2020-03-27, 08:44
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
ADD är det hon påstår att hon har. Jag tror att hon bara är lat som fan. Har för övrigt själv ADHD, så det är ingen naiv fördom om henne, utan jag baserar det på att hon är extremt oproduktiv och allmänt jävla seg. Det är inte vad ADD är. Eller är det så, kanske? Jävla skitdiagnos. Skiter i vilket.
2020-03-27, 08:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antemannen
Jag har add och mitt stora problem är oproduktiviteten. Får sällan något gjort av mig själv ☺️ Till skillnad från mina barn 2/3 med adhd som får mer än nödvändigt gjort ofta
Intressant. I så fall borde Amilia få rent tjack i en ådra istället, för inte ens medicinen får upp henne ur soffan.
2020-03-27, 08:56
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
ADD är det hon påstår att hon har. Jag tror att hon bara är lat som fan. Har för övrigt själv ADHD, så det är ingen naiv fördom om henne, utan jag baserar det på att hon är extremt oproduktiv och allmänt jävla seg. Det är inte vad ADD är. Eller är det så, kanske? Jävla skitdiagnos. Skiter i vilket.
Är övertygad att du just slog huvudet på spiken!
2020-03-27, 09:00
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Intressant. I så fall borde Amilia få rent tjack i en ådra istället, för inte ens medicinen får upp henne ur soffan.
Ja förstår inte det, Ritalina är ju nästan riktigt/customiserat amfetamin, det var det då på 80-90 talet?
Är kanske svagt när det säljs som medicin?
Senast redigerad av EgoOnTheRocks 2020-03-27 kl. 09:03.
2020-03-27, 09:02
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fickpingis90
Min analys av att Jass vunnit alla rösttävlingar:

1. Hon är blond
2. Hon är jävligt snygg i ansiktet
3. Det räcker jävligt långt.
4. Dessutom är hon ung vilket får många 15-åriga varelser att bli småvarma inombords.
5. Hon skrattar och gör sig jävligt bra i kameran.

Vad spelar resten egentligen för roll?
Hon har ju allt man behöver för att lyckas i svensk media.

hahahahahha FY FAN

Hon har inte sagt en enda klok grej. Hon bara hatar sin fd bästis Julia, bakom ryggen..

FYFAN va hon tror att hon är bättre än de andra.. VÄNTA BARA
I muppgruppen på facebook tex är hon främst populär bland mongos och äldre kvinnor/tanter. Detta för att de anser att hon är "äkta och ärlig" och blev "mobbad" av sin "familj" där inne. Sympatiröster. Sen att hon är dum anser många är charmigt men de skulle aldrig erkänna att hon är just det.

Tror faktiskt det är den främsta orsaken till att hon är populär och inte för att hon eventuellt anses vara en knullbar blondin.

Hon är inte en dålig person per se, men hon har fått oförtjänt mycket stöd och i princip blivit helgonförklarad vilket är helt befängt.
2020-03-27, 09:02
Medlem
askungens avatar
På instagram (BBklipp) hade de en omröstning om olika scenario... lennie vs jasmine = lennie vinner. Sami vs Jasmine = Jasmine vinner (??!!) Tror faktiskt inte men verkligen förvånad!

BB är verkligen helt random, idag ingen schema o de väcker dem före 9...gillar iofs när dom är uppe tidigare!!
2020-03-27, 09:03
Medlem
antemannens avatar
Citat:

Exakt! Hon ligger väl mest och väntar på att Lennie ska daska kuken i ansiktet på henne. Intressant att hon lipar över att han inte är med henne tillräckligt..när hon är hans totala motsats 🙄
2020-03-27, 09:07
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
På instagram (BBklipp) hade de en omröstning om olika scenario... lennie vs jasmine = lennie vinner. Sami vs Jasmine = Jasmine vinner (??!!) Tror faktiskt inte men verkligen förvånad!

BB är verkligen helt random, idag ingen schema o de väcker dem före 9...gillar iofs när dom är uppe tidigare!!
Alla dom där BB kontona på insta är Anty minions så är inte förvånad att pinkroom oftast vinner alla omröstningar de har där. Sorgligt men sant.

Samtidigt är majoriteten också Ex on the beach fans så det säger ganska mycket om vad de har för följare. Skulle tippa på åldersgruppen 15-24.
2020-03-27, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen

alla dem där kontona ska du inte lita på dem hatar sami och glasman dem gör allt för att dem ska få skit
2020-03-27, 09:12
Medlem
Har Alex någon form av funktionsnedsättning?
2020-03-27, 09:13
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alla dem där kontona ska du inte lita på dem hatar sami och glasman dem gör allt för att dem ska få skit
Haha
Ja ja, hata är ändå ett starkt ord, men jag förstår vad du menar. Jag vill dock ha ut Glasman asap!!
2020-03-27, 09:13
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Har Alex någon form av funktionsnedsättning?
Ja, han är sinnesslö.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in