2020-03-27, 17:29
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det är helt sjukt att Victoria fortfarande tror att det handlar om att hon tjafsat med Alex? Att alla "lägger sig i" deras bråk. Hon förstår verkligen inte att hon trampat ALLA på tårna och inte bara Alex, men att det nu kommit till en gräns där folk får nog.

Därför är det bättre att de säger till henne nu vad som egentligen är problemet.
2020-03-27, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Aldrig, Lennie är mer värd att vinna då han inte suttit och gnällt och velat lämna

Håller med!
2020-03-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
dem fick välja 2 som ska få lyckomiddag dem valde frida och mergim

Tack!
2020-03-27, 17:31
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Nu söker Victoria tröst hos Lennie genom att ljuga.
Till Alex sa hon att de absolut inte pratade om honom de fyra innan, utan bara hon och Amilia. Till Lennie sa hon att hon och Amilia snackade om livet och inte alls om Alex utan bara om situationen när alla fyra var där.
Nu säger hon Mergim har sagt ”Vi har suttit snackat skit om Alex” suck det sa han inte. Både Amilia och Victoria vill ha Lennie på sin sida, så då snackar de ned Mergim så Lennie skulle rädda dem före honom i framtiden.
2020-03-27, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Därför är det bättre att de säger till henne nu vad som egentligen är problemet.
De borde sagt ifrån från början, ja. Frida har ju försökt göra det, men hon skyller ju bara ifrån sig så kan ändå förstå varför folk inte orkar ta det med henne. Nu vill de ju inte prata med henne för att hon redan är ledsen vilket är rätt rimligt imo.
2020-03-27, 17:32
Medlem
xrlpyts avatar
Vicky är fan helt självblind. Hon får "ventilera" med vem som helst om Alex, men om Alex "ventilerar" om Vicky så är det värsta sveket. Buhu buhu, nu är det ingen som pratar med mig, det här är inte ett ställe jag vill vara på.

Men UUUUUUUUUUUUUT med dig då!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
ja alltså, om jag ska utgå ifrån att göra tv så har jag hellre kvar glasman för han bidrar till, diskutioner, medans lennie mest sitter i soffan och gör inget särskillt.. Annars gillar jag lennie mer än glasman som person

Tycker som du. Även om jag stör mig på Daniel mellan varven så är jag svag för verbala personer. I lagom doser. Lennie har sina stunder, ser gullig ut osv men är alldeles för mycket med personer jag inte vill följa
Medlem
Lunatics avatar
Lennie måste ut vid röstning.
Han säger till Amilia att han inte har med Bråket mellan Alex och Vickan att göra.
Men Lennie går till Vickan och lyssnar på henne nu.
2020-03-27, 17:33
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är det helt hundra att inte samtliga har diskats eller gills rullen som låg på golvet för martin...
Det stod inget i brevet om att snöret inte fick ligga på golvet, och Amilia frågade om snöret fick ligga på golvet eller bordet och BB-rösten sa ja.
2020-03-27, 17:33
Medlem
Hahah hur kunde Martins bröst bli så kaos av epileringen? Gjorde de något fel eller???
2020-03-27, 17:35
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Hmmmm.... Är sen ute nu, men sändningen bröts förut och sen filmades det när dem började klä på sig fint. Undra vad dem sa
2020-03-27, 17:35
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Lennie måste ut vid röstning.
Han säger till Amilia att han inte har med Bråket mellan Alex och Vickan att göra.
Men Lennie går till Vickan och lyssnar på henne nu.
Herregud, vad hemskt!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in