2020-03-26, 23:55
Medlem
xrlpyts avatar
Lennie på spikmattan, vilket psykfall. Han gungar fram och tillbaka och ÄLSKAR det, han skulle nog vilja ha en 120 kg dominatrix som står på hans bröst samtidigt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Jag kollade igenom lite vilka Sami följer på Instgram. Det var en skräll. Han följer typ alla svenska rapartister.
Det har jag märkt när han rappar och kan alla lyrics. Han har en Spotify länkad på sin instagram sida. Helt sjuk spellista har han där, ”Svampnation”. Gillade endast en låt från den spellistan
Medlem
iridescences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
När Jassa sa ”Alltså jag tror prinsen tittar på detta. Det har ju säkert varit din bild i tidningarna och att du är så lik honom”. Såg framför mig hur den bild du har som avatar pryder tidningarna

Haha, det hade varit humor!
Medlem
Lennie behöver inte köpa en egen spikmatta, han kan få låna min<3

Deras måste definitivt vara mildare än min, skulle jag ligga och gnussa på den som han gör hade piggarna stuckit rakt igenom min kropp.
2020-03-26, 23:56
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Det tjänar man inga pengar på. Samma med allt de tror de ska göra och hur mkt folk kommer betala till pateron, att de ska ha en grundlön från någon, att de kanske vill jobba med redbull (som om det är så lätt att samarbeta med redbull?) osv.
Det kommer nog gå bra för Sami, särskilt om han gör grejer med Jockiboi.
Men om han ska envisas att göra nåt med Glasman blir det katastrof!
Visst dom har haft sina stunder i huset men utanför, nej för helvete!
2020-03-26, 23:56
Medlem
xrlpyts avatar
Jass äter igen, vad i helvete.
2020-03-26, 23:57
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Det kommer nog gå bra för Sami, särskilt om han gör grejer med Jockiboi.
Men om han ska envisas att göra nåt med Glasman blir det katastrof!
Visst dom har haft sina stunder i huset men utanför, nej för helvete!

Tror 100% det kan gå bra för Sami, skrattar mest åt hur lätt de verkar tro att det är. Särskilt Glasman.
2020-03-26, 23:58
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Annica och Marcello
Vad "blev" det av dom då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaavalen2020
Glasman kommer komma till Sami efter Sami har vunnit miljonen och som den sektledaren han är övertala honom på ett övertygande sätt till att investera miljonen i något skit som i slutändan kommer gynna Glasman men inte Sami.

Förhoppningsvis är Sami vettig nog för att aldrig träffa penga- och kändiskåta Snuskman igen på utsidan. Han verkar ju ändå ha roligare med andra. När han är med Glasman märker man hur mycket mer nedstämd/låg han känns.

Exakt det jag också märkt!! Varje gång han är med glasman så blir han så allvarlig och nedstämd. Men när han är med Martin Lennie eller Alex så lyser han upp som en sol och skojar och skämtar om allt möjligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Och Martin "bror"
Antar att jag är så van att höra snubbar slänga med "bror" till höger och vänster, för jag har faktiskt inte reagerat på att Martin säger det haha. Går inte att undgå Amilias "abow" för hon säger det så jävla svennigt.
2020-03-26, 23:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Just nu ligger Frida och rycker pubis med en pincett. Hon har ett hårstrå som växt "inåt".
2020-03-27, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Antar att jag är så van att höra snubbar slänga med "bror" till höger och vänster, för jag har faktiskt inte reagerat på att Martin säger det haha. Går inte att undgå Amilias "abow" för hon säger det så jävla svennigt.

Är nog mest när han snackar med Alex, hans bro från orten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in