie räddades av deras fans hahaha så jävla roligt.
Men vill fortfarande Amilia ska ut först! För hon kommer vara kvar till finalen annars. Sen kan Victoria och Mergim lämna hand i hand.
2020-03-31, 00:48
Medlem
Paulabrauns avatar
Kan ni tänka er Blåvalens min när hon sitter där på lilla Essingen i karantän, efter ha blivit utröstad av folket, läsandes på denna tråd?
2020-03-31, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maaareek
hon skulle ta sitt lilla liv om hon såg sitt platta stringarsle som profilbild på alla här. Omg jag måste byta

Hon pratade ju om Brazilian buttlift att hennes kompis ville ha det, kanske nåt för henne istället?
Medlem
iridescences avatar
Vad sa Lennie och Julia om varandra? Missade helt.
Medlem
Hahah Sami: "Men gud! Basilika är ju gott!" när han får höra vad som är ingredienser i pesto. Så härlig!
Medlem
Gött Lennie, Julia såg inte glad ut, förstår dock svaret till 100%

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in