2020-03-27, 17:11
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notknapparen
Jag tror också att cykeln användes som transportmedel och att blod att SD måste få dit lite blod, då genom sex som med allt annat blod.

Därför hittar han på även detta med att hon spottat ut satsen.

Såklart, tror ingen köper hans förklaring.
Citera
2020-03-27, 17:14
Medlem
DenSomSokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Frusna räkor, inte skämda.

Det hade varit hejdlöst roligt om det inte varit en så sorglig historia. Denne pajas... jag har inga ord. Förstår inte att SD ens klarar att se sig i spegeln efter alla sina lögner. Måste varit skämmigt att läsa sina egna förhör i efterhand. De försvinner aldrig.

Tror inte den mannen skäms för något, se bara hur han hejdlöst raggar på grannkvinnorna, som är gifta m.m. Pinsamt för en annan som läser detta, men inte för Stefan som har en övertro på sig själv.
Citera
2020-03-27, 17:18
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VigosRos
Den här omtalade kladdkakan, som förutom att den hade helt fel form , var den behäftad med krav på sex? Var framgår det?

Det framgår från alla hot för att få sex
som hon hade gjort ända sedan han valde
HD över ett år tidigare.
Jag tror inte att hon plötsligt ändrade beteende
från en dag till nästa.
Citera
2020-03-27, 17:20
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Kan vara så enkelt som att han hade med sig cykeln till mordplatsen för att snabbt ta sig därifrån, satt handen på sadeln och vips är det blod? Och även sperma om de innan mordet haft exempelvis oralsex?

Min teori är att han ville gardera sig beträffande ställen där det skulle kunna finnas blod. Jag tror han cyklat dit och sen varit blodig när han cyklat hem. Han har säkert städat av cykeln men ville ha en förklaring om de skulle hitta blod på den. Han garderade sig med väldigt många ställen där man sedan inte hitta något blod. Varför det skulle finnas sperma på dotterns bakdäck vet jag inte eller så kom han bara igång med att ljuga och kunde inte sluta. Jag tror oxå att han blev upphetsad av själva akten att mörda henne och det är därför det var sperma på kjolen. Jag tror inte han monterat ner cykeln och slagit ihjäl henne med den - verkar för krångligt.
Citera
2020-03-27, 17:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
SD står i fören och bränner på som en liten pilsk kanin och LW sitter på sadeln och spottar ut sperma på d*ttern:s cykeldäck, vilken otroligt korkad historia som SD skildrat, undrar faktiskt om folket inom rätts-salen kunde hålla sig för skratt ?

Mvh/ @JokerMannen

Haha! Med sitt uppblåsta ego och tron att det ska fungera så inbillar han sig kanske att förhörsledaren går på det.

Han verkar inte begripa hur konstigt det låter.
Citera
2020-03-27, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomSoker
Såklart, tror ingen köper hans förklaring.

SD hade slagit näven i bordet för länge sedan om vederbörande hade varit oskyldigt utpekad, SD hade sagt ifrån på skarpen, att nu får det fáan ta mig vara nog, men SD visar klart och tydligt att han trivs som fisken i vattnet med sin nuvarande situation, det vill säga, vederbörande har ingenting emot att sitta inlåst inom en cell ... en oskyldig människa hade aldrig accepterat ett sådant frihetsberövade om en vederbörande hade vetat sig vara oskyldig till utpekandet så som anklagelsen.

Har man observerat helheten kring denne vederbörande, så framgår det klart och tydligt att personen som nu står skäligen misstänkt för att tidigare ha bragt L*na Wesstr*m om livet, är rätt person, det vill säga, all den mängd av indicer som framträtt, kan inte bara handla om tillfälligheter och slump.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2020-03-27, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det framgår från alla hot för att få sex
som hon hade gjort ända sedan han valde
HD över ett år tidigare.
Jag tror inte att hon plötsligt ändrade beteende
från en dag till nästa.
Och var har du hittat att hon hotat sig till sex? Aktbilaga? Sida? Eller dina fantasier igen? Du kommer med många påståenden som inte går att verifiera - bara tagna ur luften. Att hon hotat honom, är en sak. Men för att få sex? Eh… näää..
Citera
2020-03-27, 17:31
Medlem
"Rättegången" på Youtube, kommer att släppa ljudinspelningarna från rättegången. Det ska bli intressant att få höra alla vittnen + huvudpersonen själv.
Citera
2020-03-27, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Det var en av de loggarna som var hennes som teamdavidsson hade loggat men HD hade inte varit fysiskt med. När hon och SD skiljde sig skapade hon ett eget konto och loggade de loggarna hon haft loggade ihop med maken. LW tyckte det var fel att hon loggade loggar som hon fysiskt inte loggat/alternativt att hon såg en möjlighet att djävlas med HD - svårt att i efterhand säga vilket. Hon hade i allafall 2 ggr (vill jag minnas) tagit bort HD's logg och HD hade loggat igen - så hon bytte ut den fysiska logg lappen i lådan och fotot är den fysiska logg där HD inte stod med således hade hon inte varit där. Svårt att förklara. Men typ så. Och när sedan LW var död så loggade HD alla dessa igen - och i antal var de 17 - vilket känns lite för mycket för att vara ett sammanträffande.

Har du en hänvisning till FUP där det framgår vilken logremsa det var?
Citera
2020-03-27, 17:33
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Det stämmer inte det du skriver att SD tackat nej till inbjudan om kladdkakefikande.

Så det är väl upp till dig att visa att du inte ljuger.

SD hade en del "måsten"... tackade aldrig nej.

SD tackade aldrig ja till inbjudan.

Jag vet att jag inte ljuger. Jag behöver inte
bevisa någonting för dig.
Citera
2020-03-27, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Jag grottade ner mig i detta med cykeln igår och delade en del inlägg om det då. Vid topsning fattade jag det som att vid snabbtopsning av hans sadel var det reagens för blod men vid vidare testning hittades inget. Det framgår inte om själva cykeln städades i samband med storstädningen och jag tror att hans historier om cykelsex och att spotta sperma på dotterns bakdäck kommer före undersökning som inte hittade något. Har inte tid att ge exakt referens till det men det var i bil 157 (tror jag) del b. De bedömde hans historia om cykelsex som osannolik utifrån hennes storlek och hans cykels storlek. Jag är glad att jag inte är polis

SD har väl gjort illa LW vid sex kanske? Nåt slags sado/machochistiskt förhållande? Därav allt blod hela tiden överallt. Så tänker jag.
Citera
2020-03-27, 17:36
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Och var har du hittat att hon hotat sig till sex? Aktbilaga? Sida? Eller dina fantasier igen? Du kommer med många påståenden som inte går att verifiera - bara tagna ur luften. Att hon hotat honom, är en sak. Men för att få sex? Eh… näää..

Hela deras internetkonversation från april -17
är full av hot för att få sex.

SD skrev någon gång att det vore trevligt att
träffas och bara prata och inte bara för att ha sex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in