2020-03-27, 00:02
Medlem
Blaavalen2020s avatar
Tittade runt i de olika rummen, kom till S2 där jag bara hörde slutet av konversationen mellan Alex och Mergim.
Mergim sa att det är sjukt med åldersskillnaden på 14 år mellan Victoria och Lennie, sedan sa Alex ”Ja speciellt på TV” (de snackade om sex mellan de två). Mergim sa ”Lennie hade nog dykt i direkt” osv. Alex tyckte Mergim skulle ta upp om åldersskillnaden med Lennie men Mergim ”orkar inte med drama”.
Mergim är så svartsjuk. Måste vara jobbig att leva så. ”Min storebror, min bror” ja säkert. Därför du är så svartsjuk när han vill ligga med en tjej i huset? Alla andra hade fan grattat sin bror och varit lite av en wingman.

Tyckte Alex blev förvånad över att det ev är något mellan Lennie och Victoria. Jag ger det till imorgon eller övermorgon när de festar, då tror jag Alex konfronterar Victoria om situationen och det kommer bli tjaffs mellan Victoria och Mergim för hon kommer anse Mergim har ”pratat skit om henne bakom hennes rygg”.

Godnatt för nu!
2020-03-27, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Annica och Marcello

Dom har väl separerat?. Vad jag vet är de bara allas vår Gynning de går
bra för.
2020-03-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Just nu ligger Frida och rycker pubis med en pincett. Hon har ett hårstrå som växt "inåt".

Just när man trodde att Julia var den sunkigaste i huset...
2020-03-27, 00:04
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
eeeeeeeeeeeeeh, vet inte det

men vill inte ta i från dig din sanning

Det är din älskling Lennies bistra verklighet... du har inte förstått att han är bög din stackare!?
2020-03-27, 00:04
Medlem
xrlpyts avatar
Alex ska ändra basketkorgen lite.

Lennie: - Aa, kanske sänka den lite..
Alex: - NEJ.. det ska vara svårt.
Lennie: - .. tänkte mest på dig..

Alex: - .... aaahahhahaa! (samtidigt som han dog inombords)
2020-03-27, 00:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Just när man trodde att Julia var den sunkigaste i huset...
Hon har tydligen hållit på med pubisryckandet länge. Hon hade "missat lite". Detta görs så klart i sängen, så att alla hårstrån hamnar lite varstans.
Medlem
Har Vickan bara den där fruktansvärt fula LV tatueringen?
Medlem
brajzillas avatar
Hur tror ni Fridas andedräkt luktar?

jag tror torr gammal arlaost, makrill och svettigt hålfotsinlägg.
2020-03-27, 00:07
Medlem
Civilekonom utbildningen på Handelshögskolan i Stockholm. Är det en av de svåraste att komma in på i hela Sverige? Hörde Amilia nämna det innan när de snackade om Glasman. Stämmer det verkligen?
2020-03-27, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon har tydligen hållit på med pubisryckandet länge. Hon hade "missat lite". Detta görs så klart i sängen, så att alla hårstrån hamnar lite varstans.

Men fy fan
2020-03-27, 00:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Är det Lennie som Amilia gnäller om nu?
2020-03-27, 00:08
Medlem
10sekunders avatar
Vi är många som sett att ett av de mest effektiva sätten att få följare efter en realityserie är att bli ihop med en annan deltagare. Jag är övertygad om att Jasmine har haft en tydlig strategi för detta sedan start med tanke på att hon har pratat om att det är viktigt med "mycket kameratid".

Hela Marcelo Peñas "karriär" bygger på den grejen också. Han träffar en ny flickvän i varje program
Skulle Sami låtsasdejta Julia skulle båda kunna kicka igång något tror jag. Han är ju även halvkänd sedan innan från "Raggarjävlar" och hon gör Zara Larssons naglar. Det kan gå. Glasman kommer det bli svårare för.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in