2020-03-30, 20:48
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Woohooo, Henrik Fexeus är tillbaka i studion i kväll!!!

Bästa som hänt BB. Han borde vara med varenda vecka.
Han är grym och passar bra som sidekick och analytiker av detta huset, KUL!
2020-03-30, 20:48
Medlem
Om glas åker så kanske Julia testar sin lycka med martin eller lennie ändå???
2020-03-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lennie är ett barn som stannat i all möjlig naturlig utveckling. Men han är viktig för Mergims röv som längtar.

Ja, det verkar faktiskt stämma.

Tråkigt, då han egentligen är en fin person.

Men utan ryggrad, blir en fin person jävligt ful snabbt.
2020-03-30, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Moa Wallin är dock kvar :/. Hon kommer smutskasta Sami och Glasman som vanligt. Äckel feminist. Hon har inte sagt ett ord om Amilia och Victorias beteende eller attityd.
Men lol, dra inte in feminism i det här. Speciellt inte i samma mening som Moa Wallin.

Spännande inför liven ändå, man vet inte åt vilket håll BB kommer rigga röstningen!!! Jag bryr mig inte jättemycket om alla får stanna eller ej. Hade velat att alla fick stanna bara för att se hur skitsnacket på Amilia och Victoria går i kväll när deras kompis blir räddad.
2020-03-30, 20:50
Medlem
Legoschnass avatar
Förvånar mig inte ett dugg om Frida går ut från programmet ikväll, ser inte ut att trivas för 5 öre. Hon kan ha "aktiverat" sina 24h igår precis som Mergim, utan att gå runt som en snorunge och prata om det (ja, glasman gjorde det också).
2020-03-30, 20:51
Medlem
Om lennie åker så kommer mergim att förlora sin pojkvän. Han kan få ännu ett utbrott då.
2020-03-30, 20:51
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jullan har alltid varit snyggast i huset. En kvinna. Det enda jag önskar är att hon inte söp så mycket men å andra sidan skulle underhållningsvärdet sjunka till minus.
Ja hon har verkligen DET. Håller med dig om alkoholen också.
2020-03-30, 20:52
Medlem
Legoschnass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Om lennie åker så kommer mergim att förlora sin pojkvän. Han kan få ännu ett utbrott då.

Det här du djävligt rätt i, Ursula45!

Så hur röstar du ikväll?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas
Förvånar mig inte ett dugg om Frida går ut från programmet ikväll, ser inte ut att trivas för 5 öre. Hon kan ha "aktiverat" sina 24h igår precis som Mergim, utan att gå runt som en snorunge och prata om det (ja, glasman gjorde det också).

Klart hon inte trivs när hon hela tiden blir tillsagd att sluta vara så glad.

Denna säsongen är det mobbarna som ska regera i huset. Inte glädjespridarna.
Medlem
Kom igen, om en ska ut röstar vi ut Lennie.... Amilias haka kommer hamna i helvetet 🤣
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legoschnas

Mergim pratar och lipar om det två gånger i veckan. Det är andra gången han nu får prata med mamsen och papsen via bikten. Undrar vad dom jiddrar där på albanska.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45

Lämnar inte Mergim också då?

Hade hade ju besämt sig för att lämna igår.

Men det blir inte av tydligen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in