Citat:
Tyvärr så var ju det enda objekt hon ville
ha SD så jag vet inte om det hjälpte att hon valde objekten med sådan omsorg.
Här hittar du en lista på de som var
aktuella 2018-04-02.
https://docdro.id/CWoymwU
Jag vet att hon skev att hon inte låg med
dem men det var ju uppenbarligen en
lögn eftersom det hittats sperma efter
tre av dem i hennes trosor.
Hon verkar faktiskt manisk där. Bara
rabblar på om sig själv utan att bry sig ett
dugg om den hon skriver till.
Jag ska fixa en lista åt dig när jag orkar
och inte har något viktigare att kolla upp.
ha SD så jag vet inte om det hjälpte att hon valde objekten med sådan omsorg.
Här hittar du en lista på de som var
aktuella 2018-04-02.
https://docdro.id/CWoymwU
Jag vet att hon skev att hon inte låg med
dem men det var ju uppenbarligen en
lögn eftersom det hittats sperma efter
tre av dem i hennes trosor.
Hon verkar faktiskt manisk där. Bara
rabblar på om sig själv utan att bry sig ett
dugg om den hon skriver till.
Jag ska fixa en lista åt dig när jag orkar
och inte har något viktigare att kolla upp.
Jag vet inte om jag vill kalla det manisk. Jag tror snarare att hon var desperat. Hon var så djupt inne i sitt "missbruksbeteende" med SD. Det som också framkommer i texterna du delat på sistone är att han faktiskt uppmanade henne att träffa andra och att många av dem var vänner till honom. Genom det så lyckades han med konststycket att såra henne (rata) samtidigt som han ju var snäll och hjälpsam (han kallade sig hennes coach). Jag tror att hon egentligen bara ville bli älskad. Och många kvinnor som inte mår bra (det finns inga negativa värderingar i det här och tro mig jag har själv fallit i den fällan) fattar inte riktigt att sex är inte kärlek och du kan inte köpa kärlek med sex. Det är intressant att just dessa två LW och SD var så oehört destruktiva tillsammans. Jag tror att anledningen till det är just att LW från början var en empatisk högkänslig människa. På slutet fick hon ett beteende som jag liknar vid missbruk. Det blir mycket ego och vältrande i eländet. Jag lider med henne och hade önskat att någon satt stopp. Jag tror inte hon förmådde. Men det känns som att det borde funnits ett bättre stopp än 17 slag. Ett stopp där hon hade fått läka och hitta bättre saker i livet.